- 594 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KOKUNU ALINCA...
Kokumu alır almaz haber et. Seni sürüp geleceğim çünkü sen demek ben demek; ben demek sen demek olsun diye, seni sürüp geleceğim yüreğime.
Kokunu alırsan haber et. Tezek kokusunu sürüp geleceğim. Ne dedim sen demek; ben demek; ben demek sen demek… İğrençliğini bir başkasında gör diye.
Yüreğinin kirliliğini keşfet de temiz sev diye…
Rezilliğini sürüp geleceğim. Utanmayacağım çünkü utanması gereken sensin.
Ben sadece görevimi yerine getireceğim. Sen demek ben demek; ben demek sen demek görevi…
Söz ver, kusmak yok. Yoksa ben de gözlerimden kusarım, gülmekten çatlarım.
Beş para etmezliğine çelmemi de takarım, yarı yolda bırakırım.
Söz ver, kusmak yok kirini. Aklı paklı olamam sen olursam ama senden çıkıp kendime döndüğümde yolumu bulurum, yıkarım bir güzel yüreğimi. Yine mis gibi kokarım.
Şu an görevim kendini bende görmeni sağlama görevi…
Sen demek; ben demek, ben demek; sen demek…
Anlaştık mı? Sakın kusma şerefsizliğini, o kadar kire tahammül edemem.
Bir dakika sevgili, geliyorum. Üstüme seni alıp döneceğim.
Sen demek; sen demek… Ben demek; sen demek…
Feda edilecek bir yanı yoktu bu aşkın, bir kâbustu bu…
Sen demek; sen demek, ben demek senin için yine sen demek…
Telafisi bile yok bu aşkın. Kirliliğinle kal, aşkı giyip gidiyorum ben…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.