için bağırıyor -- duymuyor musun?
herkesin aynı şeye güldüğü , herkesin aynı makyajı yaptığı ve aynı saç modelini takıştırdığı bir dünyada ayrıcalık nasıl yakalanacak.Peki FARKLI kime denecek ? -radyolarda hergün dj lerin illaki benim seçtiğim şarkıları dinleyebilirsiniz zorlamasının adını sanat koyduğu saçmalıklarda mı? ya da okullarda sınıf disiplini adı altında --sus ,dur,evet .............. olduğunu biliyorsunuz ların direksiyonunda mı? ya da elli defa aynı reklamı verip --illa ki bu ürünü alın dayatmalarının sıkıcı gürültüsün ortasın da mı arayacağız -güzeli, sanatı ,farkındalığı ,edebiyatı soruyorum.bir toplum olmak ayrı şeydir ,farklı olabilmek ayrıdır, neden o kadar çabuk beğeniyoruz, neden o kadar çabuk sıkılıyoruz , ya da neden o kadar çabuk sinirleniyoruz, galiba birileri bizi fena halde kontrolü altına almış.dayatmalar ,alışkanlıklar, susturulmalar, --bir posmodernizm kültür olarak yedirilmiş, yediriliyor da...stres ,aids, huzursuzluk,sinirlilik ,tatminsizlik, size tanıdık gelmiyor mu.neden mi --biliçaltındaki özbenliğimiz e ait bağırışlar sesini duyuracak oluyor ama günlük hayatın keşmekeşinde duyuramıyor ve az önce saydığım arızalar beliriyor.... daha zor beğenmeye , daha kaliteli yaşamaya ,ruhen daha zengin yaşamaya..........ve içimizin sesini dinlemeye .......çağırıyorum dünya........saygılar.