- 846 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İlerici Bir Dosta.
Allah’a ve Ahirete İnanan,
İslam Peygamberi Hz. Muhammed (asv.)mın yolunda olan tüm Dostların Cumalarını ve gelecek Kadir Kandillerin tebrik ediyorum
İman ve ibadet ile hayatlarını HİÇLİĞE mahkum etmeyip;
Kadavra olmayı hayat tarzı ve hayat felsefesi kabul edenlerden olmadığımız için, Bizi kainata anlam kazandıracak değerler ile donatan rabbimize çok şükretmemiz gerektiğine inanıyor İman ve İbadetin değerini anlamamıza yardımcı olan iman mahrumu zavallılara hem çok acıyor, hem de iyi ki varlar, onlar olmasaydı hayatın ali gayelerini ruhun sonsuz hazlarını, imanın hayata anlam kazandıran mutluluğunu nasıl yaşardık nasıl anlardık diyorum.
Ama yine de Allah onlara da hidayet nasip etsin.
İslam peygamberinin Adını taşıdığı halde inanalara ve İslamiyet’e Gericilik diyen M.... Aygına
Sayın Aygın.
Aslında ben olsam ilericiliğe önce ismimi değiştirmek ile başlardım.
Hayatını sonunu düşünmemek, manasız yaşamayı marifet zan etmek, Medenilik veya ilericik olduğunu sanmıyorum
Olsa olsa aptallık ve aldanmışlıktır.
İnsan hayatı mide ile uçkura endekslenecek kadar değersiz, rahim ile kabir arasına sıkışacak kadar kısa ve manasız değildir.
Hayatın sonunda HİÇ olup eline koskoca bir SIFIR geçeceğini görüp düşündüğü ve öyle inandığı halde;
Hala yaşlanıp bir SÜLÜK GİBİ sürününceye kadar şu zorlu hayatı sürdürmeyi düşünenler;
Ya kurtulamayacaklarını bilmelerine ve görmelerine rağmen ölümden ÖDÜ KOPAN ÖDLEK;
Veya bunca zorluklara son verip kurtulmayı düşünemeyecek kadar GELECEĞİN KİMSEYE MUTLULUK VADETMEDİĞİNİ GÖRMEYEN APTALLARDAN başka kim olabilir? ? ? ?
Ben akıl ve mantık sahibi hiçbir insanın manasız ve hedefsiz iş yapacağına ve yaşayacağına inanmıyorum.
Ücreti olmayan işte çalışan işçi yok,
İstikbal vaat etmeyen okulu okuyan talebe yok
Kazanmayacağı dükkânı bekleyen esnaf yok.
Madem İnsan kazanmaya endeksli o zaman şu dünya mektebinden alınacak bir ders, hayat dükkânında kazanacak bir mal, ömür kışlasından görülecek istikbal vadeden bir eğitim olmalı değimli.
Ne yapalım NİÇİN YARATILDIĞINDAN Bİ HABER OLANLARIN NASIL YAŞAYACAKLARINI BİLMEMELERİ ELBETTE ÇOK DOĞAL BİR HAL.
Oda sizin sorununuz.
Zahmetini çektiğiniz inançsız hayatın size vadettiği KADAVRA MÜKAFATINI TOPRAKTA YILANLAR, ÇIYANLAR VE KURTÇUKLARLA BERABER BOZDURA BOZDURA HARCAYINIZ.
Çok sevip dışını süslediğiniz kuru kafanızı dostlarınız olan haşeratın mekân tutması çok uzak değil.
İlerici düşüncenizden ve size kazandırdığı büyük servet ve sonsuz saadetten dolayı tebrik ederim.
.