- 1127 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
SON SESSİZLİK
İlk kez çağıran kendin olmadın. Haberin bile yoktu belki de..
Sessizdin hiç olmadığın kadar, ama senin selandı az önce okunan.
Sensizliğin duyuruldu bütün eşe dosta, "Davete icabet adettendir" derdin hep. Gelirim dost ama böyle de olmadı ki! Daha yapacak o kadar çok şey varken..
Omuzlarda değil, omuzunda olmayı, son bir kez daha hasretle sarılmayı, o yumuşak ve güzel sesini duymayı isterken delice, bu acelecilik de niye?
Misafirliğin bitti mi bu dünyada, oysa ki evsahipliğin ne de güzeldi.
Er veya geç görüşeceğiz nasılsa bir gün.
Bize sabırlar, sana iyi yolculuklar olsun.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
Kısa ama, özlü bir çalışma...Sanki yürekte çok şey birikmiş, ama hayatın mikroplu havasından sakınmak istermişçesine içte tutulmuş kelimeler. Sızanları okumak da bize düştü. Bu tür yazıları daha yeni yeni yazmaktasınız. Oldukça da başarılı olacağa benziyorsunuz. O yüzden, uzatıp bozmadan, kısa ama kararında tutmanız yerinde olmuş. Bir kaç denemeden sonra dilediğiniz kadar uzun yazabilirsiniz düşüncesindeyim.
Sevgiler.
Aysel AKSÜMER
Hüzün vardı, vefa vardı bu içsel seslenişte. Ve edebi bir lezzet vardı okuyanda.
Tebrik ederim.
Aysel AKSÜMER
komedi gibi yaşadığımız hayatın.....son perdesi......dramdır.....çok hoş ve etkileyici.....anlatım.....tebrikler aysel hanım....
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Sevgili dost ne güzel yüreginiz var...keske bir cok insan sizin gibi duyarli bir yürege sahip olabilse...bu yol bizim yolumuz, sevgiliden geldik sevgiliye gidecegiz...Allah herkeze hayirli ölüm versin...Tebriklerimle
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Ölümden bahsetmişsin...Soğukca olan ölümden... Hüzün vardı ama buluşma noktası ruhumu aydınlattı...NE güzel kaleme almışsın.Tebrikler.
Aysel AKSÜMER
Kibar,
akıcı,
net ve anlaşılır.
Okunuşu kolay.
Konu mükemmel.
Değişik bir işleyiş.
Yazıya 10 numara.
Hayattan gerçek bir anın nakliyse de Allah'tan rahmet ve kalanlara sabır temenni ederim.
Aysel AKSÜMER
Bugün mahallemizden verilen selalar üzerine yazdım. Tanımasak bile Allah mekanlarını cennet etsin.
Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Aysel AKSÜMER
Teşekkürler güzel yorumun için. Sevgilerimle..
Aysel AKSÜMER
güzel yürek...hayatın acısı bile kaleminin ucunda tatlanmış...hissedebildiğin kadar varsındır...yüreğün ne geniş...selam ve sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Sevgili arkadaşlarım, dün ve bugün mahallemizde üst üste o kadar çok sela verildi ki.. Moralim bozuldu birden.. Ölenlerin hiçbiri tanıdığım değildi, Ama tanımak da gerekmiyor ki.. Aynı acıyı yüreğimde hissettim. Kimbilir ne ağıtlar yakılıyor diye düşündüm. Ne de olsa ateş düştüğü yeri yakıyor. Birden hüzünlendim. Kendi annem geldi aklıma sonra diğer tanıdığım ama şu anda aramızda olmayanlar.
Aramızda olmayan tüm sevdiklerimizin mekanı cennet olsun.
Teşekkür ederim.
MEKANI CENNET OLSUN, BAŞINIZ SAĞ OLSUN. SANIRIM ÇOK YAKININI Z...
SİZLERE UZUN ÖMÜRLER..
SEVGİLERİMLE..