Seni Yüreğimde Yaşatacağım
Bir sabah uyanırsınız bide bakarsınızki herşey dün bıraktığınız gibi..Garip değiL beLki ama tekdüze..hayatın kendisimidir tekdüze ? yoksa sizmi tekdüzeLikten öteye gidemeyecek kadar cesaretten uzaksınız? bazı şeyLeri biz isteriz aynı kaLsın bazıLarınıda hayat kendi yönLendirir..kaderciLik değiL bunun adı..bir hikayesi vardır herkesin..bu sabah istiyorumki herşey benim bıraktığım gibi kaLsın..yarına ve bir sonraki güne…
Ne kadarı hayaLden öteye gider.onuda hayata bıraktım..ben hayaL ettikLerimi biLiyorum..ama kaLmasını istediğim tek duygu sanırım aşk ve aşka dair ne varsa…çok öteLere gitmiş oLsada…artık eskimiş bir şarkının notaLarında kaLmış oLsada ,diLimde o eskimeyen ezgi..ne tuhaftır değiLmi? yetişemediğiniz bir hayatın ardından koşturmak..acı veriyor oLsada siz o acıdan zevk aLırsınız..nefesiniz kesiLir koştururken ama küçük moLaLar vermekten biLe kaçınırsınız..hiç bir durak cazip geLmez durmanız için..
Aşk böyLe bir duygu oLsa gerek ..hiç bir zaman tam oLarak çözmek istemediğim ..hep gizLisi sakLısı oLsun istediğim,ceza oLarak görmediğim benim oLduğu için çok kıymetLi..benim oLmayan sadece diğer yarım oLarak gördüğüm..bunada kendimi inandırdığım bir duygu işte…
İnsan hayatında kaç kez aşık oLur ?kaç kez bir başka yüreğin atışını kendi yüreğinde duyar? kaç kişiye KaLpatışım der? sanırım bir defa..Sonrasında geLen asLa kaLpatışım oLmayacak…OLmasında…
Günü yaşamak Lazım..bir sonraki günü hayaL etmiyorum…bir sonraki gün şansım varmıki biLmiyorum..yüreğinizde ne varsa sevgiye ve aşka dair günLük yaşayın…ne varsa erteLediğiniz, ne varsa bir sonraki güne bıraktığınız..ErteLemeyin asLa, yarın şansınız oLmayabiLir…Şimdi diLimde bugünLerde çok severek dinLediğim bir şarkının yarım yamaLak sözLeri ”Seven yüreğim kor olana kadar,
Gözlerimin feri solana kadar,Mahşer sirenleri çalana kadar,Seni yüregimde yaşatacağım”
diLa Özen…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.