- 1214 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
SAÇI UZUN AKLI KISALAR BURAYAAAAA…
Haydi bakalım sevgili hem cinslerim,bu söz nekadar doğru bunu anlayalım.
Etrafımızda olup bitenlere çözüm aradığımız ,yaşadığımız sürece birilerini idare etmek zorunda olduğumuz ve bunu başarıyla yaptığımız için saçımız uzun.aldatıldığımızı bile bile salağa yattığımız,her yeni güne umutla başladığımız için saçımız uzun.kendi ailemizi,karşı tarafın ailesini ve eşimizi idare ettiğimiz için saçımız uzun.çocuklarımız için kendimizi paralayıp,olmazı olur yaptığımız,kendi hayatımızdan vaz geçip onlar adına yaşadığımız için saçımız uzun.sabahdan akşama kendimizin dışında herkesi memnun etmek adına koşturduğumuzdan saçımız uzun.meslek sahibi olsalar bile,bir tutam sevgi ve ilgi için köle olduğumuzdan saçımız uzun.istediklerimizi dolaylı yoldan kabul ettirebildiğimizden saçımız uzun.sevgimizi dile getirebildiğimiz için saçımız uzun.hayat ne kadar zor olursa olsun tırnaklarımızı geçirip yaşamaya devam ettiğimiz için saçımız uzun…
Evet yaaa şimdi anladım:bütün bunlara katlandığımız için gerçektende AKLIMIZ KISAAA
YORUMLAR
Sevgili Seyide Hanım,
Yazınızı dikkayle okudum.Kısacık bir yazı ama çoooook uzun anlamları bir araya toplamış bir mucize kısacası hayatın gerçekleri.Yaşınızı bilmiyorum ama,ben 37 yıllık evli ve üç çocuk babasıyım,eşimle severek evlendim,saçlarının uzun olması artı bir güzellikti ve hep yüreğime sevgi ekti,dışarıda kendim yönetici idim evde ise yönetildim eşime sevgimi verdim eşim tüm yöneticilik kurallarını uygulayarak evimi çocuklarımı yönetti.Paylaşımın kutsallığını bilerek dostlukların artmasını istedi.
Benim artılarımın olduğu yerde o msavi oldu,onun artılarının olduğu yerde ise ben sustum.Bu nedenledir ki Ne eşim ne siz ne gelinim ne kızın,saçlarınız uzun olabilir ama asla aklınız kısa olamaz.Nice kısa saçlılar bilirim ki akılları hiç yoktur.
Sizi kutluyorum,
seyide cinaloğlu doyran
Çok hoştu.
Hele finale bayıldım.
Kısa ve emeksiz olmasa 10 verirdim.
Şimdi sadece 6 veriyorum.
Selamlar.
seyide cinaloğlu doyran
seyide cinaloğlu doyran
Aldatildigini bilip de aptalliga yatiyorsa bir bayan o uzun saca da yazik yani.
Ve kendi ailemizi esimizin ailesini ve esimizi
idare etmek demeyelim de, gecimsizlige itmemissek helal olsun o sacimizin her teline.
Bir de cocuklari icin kendini feda etmeyi göze alamayan bir bayan Anne olamaz.
Bunlar benim düsüncelerim.
Kisa ve her bayana göre degisir yazinin icerigi.
Yüreginize saglik
Saygilarimla