HZ.MUHAMMED MEKTUP
SEVİGİLİLERİN SEVGİLİSİNE...
—EY ÜMMETİNİN EŞSİZ ŞEFAAT SAHİBİ, HAYAT EKSENİMİN SONSUZ ODAĞI, NUR YÜZLÜM, GÜL KOKULUM CANIM PEYGAMBERİM SELAMLAR OLSUN SANA ve YOLDAŞLARINA…
YILLARCA UFKUNA BAKAN GÖZLERİMDEN,GÖZ BEBEKLERİMİN YOK OLMASINA KADAR,SENİ HER DÜŞÜNDĞÜMDE,İSMİNİ AĞZIMA HER ALDIĞIMDA VE SENİN İÇİN DUDAKLARIM KANARCASINA KADAR,ALLAHA HER DUA EDİŞİMDE,SENİ NE KADAR GÖRMEK İSTEDİĞİMİ ANLATAMAM.NE BÜYÜK ŞEREFTİ SENİ BİLMEK,SENİ BİZE BİLDİREN RABB’E SONSUZ ŞÜKÜRLER OLSUN.ANNEMİN KUCAGINDA BABAMIN OCAĞINDA İLK SENİN İSMİNİ ÖĞRENDİM.SANA ÜMMET OLMAK İÇİN SENİ SEVMEK YETER’SE EĞER,SENİ; KALBİMİN BÜTÜN DERİNLİKLERİNDEN YARARLANARAKTAN SEVİYORUM.VE SEVECEĞİM..BAZI GECELER DERİN DÜŞÜNCELERE DALIYORUM,SENİ DÜŞÜNÜYOR SENİN YANINDA OLMAK İSTİYORUM,BAZEN ŞİİR YAZIYOR BAZEN DE HAYATIN HAKINDA BİLGİLER EDİNİYORUM.
YAZDIĞIM BÜTÜN ŞİİRLERİMDE SEN, GÖNÜL HEYBEMDE GÖZYAŞLARIMDA, YÜREK TEZGÂHIMDA İŞLENEN SANCILARIMDA VE KISACASI HAYATIMIN ANLAMINDA SEN VARSIN. DÜŞÜNÜYORUM BAZEN, HZ BİLAL’A KIZGIN KUMLAR ÜZERİNDE DAYANMA GÜCÜ VEREN, SANA OLAN BAĞLILIĞI DEĞİLMİYDİ? HZ EBUBEKİR’E “ANNAM BABAM SANA FEDA OLSUN” DEDİRTEN SENİN SEVGİN DEĞİLMİYDİ?
SÖZLERİN SEVGİ PINARI GİBİ AKIYOR ÜMETTİNİN DİLERİNDE, ALLAH’A SECDE EDİYOR ÜMMETİN CENNETE YANINA GELEBİLMEK İÇİN… RAMAZAN’DA ORUÇ TUTUYOR ÜMMETİN TIPKI SENİN YAPTIĞIN GİBİ… ÇOCUKLAR EĞİTİM GÖRÜYORLAR OKULDA TIPKI SENİN İSTEDİĞİN GİBİ. İSTANBUL’U FETİH ETTİ FATİH,TIPKI DİLEDİĞİN GİBİ..MÜSLÜMANLIK YAYILIYOR YURDUN DÖRT BİR YANA,TIPKI SENİN ÇABALADIĞIN VE BİZİ BUGÜNLERE GELMEMİZE KATKI SAĞLADIĞIN GİBİ..CANIM,CANANIM,NUR YÜZLÜM,GÜZEL SÖZLÜ EFENDİM DÜNYA İÇİNDEKİ OLUŞUM MALESEF BU GÜZELİKLERLE KALMIYOR… ESKİDEN YANINDA OLAN GENCECİK, İNCECİK, DELİKANLI, ERKEK ÇOCUKLARI SENİN YANINDA SAVAŞMAK VEYA YANINDA ÖLMEK İÇİN CAN ATARLARKEN, ANNELERİNİN BABALARININ SÖZÜNDEN ASLA ÇIKMAZLARKEN( örn VEYSEL KARANİ HAZRETLERİNİN ÖZÜRLÜ ANNESİNE BAKTIĞI VE ONU BİR DAKİKA BİLE DÜŞÜNMEDEN DURAMADIĞI, ANNESİ’NİN SÖZÜNDEN HİÇ ÇIKMADIĞI VE DİĞER YANDAN DA HZ İSMAİL’İN BABASI HZ İBRAHİM OĞLUNU AZAD EDECEKEN BİLE HZ İSMAİL’İN SESİNİ BİLE ÇIKARMAZKEN ) .BUGÜN GÜNÜMÜZDE’Kİ DELİKANLILAR; ANNE’YE BABA’YA KARŞI BÜTÜN SAYGILARI SAF DIŞI KALMAKTA, ESKİDEN SİZİN 2–3 HURMA VE BİR KURU EKMEKLE GÜNÜNÜZÜ GEÇİRİRKEN, BUGÜN HERKES, ZEVK-İ SEFA DÖNEMİ GEÇİRMEKTEDİR… EFENDİMİZ ESKİDEN SİZİN ÜMMETİNİZDEN OLNALAR ALKOL İÇMEZ YASAKLANIRKEN, BUGÜN GENÇ ÇOCUKLAR BÜTÜN BAĞIMLILIK YAPAN ÜRÜNLERDEN KULANIYOR. HERKES FARKLI FARKLI HAYATINI SÜRDÜRÜYOR. KİMİLERİ İSLAM YOLUNDA YOL KATLEDİYOR, KİMİLERİ DE BU DURUMA TERS DÜŞÜYOR…CANIM EFENDİM SANA SON BİRŞEY DAHA SÖYLEMEK İSTİYORUM,BU ARALAR DÜNYA BİR KONU HAKINDA ÇALKALANIYOR.SANA BİR DRAMADAN BAHSETMEK ZORUNDAYIM,İSRAİL’in FİLİS’TİN TOPRAKLARINDA YAŞATTIĞI KAOS BÜTÜN İSLAM DEVLETLERİNDE HÜZÜN YARATI.VE MÜZLÜMAN KARDEŞLERİMİZİN YANİ SENİN SOYUNDAN OLAN ÜMMETLERİNİN BU DURUMU GEÇEKTEN BENİ ÇOK ÜZDÜ,İKİ DEVLET ARASINDA OLAN POLİTİK VE DİPLOMATİK OLAYLAR MİLYONLARCA SUÇSUZ,GÜNAHSIZ,ÇOCUK,YAŞLI VE GENÇ MÜSLÜMAN İNSANLARIN ÖLÜMÜNE SEBEP OLDU.
-EY BAŞIMIN ZÜMRETTEN TACI SULTANIM.CANIMA CAN KATANIM,RAHMETİN SEVGİLİSİ PEYGAMERİM BU MEKTUBU SANA YAZARKEN ÇOK DERİN DUYGULARA BÜRÜNDÜM,KEŞKE,KEŞKE DÜNYA DA BULUNSAYDIN DA BU ANLATMIŞ OLDUĞUM BÜTÜN BU KÖTÜ OLAYLAR OLMASAYDI.KEŞKE OLSAYDIN DA DÜNYA’DA BARIŞ VE HUZUR ORTAMI YARATSAYDIN..
..GÖNLÜMÜN İÇİNDEKİ VOLKANLAR PATLARÇASINA SENİ RÜYAMDA GÖRMEYİ DİLİYORUM…. GÖZDE NURUM, TENDE CANIM, CANANIM PEYGAMBERİME BÜTÜN KALBİMLE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM VE ELLERİNDEN ÖPÜYORUM…
OKAN ÖZÇİÇEK
(siirt kutlu doğum haftassı mektup yarışması 1.cisi)