- 1631 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
yüregim'e
gözlerimi kapatsam o koskoca dünya yok oluyor,kayboluyor birden..ve önümde genis mi genis benligimle kaliyorum..
orda bir ben basliyor...bende gizli olan..orda duygular,sevgiler dolu dizgin kosuyor..nefes nefese tükeninceye dek...
acarsam gözlerimi,dünyayi tüm cirkinlikleri,nefretleriyle karsimda buluyor,görmek istemedigim insanlari görüyor,sevgime layik olmayanlari sevmek zorunda kaliyorum....
dünya istedigince dönsün..özgürlük icin savaslar verilsin..ya icimizdeki özgürlük onu kim engelleyebilir..sevme hakkimizi kim ruhumuzdan alabilir...
"yüregim...özgür yüregim."sana ASK armagan ediyorum,git paylas onunla...
engel tanima....sana sevme özgürlügünü geri veriyorum.
YORUMLAR
Merhaba Mavi Derinliğim
Ben bu yazılarını okumakta neden geç kalmışım ki... suçlu benim dost. Valla okudukça, yazılarının teması içinde kendimi buluyor, kendimi yaşıyorum.
Evet dünya istediğince dönsün, varsın doğa kendi yasalarını icra etsin. Ama, ya benim yasam, benim var oluş nedenim, benim kendi yaşam kurallarım, içimde büngüldeyen dünyama kimler dur diyebilir ki... Beynime hükmeden nedir... Toplumsal örgü, kişinin kişiyi denetlemesi değilmidir işi özeti.valla işin açıkçası ben bir kızılderili olmalıymışım; yalçın dağların arasında, doğayla kucak kucağa yaşayan..Yıldızları toplayıp geceleri, dolunay güzelliğinde desteleyip her gece sevdiğimin eşiğine bırakmayı isterdim.. Neyse hayalin, yani kömenin sermayesi yok ya istediğimce düşlemekte serbestim... kim durdurabilir, kim engeller koyabilir kömenin önüne.. Yaşasın özgürlük. ve de kavuşabilirsek eğer özgürce yaşam..