- 899 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KADINLAR TV GiBiDiR SEYRETMESiNi BiLENE
Kadinlarin aslinda bir cicek olduklari söylensede. Onlar yani bizler, bir televizyon gibiyiz.Her türlü boy ve ebatlarda olan tv lar günümüzde artik ba$ka boyutlara kaymi$tir.Plazma tv lar cikti, eskiye rabet azaldi.Cok yer kapladiklari dü$ünülüyor heralde.
Yani kadinlar bir tv dir.Acip kapama dügmesine nazik basmak lagzimdir,cünkü cok hassas oldugu icin, hemen dügme yalama olup bozulur.Bazende kendiliginden acilmaya ba$lar, ana dügme acik unutulursa.
Eger ayarlari ince vede net yapilirsa doymayin keyfine.Düsünsenenize eskiden bir tv alirdiniz ,en azindan 10 sene tik demeden gece gündüz cali$irdi.Ama yeni firmalar cikti, tv larda naylon oldu.Daha 2 seneyi bitirmeden, hemen bozuluyorlar kör olmayasicalar.
Kadinlar renkli yada renksiz hic farketmez tv gibiler bence.Frekanslarini ince ayarla tutturursaniz cam gibi gösterir.Ama anten ayri yöne ,frekans ba$ka yöne ayarlanirsa görüntü hep karincali olur eski deyimle.Kanal yerlerini standart sayilara ayarlarsaniz, aradiginiz kanali vede programi aninda bir dokunu$la bulabilirsiniz.Ama arada ba$ka kanallari aramak icin kurcalayinca , ahada ozaman yandiginizin resmidir.Saat 8 de en sevdiginiz program ba$liyacaktir.Ama siz kurdaladiniz ve kanalin yeri vede frekansi degi$ti.Amaninn ara dur artik,sabah ak$am kurcala yok gelmez kanal.Vede dizinizin , haberlerinizin vakti gecmi$tir.O gün gündemi yakalayamami$sinizdir artik.Gecmi$ olsun, tekrar yayinida olmadigina göre, artik yaz tatilini bekleyip yeniden yayinlansin. Ama eliniz dogru dursada, tv yi hergünkü ayarlariyla biraksaniz, ozaman belki bir kayibiniz olmayacaktir.
TV lar renkli artik ,uzuuuuun zamandir.Ama eskiden sadece siyah beyazdi.Herkes her$ey siyah beyazdi,biraz SIKICIYDI ama genede ilgincti.Kadinlarda eskiden ,ayni siyah beyaz tv lar gibi ,cok sadelerdi.Kuaförler icat oldu, ce$it ce$it avrat türü türedi....Permalisi,fönlüsü,makyajlisi,manikürlüsü,pedikürlüsü,boyalisi cilalisi ....yani onlarda model degi$tirdi artik.Anliyacaginiz bu modeller di$indaki kadinlar biraz banal oluyor günümüzde artik, .Sala$ diyorlar ya ,haa tam ondan oluyor.Di$ari cikarken sanki herkes yari$iyor güzel olmak icin.Oysa eskiden öylemiydi.Ba$a, yari acik bir ba$örtüsü,saclarin yarisi di$arda, tabiki kapalilar icin diyorum.Saci acik olanlarda, bir tarak darbesiyle i$i bitiriyorlardi.Yok anam yok ,caga ayak uyduracagiz diye ,kendimizi maymun etmeyelim gözünüzü seveyim yaaa.Yaki$anida sacini sariya boyuyor ,yaki$miyanida.Ka$lar artik yay, eskiden pala remzi derdik, $imdi remziler bile metroseksüel oldular valla.Bagzen görüyomda erkeklerin ka$i gözü ,bir bayan olarak yani ,bizimkilerden daha güzel görünüyor.Tövbe ya, erkekmi ,kadinmi ,yani ka$ bakimindan diyorum.Cok ilginc duruyor .Allahim sen akil ver hepimize.
Kadinlarin ce$it ce$it frekanslari vardir diyorum, bir bayan olarak.Yani sinirlendikleri frekanslari,sevindikleri frekanslari,cekici frekanslari,itici frekanslari,güldüren frekanslari,aglatan frekanslari..... daha bunlari cogaltmakda elimizde.Yani tamirciler i$i iyi biliyor vede anliyorsa ,kadinlarin yayin akisini kolaylikla ezberleye bilirler bence.Eger eve geldiginizde hatunun agzi kulagindaysa, anlayinki cok mutlu ,yada bir$ey isteyecek, yag yakiyordur.Aslinda buna ecicikde cilvesyon denir heralde.Ama bagzende dobradir,$ak diye söylerler ne istediklerini.Kadinin hayati zaten rengarenk bir gökku$agi gibidir.Ama bu benzetme biraz az kaliyor bence.Cünkü bilindigi üzere gökku$agi yagmurdan sonra cikar ortaya.Eger yagmur beklerseniz, kesin kuraklikda afrikayi gecersiniz.O zaman istikamet, Amozonlar olmalidir diye dü$ünür insan belki.Yagmur bekleyene kadar kendinizde o yagmuru ,bulutsuz yagdira bilirsiniz.Eger iyi tamirciyseniz.
Kadinlar birde televizyonlardaki programlar gibi, promosyonda yaparlar arada.Bana iyi davranirsan ,ananada ben iyi davranirim, gibi mesela.Anayla hatunun yerini iyi ayarlarda,frekanslari kari$tirmazsaniz, ozaman tadindan ikisininde sohbetine doyum olmaz vede durdukca datlanirlar ikiside.Unutulmamalidirki, ikiside TV dir, vede frekanslari a$agi yukari aynidir.Tek fark ,kanal yerleri farklidir.Ana gibi yar olmaz ,ba$ka yerde bulunmaz.YAR senin elinden zehir olsa icilir, aha buyrun ne yardan geciliyor, nede serden.En iyisimi tv daki programlarin, promosyanlarini dikkate almak lagzim geliyor diye dü$ünüyom.
Gelgelelim kumandalara.onlar olmasa varya yandik valla..Dü$ünün kanal hosunuza gitmedi kalk sicak koltukdan kanal degi$tir.O kanalda acmazsa insani, kalk ayarla,yat ayarla.Ama kadinlar hem kumanda oluyor, hemde komutan.Yani bazen erkekler kendilerinin yönetilmesinden ho$lanirlar.Kendi ba$larina karar veremezler.illaki hanimdan bir destek alacaklar.Ama bagzi erkeklerde kumanda olmakdan ho$lanmazlar.Onlar direk satalitten aldiklarini iletirler.Sansür yapamadiklari ,yani zaplayamadiklari icin, istenmeyen pogramlari,es gecemezler vede ,coluk cocuk kim varsa o an yaninda ,rezil olmasida icten bile degildir.Her$ey göründügü gibi akilda öylecede kalabiliyor.Yani unutmak kolay olmuyor.
YORUMLAR
İlginç bir anlatım.Metefor tarzı bir yaklaşım.Doğrusu baştan sona kadar gülerek okudum.
Ellerinize sağlık.
Tebrikler. Selamlar...