- 820 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANLIĞIN ACINACAK DURUMU
İslam dini anlayışını ne hale getirdiler .. Ölülerden medet umuyorlar . Türbe onlara çocuk verecek yok efendim para ihsan edecek v.b. Sürekli türbeye bezler bağlayıp duruyorlar akıl sır erdiremiyorum ..
Madem ölülerin kabiliyetleri var… Durdursunlar şu savaşı, peki ölüler bir şeyler yapabiliyorlarsa kanlar niye akmaya devam ediyor ? Neyse bunlara da bir yalan uydururlar ..
Bu aralar popüler olan bir şey daha var . Kıyamet ne zaman kopacak?
Adamlar televizyona çıkıyor.. Neredeyse saat verecekler.. Ne zaman kopacağını Allah’tan başka kimse bilmiyor. Kur-an’ı Kerim’de de bununla ilgili bir şey yok..Adamların söylediklerinin hepsi yalan !
Yok efendim gökdelenler çoğalıncaymış ,yok efendim insanlar birbirini öldürünceymiş v.b. saçma sapan şeyler.. İnsanları dinden çıkarmak için yapmayacakları şey yok..Kısacası;
İnsanoğlu kafayı yemiş …!
// HİLAL GKB
YORUMLAR
ilmin yeterince öğretilmediği insanların nekadar çaresiz bırakıldığının bir örneğidir acınacak okadar çok şey varki aslında bunlar sadece fazla zararlı olmıyan tarafı.birde sokaklarda bali ,tner koklayan o insan yavruları .satılan analar kadınlar.organlar .bunları pazarlıyan insan sureti varlıklar bunu göstermeniz biraz dine karşı gibi algılanır çünki bu yanlışta olsa inanç desteklemesi ama bu inanç sadece eksik yaşandığından bu kadar yanlış görülmekte.
insan ruhunun manevi yönden iyi beslenemesi . saygılarımla