durdurun ne olur analarımızın acılarını
ne var aranızda paylaşamadığınız aynı vatan toprağına ayak basarken aynı ülkenin kimliği taşırken kanla alınan topraklarda
sizinkinin bizimkinden farkı olmayan dedelerimiz bir karış toprağını bin gavura vermediği bu yerde nedir kurşundan kalem kandan mürekkep yapmanıza yüreği acıları anaları arkada bırakmanıza babasız çocukları geleceksiz yaşatmaya gelinliğin hayalini kurarken hayatının baharında sadece sevda sularında kefenle tanışmasının aciz ve küfürbaz hecelerinde üstünüze binlerce lanet çekilmesine neden olan bu kavganız niye ?
SORUYORUM SİZLERE YÜREĞİNDE DUYGUSALLIK OLAN SADE BİR VATANDAŞ DİLEĞİYLE
size karşı kana karşı kanla yapılanlara karşı ne gerekiyor bunu durdurmaya gerekirse ayaklara kapanıp yalvarırım nedenine sebebine en tepesinde dikilen hülasa vatanda sulhu bozmak için en geçerli sebebi olana gerekirse can veririm bu yolda ama yeter diyin artık bir gram gelecek vermekte canımızı dişimize takıp hayatımızı üstüne kurduğumuz gencecik evlatlarımıza ne olur kıymayın.
insanlıktan nasibini alamayan taşıdığı kalbin ne işe yaradığını anlamayan vicdanın yerinde olmadığı nasıl bir varlıksınız insan neslinde soy vermeye çalışan
sizinkilerde ana diğil mi? sizinkide can değil mi?yoksa siz kaybetmenin acısını unuttunuz mu?
kendi kanınızdan olanı
son hücremdeki umutla yalvarırım allahıma son takatımla çıkarım karşınıza yeter diyelim
kaybettiklerimize... gözyaşlarımıza...... acılarımıza.....
gazete manşetlerinde gülümseyen bir yüzün vatan bayrağına sarılı tabut resimlerine
yeter diyelim el birliğiyle hep birlikte ne olur yalvarırım size bu yaşamanın bu kadar güzel olduğu bu mübarek günlerde sebebi ne olursa olsun kıymayın geleceğimize kıymayın gençlerimize durdurun ne olur analarımızın acılarını sebebinin ne olduğunu bile bilmediğimiz bu karanlık savaşın içinde....
sevgili dostlar
özür dilerim böyle bir yazı yazmak istemezdim ama bu sabah tüm gazete manşetlerinde görünen şeyler inanın çok dokundu bana yazık bunu durduramıyoruz.
saygılarımla
volkan keskin
YORUMLAR
insanlıktan nasibini alamayan taşıdığı kalbin ne işe yaradığını anlamayan vicdanın yerinde olmadığı nasıl bir varlıksınız
TAM YERİNDE SÖYLENMİŞ SÖZLER BUNLAR ARKADAŞIM.ONLARA İNSAN DEMEYE BİLE UTANIYORUM.BU VATAN KOLAY KAZANILMADI,ASLA DA KAYBEDİLMEZ.BUNU ACABA VARMIDIR DİYE TEREDDÜT ETTİĞİM BEYİNLERİNE YER ETSİNLER.
YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM