- 1748 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Uzaktaki Sevdiğime...
Bilinmez bir duygu içinde olduğumu bildireyim önce sevdiğim..Hayatın ne kadar acımasız olduğunu bilirsin ama içimdeki “sen” duygusu her şeyi bir an için olsa da unutturmaya yetiyor da artıyor bile..Tarifsiz bir sevgiyle bağlandığımı belirtmeme gerek yoktur herhalde..
Meğer ne tarifsiz şeymiş sana ulaşamayacağımı bilmek..Acaba mı diyorum..Acaba sen de beni günde bir kere de olsa düşünüyor musundur? Ben düşünmeden bir saniyemi bile geçiyorum..Bugün aklımdan çıkmayışının 3.senesi…Her şey bıraktığın gibi buralarda..Tüm mevsimler seninle dolu .. Rüzgar sen esip yağmur sağanak sağanak sen yağıyor üzerime..Akşam güneş senin yüzünle birlikte batıyor..Her sabah batan yüzünü görmek için güneşle birlikte uyanıyorum..Sonbaharlarım hep kokunu içime çekmekle geçer oluyor.Ah sevgili ah gidişinin yapraklarını topluyorum şimdi…Her yağmur yağışında senin toprağımsı kokunu çekerek hayat veriyorum dertten bitirdiğim ciğerlerime…
Yokluğunla her yeni güne düşman kesilir oldum sevgili..Mevsimlerden mi? Mevsim kış burada şimdi sevgilim..Kardelenlerin hayat bulmasıyla son buluyorum ben de .. Gittiğin mevsime bile düşman olmuşum…Yağan her karda bıraktığın ayak izleri…
Biliyorum ki sende gidişini düşünüyorsun..Aklının bir köşesinde olduğumu biliyorum..Karlı kışları gelişinin güneşiyle eritmek dileğiyle birtanem…
YORUMLAR
evet gonul dostum...acabalar ınsanın hayatına bı gırdılermı keskeler gıbı cıkmak bılmezler helede tarıfsız acabalar..icinde o sacma sapan acilar ve adini koyamadıgın kalp sıkısıkları...işte bunlar tarif edilmez seyler..bilirim çok yaşadim en kotusude sabirla beklemekle yaptim...saygilar..beyenerek okudum...