- 452 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Evrim'i Savunanların Saldırgan Üslupları, Delil Yetersizliğinden Kaynaklanır
Pek çok teori medeni koşullarda rahatça tartışılabilirken "Evrim Teori"si evrimciler tarafından asla medeni koşullarda tartışılamaz.
Örneğin Big Bang teorisi artık ispatlanmıştır ve kimse bu konuyu konuşurken yaygaralar koparmaz.
Ancak nedense konu Evrim ise, Tv Programlarında hararetli tartışmalarla yüzleri sinirden kızararak teorilerini ispat etmeye çaba gösterirler. Odtü’lü öğrencilerin yaptığı gibi "düşünüyoruz, o halde evrim var" diye pankart açarak yürüyüş yapma ihtiyacı duyarlar. Ya da gazetelerdeki evrim konulu aldatmaca haberlerin altına bilimden uzak, saldırgan yorumlar yazarlar.
Peki teoriniz gerçekten ispat edildiyse ve sorun yoksa bu kadar yaygara kopartmak niye?
Bütün bu yaygara, Evrim konusunun bir teori değil, ideoloji olduğunun kanıtıdır.
İnsan mezarlıkta yürürken ıslık çalarmış. Korktuğunu belli etmemek için bir nevi gardını alırmış ıslık çalarak. Sanırım evrimcilerin yaygaralarının sebebi de korkudan kaynaklanıyor. Teoriyi ispat eden tek bir delil olmamasına rağmen, bu yetersizliklerini bastırmak isteyen bazı sempatizanlar, mozaik canlıları, başlı başına ayrı bir tür olan bazı canlı türlerini ve sahte Miller deneyini evrime delil olarak göstererek bu konudaki cehaletlerini ilan etmiş oluyorlar.
Tarih, Evrimci bilim adamlarının sahtekarlıklarına şahit olmuşken ve en önde gelen evrimci bilim adamlarının dahi cevap veremediği sorular varken, evrimi savunan halktan bazı insanlar, kraldan çok kralcı olarak ara form olmadığı ispat edilmiş canlıları, ara form diye insanlara sunarak sözde evrim var imajı oluşturmaya çalışırlar. Ama artık bu tür laf kalabalıklarına kimse inanmıyor.
İman edenler Allah’ın varlığını, O’nun rızasını kazanmak için ve büyük bir haz aldıklarından dolayı anlatırlar. İspata gerek duymazlar çünkü yaratılışdaki her detay zaten Allah’ın varlığının çok açık ispatıdır. Kişi kendi bedenine baktığında dahi Allah’ın yaratmasındaki mükemmelliğe şahit olabilir. Bu gerçekleri anlatmak inananlar için büyük bir zevk ve ibadettir.
İman edenler Allah rızası ve sevgisini hedef alırlar. Peki evrimciler kime hizmet eder?
Dinde zorlama (ve baskı) yoktur. Şüphesiz, doğruluk (rüşd) sapıklıktan apaçık ayrılmıştır. Artık kim tağutu tanımayıp Allah’a inanırsa, o, sapasağlam bir kulba yapışmıştır; bunun kopması yoktur. Allah, işitendir, bilendir. (Bakara Suresi, 256)
/Allahkesinvar
YORUMLAR
Artık evrimi sdece saflar ve cahiller yutuyor.
Şimdi İslama direk saldırıların arifesindeler.
Yazılarınızın tümü güzel.
Bu da başka bir çiçek.
Tebrik ederim.
Feyz aldım.
Selamlar.