- 558 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
periyodik olmaya başladı demiştim..
ne çok koyarmış meğer..hep yanından geçmişim de hiç içine girmemişim..2haftadır içindeyim..içimde..içiçeyiz..saatler onla akıyor, zaman onu geçiyor, ben kaderimi yürüyorum, ümitsizliğimi ilerliyorum içimde..ta şuramda sıcaklığını hissedip de, onu başka ellere uğurlamak, sepetini eline verip gönül koymak, kanatıyor ruhumu..bu kez içime atıyorum, içime attıklarımı pöykürüyorum..mutluluk ortak yaşanıyor ilk defa, akılaarda hatıralardan kalma birkaç ezik isim, yüreklerde dolu dizgin bir heyecan silsilesi..fakat benim içim buruk..payşaşmaktan nefret ediyorum; kalemiyle, kağıdıyla en önemlisi onun açtığı yara ile paylaşmak istemiyorum imkansızlığımı..
gerçek suratıma çarpıyor onla geçirdiğim her dakikada, ama ben sahte gülüyorum, sahte konuşuyorum ve boyumdan büyük yaşıyorum herşeyi..ben gülüp geçtikçe rahatlıyorum sanıyor herkes..itiraf edeyim mi..?gerçek şuradaki işte..hani şu sol tarafımda acıyan bir taraf varya.işte orada gerçek..!
her geçen an imkansızlığı kusuyor kucağıma..imkanlı imkanlı bakıyor, imkanlı konuşuyor, imkanlı anlatıyor; ama imkansız oluyor en sonunda..en sonunda imkansızlığı bile paylaşmak zorunda kalıyorum..
önce önümde sıra sıra açık kapılar beliriyor..elimden tutup sonsuza çekiyor beni imkansızlığım..kimsenin bilmediği fakat muhabbetimize imrendiği bir susuşu yaşıyoruz; sonra birden dile gelip koşmaya başlıyoruz..ben koştukça o peşimden geliyor; ve yakalıyor..
sırtımdan tutuyor, yüzümü çevirip sıcak bir buse kondurup yanağıma birlikte koşmayı öneriyor bu kez..koşuyoruz..koşturuyor..
bütün açık kapılardan birlikte geçiyoruz; fakat kilitli kalan ben oluyorum en sonunda..o bir yolunu bulup çıkıyor ama ben ecelimi bekliyorum arsız yalnızlığımla..o da başka açık kapılardan başkasıyla geçmek istiyor..
benden başkasıyla koşman imkansız..bu yolda sen de benim kadar yalnızsın..bekliyorum hadi gel tut elimi..aç kapattığın kapıları..sonsuzluk bizi bekler..sarı ışık nöbette..gözlerim ihanete ihbar taşıyor..yüreğim tetikte..ve çorak çocukluğum, buğulu gözlerim seni beklemekte..gelişini..!
biliyorum önündeki her yolun sonu bana çıkacak..
beklicem..
beklicem..
beklicem..
<23 aralık 2005-21 eylül 2007>