- 644 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
şairlerin anlaşılmazlığı
dostlar şairlere kim akıl erdirmiş
şairin ruhu düşüncesi gel gitlerle doludur.
içimizden hangi birimiz yahu şöyle oturayım kalemi kağıdı elime alayım da şiir yazayım düşüncesinde olur
tabiki hiç birimiz bu düşünceyle şiir yazmıyoruz o bizi ansızın buluyor.bu yüzdendir ki şairin yazdıklarının anlaşılmaz olmasıda doğaldır. olağandır. anlaşılmamış görünen mısralar aslında o şiiri yazan şairin yüreğinde gizlidir. o yüreğini önümüze serer ancak herşeyi söylemez..
YORUMLAR
Elbette...Yaklaşım güzeldi.Anlaşılmak değil elbet yazmamızın amacı, ama kendimizi geliştirmek de olmalı.Eleştirilerle yazılar çoğalabilir.Kösteklemek yerine desteklesek, okusak, düşüncelerimizi paylaşsak ne çıkar değil mi?...
Sanatı sanat olsun diye yapanlara ben de karşıyım.Sanat, zaten belli başına kişisel olmalı.Ama bunu yaparken de işimizi biraz bilsek fena olmaz.Bazen nice şiirler, deneme yazıları okuyorum.Giriş ve gelişmeye yazan kişi oldukça özenmiş.Sonra bakıyorum sonuca birkaç cümleyle, gelişmeyle alakası olmadan sırf Amerikan korku filmlerindeki gibi süpriz bir gelişme ile yazı sonlandırılmış.Nerden nereye diyor okuyucu bazen, şaşırıyor insan...
Tabi bu yazıdan ve bu yorumdan da sonuçlar çıkarabilir insan kendine.:) Benden söylemesi...
Emeğe, yüreğe sağlık.Öykü tadındaki paylaşımlarınızı daha çok beğendim.Bence bu alanda kendinizi geliştirmelisiniz.
Güzelliklerle kalınız.
İnsan hayal ettiği müddetçe yaşarmış.(Alıntı)
Saygılar...