- 1170 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BABAMA
BABAMA
Benden şiir istedin yaşarken , çok istediğim halde yazamadım çünkü daha çok acılardı olumsuzluklardı çelişkilerdi bana şiir yazdıran aramızda bütün bu uyumsuz şeyler yaşanmadı tabi ki bende sana şiir yazamadım .
13 yıl oldu bu dünyadan gideli , hiç kimse seni unutmadı komşular bile seni anıyor. Seni en çok at arabasına akşam yüklediğimiz portakalları sabahın ilk ışıklarıyla götürürdün ya sonra öğleye doğru elinde gazete ve poşetlerle gelirdin . Biz hepimiz o gelişini beklerdik.
Gene sabahın ilk ışıkların da hepimiz o at arabasına binerdik . Etrafı kamışlı yollardan köye gidişimiz hala aklımda . Seni anlatmam öyle birkaç satıra sığmaz .
Son bir olay anlatacağım nasıl bir baba olduğunu nasıl iyi ,mantıklı olduğunu en azından bu kitabı okuyanlar bilsinler.
Kardeşim , mahalledeki sulama kanalına girmiş yüzmeye tabi , arkadaşlarıyla , arkadaşı her ne aklı estiyse babama söyledi oğlun kanalda yüzüyor diye .
Babamda o zaman ona dedi ki oğluma çok kızacağım , ama kanalda yüzdüğü için değil senin gibi ispiyoncu arkadaşı olduğu için .
Belki bir gün , seni uzun uzun anlatırım bu kitap senin için olsun .
JALE KESKİNKILIÇ
İPİN UCU ADLI KİTABIMDAN . . .
NOT : Edebiyat defterine şiir ve yazılarımı yollamadan duramıyorum . Yayınevim haklı olarak biz daha kitabının tanıtımına bile geçmeden , sen neden kitaptaki yazıları yayınlatıyorsun diyebilirler . Zorunlu olarak bir süre şiirlerimi ve yazdıklarımı sizlerle paylaşamayacağım . Tüm arkadaşlarla sessiz izleyici olsam da tanıdık gibi olduk. Öncelikle , ve memnuniyetle söyleyebilirim ki EDEBİYAT DEFTERİ şiirlerimi , yazılarımı insanlara ilk tanıtan site olarak anılacaktır . Selamlar , sevgiler ve saygılar .
YİNEDE BURALARDA OLUP SİZLERİ İZLEYECEĞİM .