- 1230 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kadın ısrar sevmez ... !
Kadınlara ısrarcı olmak iyi değildir.Bazen da durmasını bilmek lazım.Emin olun yapabileceğiniz en iyi şey bazen hiçbir şey yapmamaktır.Hiçbir şey yapmamak aslında en çok şeyi yapmaktır.Aşırı ilgi,şefkat ,sevgi ve güven duygusu zaten size çok şey kaybettirir.En başta da zaman olmak üzere.Zamanı doğru kullanmanın en iyi yolu dengeyi sağlayabilmektir.Dengeli olabilecek kadar güçlü olmalısınız.Mesela aşık olduğunuz bir kadına teklif götürdünüz ama size hayır dedi.Şansınızı bir kez daha deneyebilirsiniz ama üçüncüye gerek yok.Zaten her hayır başka bir yenilginin habercidir. Sizi sevebilecek değer verebilecek bir kadını ısrarlarınızla engelleri aşmaya çalışmakla, üstüne gitmekle onu bunaltırsınız kendinizi de zayıf düşürür kadının gözünde gurursuz olursunuz.Bu ona özgürlük duygusunun ne kadar önemli olduğunu hatırlatır.Israrınız onun özgürlüğünü elinden almaya çalıştığını sandırır.Kadınların gücü sevse de aslında asıl beklentileri dengeli bir ilişkidir.çok fazla ısrar ve üstüne gittiğinizde zayıf düşer sizi seveceği varsa da sevmez bu durumda kadın kendinden uzak duran,kendisine ilgi göstermediği için güçlü sandığı birine ilgi göstermeye çalışır,onun hayallerinin orta yerine koyar,sen kadına hayallerini anlatırken o işe anlattığın hayalleri elde edemediği erkeği koyar.Kısaca ısrar edip sizi sevmesini isterseniz aslında sizi farkında olmadan, onu başka bir erkeğin kollarına atarsanız.Erkekler kadınların beklentilerinde çok kendi çabalarıyla hayır cevaplarına neden olurlar.Hükmetmediğin kalp sizin değildir...!