Ey Aşk; Sen Ne Yalan Bir Şeymiş sin..!!
Daha öncede sölediğimiz ve anlatmak istediğimiz gibi aşk;
aşırı derecede orospuluk isteyen ve sadece delilerin kalkışabileceği bir durumdur.
Bu görüşleri göz önünde bulundurarak şu şekilde aşk ın aslında ne demek olduğunu anlatabiliriz...
Aşk köpekliktir diye sölenir ve köpek egoist değildir diye tanımlanır yanlış,
Aşk denince günümüzde falanca kıza, filanca erkeğe yada tasavvuf adı altında "Allah" a olan aşk adı altında geçiyor yanlış..!
Eğer ben Allaha Aşığım dersem haddimi aşmış olurum, aşık olmak için eşit olmak lazım, bir insanın dengi sadece kendisidir Allah değilldir..!
Allah aşkıyla yanıp kavrulanlar ve bu yüzden akşam sabah durmadan ağlayanların amacı ne olaki??
Ağlamak yerine anlamak lazım.(A)
Peki insan kendinden başka bir şeye aşık olabilir desek, mesela Allah a, bu sefer bi problem çıkmazmı ortaya. çünki aşk bitebilen bir süreç değilmidir??
Aşk "insanın kendini beğenmesidir" bunun adıda günümüzde egoizmle bağdaşmaktadır, tabiki buda yanlıştır..
Aşk bitince ölmesi gerekilen şeydir...!
Aşk, bitince veya kaybolunca ve yahut yok olunca acı çekilmez; direkt ölünür, bu yüzden aşk acısı diye birşey yoktur...!
Aşk zaten elle tutulur, gözle görülür bir şey değil ise olmayan bir şeyinde acısı söz konusu olamaz..Buda aşk ın akılcı bir duygu olmadığını gösterir..
Tüm bu sebeplerle birlikte;
Aşk ın çeşitleri anlatmak istedikleri ve aşk acıları olduğu gibi yalandır..
Aşk sadece "insanın kendisini sevmesidir"....!!
Nedeni:
Bir şey aklından bi türlü çıkmıyor ise ona aşıksındır işte. mesela elini hafifçe yaktığında dünyalardan vazgeçebiliyorsun, korkuyorsun. Bütün bunların anlamı ne? Sende herkez gibi ve gerçekci olarak kendini düşünüyorsun yani kendine aşıksın.
Şimdi şöyle bi düşünelim; dünyanın bütün güzellikleri, makam mevki para dünyanın en güzel kadını vs.. Eee hepsi orada ama sen kendinde değilsin neye yaradı??? Aşk insanın kendi duygularını tatmin etmesi yani kendini sevmesidir.. Bunun adına Egoizm denilmeside son derece yanlıştır..!
Özetle sölenmek istenenler şudur;
Aşk köpekliktir ama egoizm değildir.
Aşk cesaret isteyen ve sadece delilerin kalkışabileceği durumdur..
Aşk büyük bir orospuluk isteyen yetidir..
Aşk "insanın kendisini sevmesidir"..
"Aydoğan Eyüp"
YORUMLAR
aydoğan
A işareti koyduğum cümle bizzat ondan alıntıdır..