- 1029 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
'aleviydi oruç tutmadı alnından vurularak öldürüldü' HABERİ ÜZERİNE
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
ateş nerede yanarsa yansın insan ateşe suyla gelir körükle deyil bazen bir kıvılcım bbile boşyere bir çok yeri yakar provakatör davranışlar ülkemize fayda sağlamaz hatta haklıbile olsan
clintmustwood
ayrıca alevi halkı yeni gelin değildir,hele böyle bi konuda hiç susulmaz,mantığınız çerçevesinde haddinizi bilirseniz daha insancıl yaşarsınız.
türkçeyi de daha fazla katletmemeniz dileğimle.
2 düşüncende de haklı olabilirsin can.
ben de haberi gördüğümde şaşırdım biraz araştırdım hiçbir haber gazetesinde rastlayamadım.haberi koyan partizan sitesiydi.ve facebookta alevi sayfası yöneticileri açıkladı Ali Balkız'la görüşüldüğünü ve konuyu araştıracağını söyledi.Kesin bir şey çıkmadan yorum yapmamak gerek zira 1-2 ay önce de Hatay-Samandağ'da alevi olan herkesi fişlemesi için MİT'e yazı gönderildi diye bir iddaa ve dilekçe örneği yayınlanmış fos çıkmıştı.