- 645 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEN HiC AYRILIRKEN HELALLE$DiNMi??
Yillar sonra kavustum size.Doyamadan ,doya doya bir ay sular gibi akti gitti.Daha sizi cok seviyorum,sizi özlüyorum heran,yoklugunuza artik dayanamiyorum bile diyemedimki ben.Size bunu nasil anlatsamki acaba? diye ,yaaa onuda düsünemedimki ben daha.Gurbet ellerde sizin yoklugunuzu nasil doldurmaya calistigimi bile anlatamadimki ben size.Özledikce sizden birini,bisey bulmak icin, esinen tavuklar gibi, evin dört bir yaniní ve hatiralari, desip durdugumu ballandirarak anlatamadimki ben daha.Sizsiz gecen karanlik, yarini olmayan gecelerde,kimsesiz ve sessizce agladigimi,gözümün incileriyle anlatamadimki ben size daha.
Bak ,buda benim anam diyen, arkadaslarima nasil kiskanarak baktigimi,utancimdan anlatamadimki ben size.Yolda gördügüm basörtülü bütün analari,arkadan nasilda sana benzettigimi,gülersin diye anlatamadimki ben sana anam.Babam lafi ,daha dilimden dökülmemisken,icimde gittikce büyüyen bir korun ,alevlendigini ,söndüremedigimi ,haykiramadimki ben size daha.Bacim ,Gardasim buda benim demiyolarmi,iste o an gözümde,sizi en son birakip gittigim haliniz gözümde canlaniyor ve hickirircasina ,o caresiz ve kimsesiz halinize aglayarak isyan etmek istedigimi daha anlatamadimki ben size .Yillarrrr gecti alistik artik diyerek ,sizi kandirmaya alistim artik desemde,ben alisamadimki daha.
Bas rollerde hep, ben ve siz.Yokluk ve kimsesizlik.Agit ve ciglik.Aza koysan dolmaz.Coga koysan almaz.Yaaa aslinda bunlarada sükrediyorum biliyormusunuz .Ya diyorum ,bunlardan ebedi ayri kalsam, o zaman ne olacak halim.Telefonda sesinizi duyuyorum.Herseferinde iyiyiz bizi merak etme diyorsunuz.Oysaki ne sorunlar, ne acilar yasaniyor bilemiyorum.Rollerini cüneytdende iyi oynuyolar bazen.Ama ben hep onlari ses tonlariyla iyi olduklarini saniyorum.Telefonda bile bagzen sessizce agliyorum ben....Duymasinlar diye.Hele telefonu kapatirken dilime gelen o son sözümü bile dile getiremiyorum.O üc kelimelik can alan lakirdiyi ))) HAKKINIZI HELAL EDiN ((( bile diyemiyorumki.Allah korusun ayriliriz diye.
izin vakti bitipde yaninizdan ayrilirken, icime düsen o kipkirmizi kor ates alevlenmesin diye,üzerini göz yaslarimla örterken,dilimden gine o üc kelimelik ,ayriligin sonu gibi icime oturan ,anlamini düsündükce : GiDiPDE DÖNMEMEK!!!GELiPDE BULAMAMAK VAR:HAKKINIZI HELAL EDiN!!!!! bile diyemiyorum.Desemde yalandan dil ucuyla diyorum bazen.Böyle dedim diye; yaa gercekden ayrilirsak ben ne yaparim?iste bu soru beni mahvediyor.kimseye hakkini helalet demek istemiyorum ya, ebedi ayrilacakmisiz gibi geliyor bana.Bilmiyom bilmekde istemiyom.Valla anam derdiki ;Allah ayipsiz ayrilik versin!!!:ya ayipsiz ayrilik ancak ölümle oluyor kimse ayiplayamaz zaten.Bakale nekadar gencdi öldü gitti,cok ayip etti(TÖVBE HASA)diye söyleyecek hic bir allahin kuluda cikmaz eminim.Allahim sen bizleri affet.
HAKKINI HELAL ET ANAM;BABAM;BACIM;GARDASIM::::: V:S:::: Demeyi zamaninda desek heralde daha iyi olacak galiba...öyle yaralar acildiki yüregimizde iyile$mesi biraz zor bu gidi$le..Allahim yardimicmiz olsun..
YORUMLAR
yaban gülü(gurbetbaci)
yaban gülü(gurbetbaci)
Ah gurbet. Damdan düşeni gelsin dedikleri budur. Ne güzel, siz hiç olmazsa duygularınızı aktarabiliyorsunuz. Allah sevdiklerinizden ayırmasın ne diyeyim. Kendime döndüm...Yalnızlığımdan başkasını göremedim.