- 1733 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gitme !!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣ GİTME ♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mavi bulutlarını al gel aşkım bu akşam yanıma...
Bilirsin çok korkarım karanlıktan...Siyahlara büründü yine rüyalarım...Gri bulutlar çöktü yine...Gözlerindeki yıldızları toplamalıyım bu gece...Karanlıklarımı aydınlatsınlar diye...
Esmerliğini al gel aşkım yanıma...Sarılmalıyım sana sıkıca...Ay ışığını toplayıp odama hayalimdeki teninin kokusunu çekmeliyim içime...
Sensizlikten olsa gerek bu içimdeki sessizlik...Bir seslensem içime kendi sesimi duyacağım...Ve bu iç çekişlerim...Ağlayamamam da sensizlikten...
İsyankarlığım asiliğim sensizlikten...
Bütün dünyayı yaksam arkama dönüp bakmam bu akşam...
Hani derler ya kesseler bileğimi kan akmaz..
Duyuyormusun şarkı sözleri söylüyor rüzgar...Dalgalar eşlik ediyor...Nedense şarkı sözlerilar hep özlemle başlıyor hasretle bitiyor...
Deliliğim sensizlikten....
Gel aşkım bu akşam...Hiç birşey istemem senden...
Ruhun gelsin seninle yeter..
Şimdi sen varsın ya,
Ne kasabama martılar Ne parkıma çocuklar gerek
Sen benimsin ya Ne bu bedene nefes
Ne bu kalbe başka bir sevgi gerek ..
çünkü sen,Herşeyimsin ...hiç gitme,
Gitme koca şehirde yapayalnız kalmak istemiyorum. Gidersen sensizliğin içinde hangi duvar avutabilir beni ?..Bırakma beni karanlıklara...Alışkın değilim sabahları seni düşünmeden uyanmaya....Gitme umudum...Uçurumlardan esen rüzgarlarda tek başıma bırakma beni.....Acıya kanattığım umutlarımı toprakta ezip gitme...Düş yorgunu gecelerde her sokakta seni aramak acıtır yüreğimi.Her köşede sensizliğe ağıtlar yakmak sonum olur ömrümün. Dur gitme...İçimdeki çocuğun ağlayacak hali kalmadı...Gidersen uykulara dalıp unutacağım mı sanıyorsun o gözlerini ?...Sorarım sana ; kolay mı tahta beşiklerde hasretini uyutmak ?...Yıllarca cebimde biriktirdiğim gözyaşlarımı sende kurutmuşken gitme...Simsiyah bulutlar çöreklenmesin üzerime. Baharın koynunda uyanırken gözlerimi karanlıklara kapatmayayım...Gitme ince sızım...Uzak dağlarına yüreğimi sürüp sana koşmak isterdim ama sırtım kanlı ve yüreğim yaralı...Buğulu camlarda bıraktığım düş mavisi umutlarımı yetim bırakma...Sürgün misali yalnızlığında soğuk prangaları sırdaş bilmek istemiyorum...Yitik bir yüreğin baharlarında açmış dikenleri serme ellerime..Batarsa kanar kanarsa yaşayamaz yüreğim....Gitme ..Ardından bakakalmasın gözlerim tozlu yollara...İsyanlara bürünmesin gülen yüzüm....Ne olur gitme alınyazım.Acılarımı tütünle sarıp bir sigara dumanında çekerken içime gitme..Dayanamaz bu can gidişine...Rıhtımlara her gece gözyaşımı boşalttırma beni...Ezik yüreğimi karların üzerine serme...Sana koşan ayaklarımda hüznün kirli denizlerine sokma beni...Mavilerin arasında kaybolur giderim....Umutlarımı alıp gitme gül yüreklim...Hangi denize sığdırabilirim ki sensizliğin acılarını...Hangi ilaç dindirir sensizliğin sancılarını...Bu dert içimde kabuk bağlar..Solmak istemiyorum kırık aynaların suretinde...Hazanlar girer gelinciklerin gülümsediği bahçelere...Göğümden tüm göçmen kuşlar kanatlanır ucsuz bucaksız diyarlara...Dur gitme....Yalınayak sahillerde gezinmeyeyim....Ellerim dikenlerde avunmasın...Gidişinle yüreğimi yaralarda bırakma ne olur...Şiirlerim kederimle yüreğim gidişinle ağlamasın...Gülen gözlerime hicranlar inmesin...Bereketin ıslattığı toprağıma siyah bulutlar çöreklenmesin...Uçurumlar büyümesin duvarlarda...Pencerelerde kalmasın ıslak gözlerim....Yorgun düşmesin ayaklarım...Gitme iki gözüm...Bırakma beni tek başıma firkatinde...Düş fakiri olarak gezinmek istemiyorum şehrin ölüm kokan sessizliğinde...Ne olur gitme sevdiğim. Uyandırma beni ayrılıklarınla..Gitme diyen dudaklarım senden sonra kanamasın....Üşümesin senin sevginle gülümseyen gönül bahçem....Acılarımı unutmuşken sancının kavrulduğu ateşlerde ısıtma beni...Benek benek açan çiçeklerim mevsimsiz solmasın...Saçlarına düşen yıldızlar göğsüme ayrılığının hançerini sokmasın..Gitme canımdaki son can... Senin gözlerinden senin yüreğinden başka bir sığınağım yok sevdiğim..Gitme ne olur...Yetim kalmasın yüreğim..sevgine muhtacım..
sana ihtiyacım var, gel diyebilmekmiş güçlü olmak..sevgiye sahip çıkabilmekmiş aşk...
Öyle küçükken öyle kocaman umutlarlan baslamıstım ki aska...Herşey baska olacaktı.. Bende o filmlerdeki asıklar gibi bir ask yasayacaktım. Kendi masalımı kendim yaratacaktım. Benim askım bambaska herkesinden güzel olacaktı. Peri kızı ile prens benim ask masalımda bir arada olcaktı...yaşadığım herşeyde, aldığım solukta,attığım adımda,yanlışlarımda,doğrularımda ve ettiğim her duamda yalnızca SEN varsın..
Gitme ne olur,bak;hayatın bana sundugu bir masalın içindeyim..Yokluğun Acı veriyor bana. Çünkü ben öğrendim masallarla büyümeyi.. Biliyorum artık herşeyi benim idare edemeyecegimi.Ben biliyorum artık her acıya gerçek aşkın hükmedebileceğini..Gitme hep yanımda kal, ne olur bırakma masum ellerimi...Gitme.
Ne Kara Kaşına.. Ne Kara Gözüne..
Ben Tek Bir Sözüne Tutulup Kaldım..
Değmedi Bir Kere Ellerin Yüzüme!
Gel Gör ki Bin Yıldır Sanki Sen Vardın,Gitme...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣ GİTME ♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
öykü gülen
YORUMLAR
Bilirmisin yanlızlık ne demek?
Bilir misin yıldızlardan medet ummayı?
Uzattın mı elini bir yıldız boyunca
belki tutarım diye farkında olmadan?
Uykusuz kalmayı bilir misin sabaha kadar?
Hiç küstünmü hayata?
Aslında kendindir küstüğün küçüğüm...
Kapatıp gözünü hayaller kurduğun oldu mu geleceğe dair?
Bazen küçük bir masumiyet belirir tebessümünde
bazen gözünde hırçın bakışlar...
Kızdın mı kaderine günlerce?
Kendini tanımadığın oldumu hiç?
Bazen cesaret edemeyen konuşmaya ve bazen de hiç susmayan sen;
Sevdin mi Birini?
Her yağmur yağışında saatlerce bekledin mi sevdiğini pencerenin önünde?
Bir yudum sevgi dilediğin oldu mu sert bakışlardan yaslanacak bir omuz aradın mı?
Birden güldüğün oldumu sebepsiz?
Her şiirde kendinden bir şeyler bulmadın mı?
Rüyalarda yaşadığın oldumu hayatını
istemediğin oldumu uyanmayı?
Baktığın ama göremediğin oldu mu etrafı?
Ufak bir sorunu büyütüp ölmeyi istemedin mi hiç?
Sebebini bilmediğin bir ağırlık çökmedi mi üstüne?
Büyüdüğünü fark edip zamana düşman oldunmu?
Hecelerin az geldiği kelimelerin yetmediği oldumu duygularını anlatmaya?
Ağladığın oldumu sebepsizce sabaha kadar?
Belki sen ağlamayı bilmiyorsundur
sevmeyi bilmediğin gibi!!
İKİ DAMLA YAŞ DEĞİLDİR AĞLAMAK!
Önce hüzünlenmek sonra düşünmek hayal etmek anıları yaşamak büyük bir özlem o küçük oyuncak bebeğe sarılmak
İşte budur;
AĞLAMAK VE YALNIZLIĞI YENİDEN YAŞAMAK!!!