- 942 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZGÜRLÜGÜN TARiFi BUMU ACABA?
Özgürlük ,4 cocugu yatirdiktan sonra koltuga yava$ca atlayip bir ohh cekmektir. Özgürlük, misafir gittikden sonra heryeri öylece birakip internete girmektir. Özgürlük, özene bezene hazirlanip bir dügüne gittikden sonra, eve gelince kendini dagitmaktir.Özgürlük ,car$ida, pazarda ,evde ,orda ,burda, karnini icine cekerek yürümekten sonra ,eve dönünce kemeri cözüp o kocaman göbegi di$ari salmaktir.Özgürlük kendi evinde sava$ elbiseleriyle dola$maktir.
BEN ÖZGÜRÜM HAZIR KART.
Özgürlük, derin derin burnu oyarak büyük eczaneye hap yeti$tirmektir. .Özgürlük, uyuz gibi cildirasiya tatli tatli ka$inmaktir.Özgürlük, patlayana kadar en sevdigin $eyi yemektir.Özgürlük, sabahlara kadar oturup yorgunluk atmaktir.Özgürlük, kahkahayla catlayana kadar gülmektir.Özgürlük, cebindeki paranin, en son kuru$una kadar harcamaktir.Özgürlük, icini bo$altana kadar küfretmektir( KIMSE DUYMADAN) .Özgürlük, aklina geldigi anda onu yapmaktir.......
Özgürlük olmasaydi acaba ne olurdu? hic düsündünüzmü???kendinize ait eviniz olmasada ,ba$kasinin yaninda siginti olarak ya$asaydiniz, bu özgürlükmüydü sizce?. Birisi sofraya oturmadan oturamasaydiniz, bu özgürlükmüydü? Caniniz istedigi anda di$ari cikamamak özgürlükmü?.Allahim ,özgürlügü elinden alinmi$ insanlara yardim ettt. Demir parmakliklar arkasindan, ilerisi görünmeyen dünyaya baygin baygin bakmak, özgürlükmü?Birde asri hapisanede ya$ayanlarda var.(anam öyle derdi)yani 4 duvar icinde di$arisi yasak olanlara nedemeli?
Caniniz isteyipde, markette kedinin cigere bakdigi gibi, bir$eye bakipda alamamak özgürlükmü? Taaa cigerlerine kadar cekmek isteyipde ,bir nefes bile cekmene izni olmayan sigarayi icememek ,özgürlükmü?Ölürcesine A$IK olupda ,ona itiraf etmeye maniniz olupda edememek ,özgürlükmü?Sevilmediginizi bilipde, seviliyormu$ numarasi oynamak ,özgürlükmü?Onu hic sevmediginizi ,ayip diye söyleyememek, özgürlükmü?
Ac oldugunuz halde, tok davranmak zorunda kalmaniz, özgürlükmü?Amannnnnn bugün cok özgür takildim,benim sansür ,az sonra beni özgür bir $ekilde KOYUNMiNiBÜS diye ,özgürce dilim dilim dograyacak heralde.Her$eyin azi karar, cogu zarar.Her istedigimizi heryerde ,TABU tanimadan yaparsak, Toplumda kuralda kalmaz, ahlakda.Herkes olabilecegi kadar özgür olmak zorundadir.Sinirlenince i$te böyle özgür takilmak, hangimizin aklina gelmez acaba??