YORUMLAR
"Üç kelimelik bir ömür" der mevlana,mesnevisinde.Hepimiz için geçerli bir deyimdir,hiç kimse yaptığının yanında kalacağını sanmasın,boynuzsuz koç boynuzlu koçtan hakkını alacaktır" eğer zulm etmiş se".
Bizler başımıza gelen her tür vakıayı birer imtihan sayıp ,çözeceğimiz işlevlere göre alacağımız puanların hesaplarını yapmalıyız...
Ne kadar sabredebildik,neye isyan ettik,sebep ne olursa olsun,bu dünyamız öteki dünyanın tarlasımı değilmi buna karar vermişsek,sıkıntıların tümü geçicidir.Kalıcı olanı yüreğimizdeki dürüstlük ve doğruluklardır.Düz olan yol'a bizler "eğri" oturmamalıyız.
Bacanağım dört çocuk arkada yetim bıraktı bir trafik kazasında,çocukların ikisi evlendi,biri hazır gibi,öteki ilkokul dörtte.Yani Baldızım onlar için yaşama sarıldı,sabretti,sabrın sonu selamettir diye düşündü.Umulur ki ukbada arzuladığı güzellikleri yaşar.
Dert edinmeyin,aradan onca yıl geçmiş,Allah(c.c.) bağışlasın iki fidan var onları veli niğmet olarak algılayıp yüzlerine bakarak acıları unutabilir insan .Çok zordur acıyı yudumlamak,ama alın yazı öle ise yapacak tek çare teslim olmak,tevazuyu elden bırakmamak.
size arzuladığınız huzur,güven,saadet sağlık sıhhat dolu nice güzeeel yıllar arda kalan o fidanlarla geçirmeniz temennimdir.Allah(c.c.)en azından ki bundan sonra ağız tadınızı ve tadımızı bozmasın...saygılarımla.hüseyin dağlar.