- 575 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
CEBiMiZDEKi KATiL!!! AMAN DiKKAT!!
Teknolojinin ilerlemesiyle hayatimiz bayagi kolayla$di artik.Herkes her$eyden anlar oldu.Koskocaman alet edevatlar ufaldi artik cebimize girdi.Kocaman telefonlar kilikdan kiliga girdi.Kablosundan kurtuldu ama antenide depeye yedi.Yani cep telefonlari ortaya cikdi.Moda oldu herkesin elinde ve cebinde.Parasi olaninda var olmayaninda.Coluk cocuk hec ba$olmaz.Yani teknoloji cebimize kadar girdi.
$imdi asil konuya girmek istiyorum.Bu cebimizdeki KATiL,yani cep telefonlari,son zamanlarda can almaya ba$ladi..Yada daha dogrusu insanlarin canlarindan olmalarina sebebp oldu.E$i dostu unuturuz emme ,cep telefonlarimizi ASLA!!!.Cep telefonlarina birde müzik calar eklenince mp3 mesela,tadina doyum olmadi dinledikce mest etti hepimizi.Bu i$in görünen yüzü,birde bunun madalyon gibi diger yüzü var.Bu teknolojinin harikasi telefonlar kulaklikla dinleniyor, $arki dinlerken yada birisiyle konu$urken kulakda takili saatlerce.Seside sonuna kadar aciyorlar yola veya, i$e devam ediyorlar.Cevrede ne oluyor bitiyor farkinda olmuyorlar..Adeta sagir olmu$ insanlar sürüsü basmi$ heryani.Görünü$de cok dü$ündürücü anam.Snaki kafayi yemi$lerde kendi kendilerine konu$uyorlar.ilk zamanlarda böylelerini görünce ah yazikk bekde gencmi$ diyordum..Anaaa bide bakdimki kilaklik kulaginda konu$uyor birisiyle.Ölye daha kolay oluyor elde ta$imak yerine cebinize koyuyorsunuz,ister yeyin icin,isterseniz yeni dogmu$ ceylan gibi gezin,hecbir$ey olmuyor kulaklik kulakda olunca.
Bu konuyu acmamin tek sebebi Telefonlarin cebimizdeki katilimiz olmalaridir.Nasilmi?son birkac aydir Almanyada Tren kazalari meydana geldi.Bu kazalarda 3-4 Türk genci hayatini aci bir$ekilde kayip etti.Cok üzüldük vede mahvolduk.Sebep sadece cep telefonlari ve dikkatsizlik.Ölen genclerin kulaklikla müzik dinledikleri yada konu$duklari anla$ildi..Ne yazikki bu hayatini kaybeden gencler arasinda benimde bir tanidigim vardi.Uzakdan yakinim vede köylümüzdü.Melek 17 ya$in girecekdi ya$asaydi eger.Cok feci bir$ekilde 16 $ubatda hayatini kaybetti.Mahvolduk ailecek.Elimizden bir$ey gelmedi aglamakdan ba$ka malesef.Diger genclerde ayni $ekilde birkac hafta arayla hayatlarini kaybettiler..ALLAHDAN RAHMET diliyorum bu genclere vede böyle kaderi payla$an herkese..Lütfen cocuklarimizi uyaralim kulaklik takmasinlar sesi acmasinlar..yani dikkatli olsunlar..Yoksa cok canlarimiz yanacak bu gidi$le::ALLAH KORUSUN..melek kizimiza bir $iir yazmi$dim onu sizlerle payla$mak istiyorum..saygilar..
Bu yazimi gecen sene yazmi$dim sitemizde..$imdide ilaydanin aci haberini duyunca tekrar gündeme getirmek istedim..iLAYDAYA ALLAHDAN RAHMET;SEVDiKELRiNEDE SABIRLAR DiLiYORUMM::FATiHA ihsan etmeyide unutmayalim yavrularimiza:((
KANATSIZ MELEK
yaza izine gidecekdi
teyzesinin dügününde halay cekecekdi
elbiselerin en güzelini sececekdi
giydi giydi cikardi,akli beyazda kaldi
cansiz bedeni artik, kefene saklandi
Allah onu bizden daha cok sevmis,yanina erken almis
öpüp koklayamadan, anasinin eli bögründe kalmis
acisi kor olup cigerleri daglamis
yüzünü bile göremeden,hayalindeki resmine dalip dalip aglamis
Melek binmis geliyor tahtadan ATINA
giymek nasip olmayan gelinligi, örtülmüs SIRTINA
uzanmis yatiyor toprakdan TAHTINA
dünya agliyor genc kizin KARABAHTINA
ordumahser kurulmus mezarinin basina
kanatsiz melek diye yazmislar, mezarinin tasina
daha doyamadan genclik yasina
ölüm agirligi cökmüs magrur basina
dualar edilir yasinler okunur
evlat acisi yüregimize oturur
ailesinin feryatlari cigerimize dokunur
melegimiz insallah, cennet bahcelerinde güle oynaya oturur
mekanin cennet olsun yavru kusumuz
elimizden ucdun ,görünmez diyarlara göcdün
acili ölümünle yüreklerimizi delipde gecdin
zalim kader, Melegimizi kücücük yasda, kendine kurban secdin
uzun olur artik sensiz geceler
anan sabah aksam ismini heceler
sensiz söndü ocagimiz,tütmüyor peceler
rüyalarda bulusacagiz artik
evlat acisiyla icin icin yandik
seni geri gelecek sandik
karatopraga verince, öldügüne iste o an, inandik
YORUMLAR
inanmiyorum yaa!! pazar günü izmirde yine ya$anmi$ bu olay..ikiz kiz karde$lerden birisi Trenin altinda can vermi$:(( sebep hep ayni vede dikkatsizlik..algecidi birakip,raylardan gecmeye cali$inca i$te böyle aci bir olay geliyor meydana..Aslinda biliyormusunuz burdaki tek suclu BiZ BÜYÜKLER!!cocuklarimizla yollarda yürürken yaya gecitlerinden ,yada alt veye üst gecitleren gecmek yerine,,cocuklarimizin ellerine SIKICA sarilarak ko$a ko$a marifet gibi kar$iya geciyoruz..ondan sonrada suclu ariyoruz.Cok aci bir durum.Vakdimiz az ve acelemiz var diye kurallara uymuyoruz .Ellerinden SIKICA tuttugumuz bu kücükler birgün geliyor ve kocaman delikanli olyuorlar..Alt veya üst gecidi analariyla kullanmadiklari icin,onlarda ayni yola ba$ vurup transit gecmeye cali$iyorlar..Ecik akilli olalimizin ve cocuklarimiza Trafik Kurllari konusunda bilgilendirelim..Sonrada vay ba$ima diyerek yanmayalim..saygilar..yine yüreklerimiz yandi BA$IMIZ SAGOLSUN!!!
yaban gülü(gurbetbaci) tarafından 10/19/2010 2:30:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
ilginiz ve alakanizdan dolayi tsk ederim arkada$lar..aci ama gercek bu yazdiklarimiz..bir bir hayatlarinin baharinda göcüp gidiyor gencecik canlar..onlarin haberlerini aldikca birkez daha yikiliyoruz.ilaydanin haberini seyrettim tvda acayip moralim bozuldu..gecen sene $ubat ayinda Melegide buyüzden kaybetmi$dik..dua ettim o gece insallah tvdaki haberi görmez diye amaaaa..malesef görmüs ve birkez daha ölmü$ zavalli bacim..cigerleri birkez daha yanmi$ ve o günleri hatirlami$..korku sardi icimizi.ya bizim cocukalrimizda kulakligin gazabina ugrarsa diye Allah korusun AMiNN.tekrar duyarli yüreginize tsk ederim..ALLAHIM YAVRULAIRMIZI KAZADAN VEDE BELADAN KORUSUN..amin..saygilar.
Konuyu güzel işlemişsiniz.
Şimdi Türkiye'de 6.sınıfa giden çocuklarda telefon var.
Kendisini gençkız zanneden kızlarımızda telefon çift. Ve evden çıkar çıkmaz hem yürüyor, hem de mesaj yazıyor. Görünümleri öylesine çirkin geliyor ki bana.
Ve bir ailenin mutfam masrafı kadar para cep telefonlarona, -nete gidiyor.
Tebrikler.