- 1392 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YALAN DÜNYADA SANAL EVLİLİKLER
Günümüzde evlilik müessesesi kadar saygı değer daha kaç kurum vardır ki.!!!Ve yapılan araştırmalara bakıldığında son yıllarda boşanmaların her geçen gün daha da sıklaştığı bilinmektedir.Buna istinaden birde ekranlarda izdivaç adı altında sunulan programların meydana gelişiyle birlikteliklerde daha farklı bir boyut almaya başlanıyor.
İzdivaç adı altında yapılan bu programların evlilikteki ömürleri sizce ne kadar doğru ve birbirini tamamlıyandır.
Sanki bir yuva adı altında değilde reyting amaçlı bir program teşkil ediyor.
Hatta yaş sınırları o denli büyük ki insan bazen üzülüyor.
Onsekiz yaşından tutunda 90 yaşına kadar bu programlara evlilik amaçlı çıkanlar oluyor.Ne derece doğru bilinmeyen bir dürtü ile bazen alay konusuna bile iştirak ediliyorlar.
Eş seçme biçimlerinin teknolojinin yaygınlaştığı günümüzde iletişim çağına uygun olarak adım atıyoruz deniliyor.
Evlilik kutsal ve gerçek anlamda yıkılması zor bir müessesedir.
Şimdi kaç kişi kaldı ki bu yüce müesseseyi ayakta tutabilen.Çok zor hele bu devirde iş ,açlık sefalet olayları bizler istemediğimiz halde bazı kesimler tarafından yaşatılıyorsa ne kadar ayakta kalmaya devam edebiliriz.
Gün geçmiyor ki işsizlik belası yüzünden cinnet geçirenler,yuvada huzursuzluk,cinayetler ,aldatılmalara rastlanmasın .Aslında o kadar acı ki bir ,ant içiliyor ve ardından imza şahit oluyor .Ama ne yazık ki sadece defterde imza atılmış olarak kalıyor.Aile birliği temeli gün geçtikçe savrulmaya başlandı ya bizden sonra ki yaşamda nasıl bir aile düzeni oluşacak bunu inanın merak ediyorum .
Reyting savaşı adı altında yapılan izdivaç programları umarım doğru çizgiyi aşmadan ve hakaretlere maruz kalmadan yapılabilirliği olsun.
YAZAN:KADER OYUNCUSU
YORUMLAR
Sevgili arkadaşım öncelikle güzel bir yazıydı kutluyorum sizi.. İnsanların arayışı değişik boyutlara taşındı. Ben de hayretler içindeyim. Bu evliliklerin ne derece düzgün ve düzeyli olabileceği tartışılır. Gerçekten iyi niyet ve duygularla bu yarışmalara katılanlar varsa dilerim üzülmesinler.. Çok garip geliyor bana ekranda gözönünde yaşanan duygular, tartışmalar ve gurur incitici sözler.. Sanki oyunmuş gibi ama galiba gerçek.. Üzüldüğüm için bu tarz programları mümkün olduğunca izlemiyorum.
Teşekkürler paylaşımınız için. Sevgilerimle..
kader oyuncusu
çok teşekkür ederim saygılar