ASLA PES ETMEK YOK!
GÜN GELİP DE;İSTEMEKTEN YORULDUĞUMUZ ŞEY,ÖZÜNDE ARZU ETTİĞİMİZ ŞEY DEĞİLDİR.ŞU GERÇEĞİ UNUTMAMALI;FARKINDALIK İÇİNDE İSTEYEN YILGINLIĞA DÜŞEMEZ,SAHTELİKLER DIŞINDA GERÇEK KİMLİĞİYLE İSTEYEN İSTEMEKTEN BIKAMAZ.HEDEFLER ŞAŞMAZ,ŞAŞAN BİR YÜREK OLMADIKÇA.SUSAYAN,HARARETİNİN ÇÖZÜMÜNÜ BULMAKTA ISRAR EDECEKTİR.BU KAÇINILAMAZ,KAÇINILDIĞI TAKTİRDE GERÇEK HEDEF YOKTUR ASLINDA,YALNIZCA HAYALDİR!
NASIL İSTERİZ?İKİ TÜRLÜ;BİRİNCİSİ YERDE GÖKTE HERYERDE KENDİNİ GÖSTEREN,DELİLLERİ APAÇIK ORTADA OLAN;KARADA DENİZDE VE HAYATIMIZIN HER DAKİKASINDA BİZİ KENDİ MARİFETİNE GÖTÜREN YOLLARI HUZURUMUZA SEREN KUDRETİN SAHİBİNE DUYDUĞUMUZ İNANÇLA,İÇTEN VE SAMİMİ. İKİNCİSİ;ENDİŞEYLE YORULMUŞLUKLA BİTKİNLİKLE HERAN HAYAL KIRIKLIĞI BEKLENTİSİ HALİYLE.BU İSTEKLİLİK HALİ DEĞİLDİR.İSTEMEK İSTEDİĞİMİZ İNANCINA ÖNCELİKLİ BENLİĞİMİZİ İKNA ETMEKTİR.
NE İSTEDİĞİMİZİ İYİ BİLMELİYİZ.KARAR VERİRKEN İYİ DÜŞÜNMELİYİZ.BİR AN GELİP TE DEĞİŞİME UĞRAYACAKSA O KARAR HİÇ VERİLMEMELİ.SÜREKLİ DEĞİŞTİRDİĞİMİZ KARARLARIMIZ BENLİĞİMİZE ATILMIŞ BİR TOKATTIR.
ŞU HATAYI HEP YAPIYORUZ;MUTLULUĞU DÜŞLEMENİN HOŞLUĞUNA KAPILARAK,ONU ELDE ETMENİN ZORLU YOLLARINDAN HEP KAÇIYORUZ.DÜŞTE KAZANMANIN HAZZINI ELDE ETME AMACININ ZORLUĞUNA TERCİH EDENLER KAYBEDENLERDİR.
KAYBEDENLERDEN OLMAYALIM.SUNULAN GÜZELLİKLERİN FARKINDALIĞI İÇERİSİNDE OLALIM.BİZE DÜŞEN FİDEYİ TOPRAĞA GÖMMEK EMEK VERMEK VE BÜYÜMESİ İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPMAKTIR,SULAMAKTIR.İSTEYECEĞİZ GELİŞECEĞİZ VE UMUT BİZ OLACAĞIZ!