- 1545 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
GURBETTEN MEKTUP
Gittigin yerlerde dertlerinle birlikteysen,kendini bazi menfi seylerden soyutlay amiyorsan;etrafindaki güzelliklerin hic önemi kalmiyor.Baksan bile göremiyorsun farkliliklari.
Ilk önceleri kendini sahane bir atmosferde,mutluluk rüzgarlari üzerinde Alaaddin` ìn sihirli halisiyla ucuyor gibi hissetsen de belirli bir süre sonra fizik kanunun yer cekimi kuralina yenik düsünce;somut gercekler yüzüne samar gibi vurmakta gecikmiyorlar ne yazik ki!..
Özlemini duydugun sevinclerden bir de bakmissin ki uzaklasmissin.Her sey sana yabanci gelmeye baslamis.Yasamin labirentinde yolunu bile kaybediyor olabiliyorsun farkinda olamadan.
Acimasiz esen sogugun öldürücü etkisi altinda vücudun zangir zangir titremesi gibi insan beyninin bütün algilama anteleriyle menfi düsüncelerin karamsarligiyla bilinmeyen yönlere sürükleniyor olabilirsin.
Bazen tahmin etmedigin zamanda ve sekilde yüzünü yalayan esintiler,yeni isinmakta olan vücudunun kimyasini tarumar edebiliyor!Bütün hücrelerine dek üsüyebiliyor ve kendini donacak hissine kapiliyor olabiliyorsun.
Gurbette de olsan kacip kurtulamazsin!.Sen ne denli uzaklarda olursan ol,istersen kendini baska gezegenlere isinla yine de özlemini cektigin mutluluk rüzgarlarindan uzakta kalirsin maalesef.
Acaba her sey beyhude mi demek geliyor insanin icinden.
Seviseni bol bir gezegende insan hala kendisini demir kafeslerin icerinde hissediyor,güvendigi daglara erkenden karlar yagiyorsa yapacak bir sey yok demektir.
Her seyi oluruna birakmakta fayda var bence…
YORUMLAR
Nereye gidersen git, Sen yanındaysa eğer...Gittiğin her yer aynıdır...Gittiğin her yer Sen olur...Özlemiyle, düşüncesiyle, herşeyiyle...Size " Güle güle " diyemedim ama " Hoş geldiniz " demeyi umuyorum...
Oluruna bırakmayın. İyi düşünün. Güzellikler hayal edin, hafızanızda. Çok sıkıldığınızda, bunaldığınızda ya da özlediğinizde; kapatın gözlerinizi nerede olmak istiyorsanız, kiminle olmak istiyorsanız orada, onunla / onlarla olun hayalinizde. Zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız, inanın...
Selam ve sevgilerimle...