YORUMLAR
güzel bir etkinlik......durdu kardeşimizin......büyük özverileri takdire değer.....gidenler anlata anlata bitiremiyor.....alacaya yakışanı yapmışlar.....belediye başkanı seçkin konuklar bir bütünü meydana getirmişler.....bu güzelliklerin devamı gelmesi dileklerimle....sevgili habib.....şirin....gizemli....yazılar bölümünde sayın asran hanım ve eşi.....ozan ilo makberi kardeşimiz oktay bey bu davete çok yakışmışlarda.....birisi tövbe yakışmamış....ben adını söylemeyim.....o kendini çok iyi bilir.....saygılar.
"Ansızın bir baktım yorganın altına girmiş terden sırılsıklam olmuş…Camı açmayı bile unutmuş…Sabaha kadar o kadar çok horladı ki çareyi kulaklarıma tıkaç koymakta buldum.)))"
:)))) iki kat yorganın altına girip ritmik horlayanı kaldığımız otelin Toynak olduğunu herkes biliyor :)))
Camı neden açmadığımız konusuna gelince unuttuk sanırım :))
Ayrıca yemek yiyeceğimiz yerde yumurtaların neden bitmiş olduğunu söyleme gereği bile hissetmiyorum :)) Sanırım bunu tabağında 10 tane yumurta olan Toynak daha iyi cevap verir :)
Güzel bir hafta sonuydu teşekkür ederim.
Toynak
seksen bir yeşil ,yüz otuz üç siyah olmak üzre yedikleri zeytinlerden bahsetmedim daha..bende görüntülü...Değil mi Gizemli kardeş...)))))
eMİNeYZAMAN
normal bir insanın yemesi zor ama imkansız değil.öğrendik :)
Güzel olan onca sıcağa, yorgunluğu ve uzun yola rağmenin davetimize icabet eyleyip Alaca'ya buyuran siz ve gönül dostlarınızın yüreği...
Alacalı sayenizde iki günü en güzel şekilde değerlendirdi.
Şiir ve dostluk, erdem ve güzellik şaha kalktı.
Şiir yeniden yeşerdi.
Yeni dostluklar oluştu, eski dostluklar pekişti.
Allah emeği olan herkesten razı olsun.
Hasseten Habip Bey kardeşimize özellikle teşekkürlerimi iletiyorum.
Böylesine güzel ve büyük bir sitenin sahibi olarak onca işini bırakıp bir garibin davetine icabet eyledi.
Bizleri mutlu kıldı, sevindirdi.
Allahım da onu sevndirsin.
Unutulacak gibi değildi şölenimiz ve dostluğunuz.
Daha çok konuşulacak bu şölen.
Bu vesile ile saygılarımı iletiyorum.
Başarılarınız adum olsun.
Dostluğunuz da, dostluğumuz da...
Saygılar.
Selamlar.