- 598 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
yersiz ...kendimle ben ve hiç
Benim okumak istediğim kitapları okumuşlar ben okuyamadım okuduysam da ben okuyana kadar öyle çok okunmuşlardı ki artık ben milyarlar hanesine eklenecek zavallı ’’ 1 ’’ oldum.Anlamı kalmadı yani.Benim görmek istediğim herşey görülmüştü benim ’’ben gördüm’’ diyeceğim hiç bir şey kalmamıştı.
Benim yiyeceğim bütün yemekler bitirilmişti.Bir lezzet bırakmamışlardı ki bana bu da güzelmiş diyebileyim.benim gezeceğim yerlerde fotoğraflar bile çektirilmiş,benim içeceğim sular içilmiş benim gireceğim hamamlar çoktan eskimişti.Benim öğreneceğim şiirler çoktan ezberlenip bir sevgiliye fısıldanmış.Benim giyeceğim kotlar yırtılmış,entariler solmuş,patikler üşütmüş,benim istediğim arkadaşlar edinilmişti.
Benim gireceğim bunalımlar bile atlatılmıştı.
Benim gireceğim....
Bunalımlar...
Benim babam ölmüş,söküğüm dikilip, dikiğim sökülmüştü.
Benim yüzeceğim denizler okyanusa akmış,okyanusu öküz içmiş ve de çoktan dağa kaçmıştı...dağ nerede?
Benim bineceğim sandallarla çok kez dolaşılmış ve tadilata alınmıştı.Aradığım sandala artık ulaşılamıyordu.
Benim tutacağım balıklar çoktan yenilmiş,yutulmuş kanalizasyondaki yerlerine gitmişlerdi.
Benim içeceğim sigara şu an kül tablasında...
Benim sevdiğim pasta ile savaş yapıldı ama benim istediğim su tabancası?
Suları çoktan bir çocuğu ağlatmıştı.
Ağlama çocuk,ağlama.Kara suyun aynasında el bağlama.Ağlama...
Adım atsam yollar biter bile diyemedim.Çünki benim atacağım adım atılmıştı.
Benim evleneceğim adamla evlenilmiş benim doğuracağım çocuklar zincirlikuyu belki karacaahmet civarlarında ikamet ediyorlardı.
Benim açacağım davalar açılmış,benim oynayacağım roller seçilmişti.
FAKAT BEN VAZGEÇMEDİM...
EVET ŞAŞIRDINIZ AMA BEN VAZGEÇMEDİM...
Bir adam sevdim.Ben bir adam sevdim.
Baktım ki:
Benim sevdiğim adam sevilmiş,benim istediğim sevgi paketle başkasına gönderilmiş.
Yine vazgeçmedim...VAZ GEÇMEDİĞİMİ GÖRSÜNLER İSTEDİM...
Kendimce seveyim söyleyeyim dedim.
Benim söyleyeceğim sözler eskitilmiş.Benim bakacağım gözler ağlatılmış,benim okşayacağım beden yakılmıştı.
Toz olmak buhar olmak,katı değil ama belki sıvı ve gaz olmak istedim.Benim öyle olamayacağım fizik ve kimyacılar tarafından belirtilmiş...
Ben sıkılmak isyan etmek istedim.
Benim isyanım edilmiş yerime sıkılınılmıştı...
Her işimi başkası yaptı...
Yerime yaptığınız her şey için sonsuz teşekkürlerimle...
Ben çekiliyorum.
Yerime yapabileceğiniz her şeyi size bırakıp, kendime kayda değer en ufak bir şey almadan.Hırslarınızdan kavgalarınızdan uzak ve bir o kadar hırçın ve pervasız yeni bir ben ile...yersiz...kendimle ben ve hiç..