SEVGİLİLERİN BENZERSİZİNE;
Bu senede seninle olup sana hissedilenleri yüreğimden kağıda dökmek benim için ben kadar önemli ve kutsal.sana yaslanmak mevla ya yaslanmaya benzer;yaslandıkça rahatlarsın,rahatladıkça umursamaz olursun dünyada ki tüm çirkinlikleri.sevgin,bana verdiğin güç, limitsiz güzelliklere yelken açtırır uçsuz bucaksız dehlizlerde.sen ben olursun,bende sen.tıpkı özüm gibi tıpkı sözüm gibi tıpkı herşeyim gibi...hiçbir farkın yok benden,ben kendimi sen yapmışım.seninle yoğurmaktayım kendimi,özlü bür hamur meydana çıkarmak uğruna.herşeyin,en güzel örneğim olmuş,24 saat karşımda oynayan usta bir sanatçı olmuşsun.ama rol icabı değil,hayatın sana verdiği herşeye karşı gücünle,direnişinle,dimdik hiç yalpalamadan,en büyük usta olmuşsun.bende çırağı olmak uğruna çabalayan ve aşkından dönmüş bir divane olmuşum.yunus gibi aşkın beni neyledi der dururum,mevlana gibi senin etrafında öner dururum ve allah tan seni isterim heran,senin için yalvarır dururum.aşkın beni garip hallere sokar,insan yarine bile hissedemediği şeyleri hisseder çoğu zaman,gözlerin gözlerimdeyken.çarelerin en çaresi senin bakışlarında,sıcaklığın en içten olanı senin avuçlarında,güvenin ve sadakatin en büyük örneği senin kocaman yüreğinde barınmakta.ne olur hiç gitme,ben katbetmeyeyim o sıcaklığı ve merhametimi senden aldığım o bir karıncayı bile incitmeyen yüreğinden etme beni...içimdeki selvileri bir bir yıkar gider gidişin,sitemlerim bile olmaz hayata,tepkisiz kalır herşeyim ve anlamını yitirir herşey yokluğunun soğuk yüzü karşısında.seni sana anlatmama gerek yok biliyorum,varolan koca bir efsanesin.ama bendekileri bilmene gerek vardı sanıyorum.ben yapmamam gereken şeyler yapıyorum bazen,her insanın yapması mümkün olan hatalar gibi.ama pişmanlığım inan herkes kadar olmuyor.senin içimdeki sevdan kadar kocaman oluyor ve evren biranda senin bana olan kırgınlığınla ona kırılıp küsmeme sebep oluyor.şunu bilki;seni kırmak allah ı kırmaya eşdeğer.o nun katında da çok önemlisin çünkü.ve ben ikinizden de önce yaradandan affedilmeyi ve senden de beni affetmeni diliyorum.seni seviyorum annelerin en güzeli,hep benimle ol ve seninle yoğrulmama izin ver.anneler günün kutlu olsun!
kızın...