DEaktif edemiyorum!!!!!!!
MAKArama ALETİ DEaktif edemiyorum!!!! için sonuçlarla birlikte gösteriliyor
Yalnızca MAKArama ALEYİ DEaktif edemiyorum!!!! için arama yap
Arama Sonuçları
Cevap: [ParS] ( TEK AMAC MAKARA )
forum.donanimhaber.com › [Oyun] › Playstation11 Eyl 2011 – adem eski aleti ne yapacaksın? hdd sini kullanayım dersen, 10 tl ye filan ... gecici olarak deaktif etse yeniden indirebilirim diye düsünüyorum, ...
Cevap : MEGANE II BÖLÜMÜ - 16 Nis 2010
Komik Yazılar!! - 5 May 2005
forum.donanimhaber.com alanından daha fazla sonuç »
ÖLÇÜ VE ÖLÇÜ ALETLERİ MUAYENE YÖNETMELİĞİ
www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/21179.htmlc) Ölçü ve ölçü aleti yapan kuruluşların talebi halinde miktarı fazla olan ölçü ve ölçü ... Ayrıca bu ölçü aletleri için ölçü aleti başına uygulanmak üzere, ayarı doğru ...... Üst kazanın inip-çıkmasını sağlayan makaralar, raylar üzerinde çok az bir ...
İzmir’li hanımlar buyrun her türlü sohbet,makara,tukara ne ararsan ...
www.kadinlarkulubu.com/archive/t-440974.html5 May 2011 – 05-05-2011, 01:10. Kaçar mı ya atladım hemen :1: izmir dediler, makara dediler geldik :60: ..... Bi gün abimle şarj aleti aldık. Çalışmıyo ..... yok sağol ben o kadarına cesaret edemem deli bu belli olmaz :) kıyamam hem yazık :1: ...
Twitter’da ’hakara makara’ patlaması! haberi - Bursaport.com - Bursa ...
www.bursaport.com/.../twitterda-hakara-makara-patlamasi-15198.ht...11 Oca 2012 – Twitter’da ’hakara makara’ trend topic olurken, internet sözlüklerinde ..... Aziz Yıldırım Yeniden Emniyette; Alex Şike İddiaları Hakkında Konuştu ...
Basit İcatlar ve Yapılışları - Evde Yapılabilecek En Kolay İcatlar ve ...
www.renkliweb.com/.../evde-yapilabilecek-basit-icatlar-ve-yapilislari....19 Nis 2010 – Meşrubat Dökme Aleti Küçük Çocuklar İçin Kolay İcatlar? (Resimli ... ben basit makıne arıom makara gıbı o yuzden yeterlı degıl. HaTiCe ...
Bitenekadar.com : Neck Therapy - Servikal Boyun Terapi Masaj Aleti
www.bitenekadar.com/index.cfm?fuseaction=urunlerimiz.detay...27 Eki 2011 – Düşük frekanslı boyun terapi aleti içerisinde elektronik kutup parçaları yer ... Ultra 70 Olta Seti (Olta+Makara+Misina +Kurşun+Çapari) 34,90 TL ...
makara - Yonja
www2.yonja.com/BlogTagSearch.jsp?tid=50212 Şub 2011 – Etiketler: ask sevgi makara komik kiz girgir samata dacia ..... bulmuşlar , adam dah demiş çocuğun aleti dimdik , duh demiş hemen inivermiş .
alen markaryan - sayfa 3 - uludağ sözlük
www.uludagsozluk.com › alen markaryan23 Kas 2006 – alen sahaya üçlü çektir .... Biz de yarı makara seyrediyoruz hengameyi. .... soyunup, ’Pinokyo’culuk oynamasına da tahammül edemiyorum.
Mekanik Dağcılık Malzemeleri - Dağcılık - Hobiler-Türkçe Bilgi ...
www.turkcebilgi.org/.../mekanik-dagcilik-malzemeleri-25024.htmlMAĞARA İNİŞ ALETİ : Mağara inişlerinde tek iplerle kullanılır Fren sistemi yoktur. STOPLU MAKARA : ( BLOK ROLL ) Yüksek noktalara malzeme yada yaralı ...
YORUMLAR
Sayın utkutk, makale sonunda belirtilen kaynak, yazının tamamı için eklendiği intibası bırakmıştı bende. Yanılmışım...
Farklı fikirlere tabi ki saygı duyar dinleriz. Gerekirse karşı görüşlerimizi dile getiririz. Ama bir makale kişilik haklarına saldırı içeren bir başlık ile başlıyorsa ve çok çirkin bir fotomontaj fotoğraf ile desteklenmeye çalışılmışsa bunda saygı duyulacak hiç bir yan yoktur. Yazınızın içeriğinden uzun süren araştırmalarınızın kaynağı Gülen Hareketi düşmanlarının fikirlerinin olduğu görülüyor. O yüzden objektif ve gercekçi olmanız beklenemez... İlettiğiniz mesajda samimi iseniz http://tr.fgulen.com belki ilgilenebilirsiniz.
utkutk
Haticcay
Dünyayı düzeltmek istiyorsak önce kendimizden başlamalıyız
zerginoglu
Haticcay
Hanımlar beyler neden farklı fikirlere saygı duymuyorsunuz. Bir de şikayet ediyorsunuz.Siz konuşunca herkes saygı duysun istiyorsunuz farklı düşünceden biri konuşunca şikayet edecek yer arıyorsunuz. Baştaki yazıyı on kere okuyup ondan sonra fikrinizi beyan ediniz.
Ayrıca Mehtap hanfendi Bağdat caddesi ile ilgili yazınızda şu satır sizin kalıplarınızı çok net ortaya koyuyor.
Diyorsunuz ki '' Birde şu gerçek var ki; İnsan ister açık olsun, ister kapalı,ister mü"min olsun, ister kafir. Hiç fark etmiyor. Gerçek olan ve olması gereken tek şey, her insanda olması gereken bir adab ve edeb sahibi, olma gerçeğidir.''
Saygılarımla
zerginoglu tarafından 7/27/2010 9:43:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
zerginoglu tarafından 7/27/2010 9:45:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehtap Yıldız
eğer konu Dinim ve islam ise eğer,işte o noktada duracaksınız insanlar....ayrıca beni öyle bir kaç cümle çalarak mahkum edemezsiniz siz...yazdığınız her yoruma Allahın vereceği ve Rasulün bildirdiği bir cevap vardır unutmayın...bakın Allah rasulü öyle söylüyor ben değil.....sizle de aksini iddia ediyorsunuz göstere göstere..yalanmı...yeterli sanırım....hadi şimdi akıllı olun...
zerginoglu
Ayrıca konumuz Din dersi değil. Lisede hep 10 alırdım
Benim burada gördüğüm ve üzerime aldığım vazife , HOŞGÖRÜ eksikliğinin öyle ya da böyle giderilmesi. Karşındaki insanın sırf bir insan olduğu için değerli olduğu , seninle eşit olduğu , farklı fikirlere saygılı olunması gerektiği ve benim asıl en önem verdiğim ve istediğim şey DENGECİLİK akımının bu yüzyıla damga vurmasıdır.Uçurumun kenarlarında durup hadi buraya gelin , burada herkese yer var demek çok açık bir çıkarın göstergesidir. Doğru olan ortada yer almaktır.
Mehtap Yıldız
oara da buara da şununla bununla öylesi yer alanlardan değil yani....sanırım eksiklikle beraber algılama sorunuda var...
bahsedilen şahıs dünyaya mal olmuş bir İSLAM ALİMİ......bilmem anlata bildim mi???
Anlattıklarınızın önemli bir bölümü Hocaefendiyle ilgili değil bir kere.
Neden onun fotosu konmuş buraya?
Başka görüşlere neden tahammülün yok?
Beğenmediklerin konusunda senin fikrin nedir? Ne önerirsin?
Fikirlerin ancak Kübaya yaraşır diyeyim.
Hocaefendi orada da ülkesiyle beraberdir.
Burada çok mu rahattı?
Neo-cuntacılar boşa kürek sallıyor, maşaları da tabii ki...
utkutk
Makalemde kullandığım öğeler uzun araştırmaların sonucudur. Kendi yorumum pek azdı. Sayın "Üzümkarası" makalenin son kısmındaki soru ve yanıtı alıntıdır sadece ve kaynağı verilmek üzere her zaman kullanılabilir. Tamamı alıntı değildir. Çünkü önceki yayımlandığı site benim köşemin olduğu sitedir ve dolayısıyla telif şahsıma aittir.ABD'deki vatandaşlarımla bu makalenin ilgisi - alakası yok. Lütfen olduğu gibi anlayalım, bir yana çekmek bize de size de fayda getirmez.
Bir makaleye verilebilecek en iyi yanıt yine bir makaleyle olur. Bu evrensel yapı geçmişte ve gelecekte bu şekilde tekerrür edecek çünkü bu, bu yazı tipine özgü bir durum. Yazılarımı kaldırtarak yapacağınız eylemin şu zamanda bir canlıya zarar vermekle aynı mesafede olduğu kanısındayım. Sizler de makalelerle yanıt veriniz yada yazanlarla hedef göstererek bir yönlendirme de bulununuz ki karşılıklı tartışmamız yazılarımızla ola gitsin. Böylelikle insanlarımızı mutlak doğruya yönlendirirken biz de hata yapmayız. Yaşım çok genç. Belki hem şiir hem de makale yazmak için yeterince birikimim yok. Ama bazı şeyler var ki asla tesadüf olmaz ve bir röportaj yalanlanamaz. Çünkü yalan röportajlar büyük suç demek ve gazetecilerimiz bu yolu tercih etmiyorlar, farkındasınızdır. Amacımız kimseyi incitmek değil yada bize uydurmak. Üslubumuz bile aykırıysa bu yanıtla olur bizi silerek değil.
Bu konu hakkında ve aynı tarzda site editörlerimize bir posta attım. Yanıt gelmese de hoş. Sizleri bu platformda birlikte çalışmaya davet ediyorum. Hatalarımız varsa birlikte giderelim... Lütfen yanıt veriniz.
Bu bölümde Fethullah Gülen'in yayınlanmış bütün eserlerinin tam metinlerine ulaşabileceğiniz gibi O'nun sohbetlerinden istifade edilerek hazırlanmış kitapları da okuyabilirsiniz
•Amerika'da Bir Ay ( 96 yazı )
•Asrın Getirdiği Tereddütler ( 137 yazı )
•Beyan ( 18 yazı )
•Çağ ve Nesil ( 36 yazı )
•Buhranlar Anaforunda İnsan (Çağ ve Nesil-2) ( 34 yazı )
•Yitirilmiş Cennete Doğru (Çağ ve Nesil-3) ( 37 yazı )
•Zamanın Altın Dilimi (Çağ ve Nesil-4) ( 48 yazı )
•Günler Baharı Soluklarken (Çağ ve Nesil-5) ( 33 yazı )
•Yeşeren Düşünceler (Çağ ve Nesil-6) ( 37 yazı )
•Işığın Göründüğü Ufuk (Çağ ve Nesil-7) ( 44 yazı )
•Örnekleri Kendinden Bir Hareket (Çağ ve Nesil-8) ( 26 yazı )
•Sükûtun Çığlıkları (Çağ ve Nesil-9) ( 34 yazı )
•Çekirdekten Çınara ( 53 yazı )
•Dua Ufku ( 16 yazı )
•Enginliğiyle Bizim Dünyamız (İktisadî Mülâhazalar) ( 23 yazı )
•Fasıldan Fasıla-1 ( 293 yazı )
•Fasıldan Fasıla-2 ( 381 yazı )
•Fasıldan Fasıla-3 ( 165 yazı )
•Fasıldan Fasıla-4 ( 123 yazı )
•Fikir Atlası (Fasıldan Fasıla-5) ( 169 yazı )
•Fatiha Üzerine Mülâhazalar ( 16 yazı )
•Günümüzde Gençliğin Problemlerine Doğru ( 15 yazı )
•Hüzmeler ve İktibaslar ( 6 yazı )
•İ‘lâ-yı Kelimetullah veya Cihad ( 28 yazı )
•İnancın Gölgesinde ( 85 yazı )
•İrşad Ekseni ( 32 yazı )
•Kitap ve Sünnet Perspektifinde Kader ( 33 yazı )
•Kalbin Zümrüt Tepeleri ( 132 yazı )
•Kavramlar ( 3366 yazı )
•Kendi Dünyamıza Doğru ( 18 yazı )
•Kırık Mızrap ( 227 yazı )
•Kırık Testi ( 465 yazı )
•Kur‘ân‘dan İdrake Yansıyanlar ( 138 yazı )
•Ölçü veya Yoldaki Işıklar ( 142 yazı )
•Ölüm Ötesi Hayat ( 19 yazı )
•Prizma ( 182 yazı )
•Kendi İklimimiz (Prizma-5) ( 37 yazı )
•Yol Mülâhazaları (Prizma-6) ( 34 yazı )
•Zihin Harmanı (Prizma-7) ( 34 yazı )
•Ruhumuzun Heykelini Dikerken ( 21 yazı )
•Sonsuz Nur ( 94 yazı )
•Takdim Yazıları ( 18 yazı )
•Varlığın Metafizik Boyutu ( 94 yazı )
•Yaratılış Gerçeği ve Evrim ( 16 yazı )
İFTİRALAR, ÇARPITMALAR, SAÇMALIKLARINIZ, KALEMİNİZE YAKIŞMIŞ.
SİZ HER NE KADAR O FOTOĞRAFI KOYSANIZDA BİZ BİLİYORUZ Kİ O MADE IN USA MÜHÜRÜ SİZİN TAM KALBİNİZDE!
KENDİNİZİ RESMETMİŞİNİZ. AMA İÇİNDE Kİ KİN HASED VE CEHALET BUNU FARKEDEMİYECEK KADAR FAZLACA KÖR YAPMIŞ SİZİ.
SİZİ KINIYORUM VE MANTIĞINIZA GÖRE TÜM ABD DE YAŞAYAN VATANDAŞLARIMIZA SALDIRI İÇEREN BU ALINTINIZI YÖNETİME ŞİKAYET EDİYORUM . EĞER Kİ ALINTI EKLEMEK YASAK DEĞİLSE BENDE EKLEYEBİLİRİM ...
ÜZÜMKARASI tarafından 7/27/2010 10:27:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
utkutk
Makalemde kullandığım öğeler uzun araştırmaların sonucudur. Kendi yorumum pek azdı. Sayın "Üzümkarası" makalenin son kısmındaki soru ve yanıtı alıntıdır sadece ve kaynağı verilmek üzere her zaman kullanılabilir. Tamamı alıntı değildir. Çünkü önceki yayımlandığı site benim köşemin olduğu sitedir ve dolayısıyla telif şahsıma aittir. ABD'deki vatandaşlarımla bu makalenin ilgisi - alakası yok. Lütfen olduğu gibi anlayalım, bir yana çekmek bize de size de fayda getirmez
Bir makaleye verilebilecek en iyi yanıt yine bir makaleyle olur. Bu evrensel yapı geçmişte ve gelecekte bu şekilde tekerrür edecek çünkü bu, bu yazı tipine özgü bir durum. Yazılarımı kaldırtarak yapacağınız eylemin şu zamanda bir canlıya zarar vermekle aynı mesafede olduğu kanısındayım. Sizler de makalelerle yanıt veriniz yada yazanlarla hedef göstererek bir yönlendirme de bulununuz ki karşılıklı tartışmamız yazılarımızla ola gitsin. Böylelikle insanlarımızı mutlak doğruya yönlendirirken biz de hata yapmayız. Yaşım çok genç. Belki hem şiir hem de makale yazmak için yeterince birikimim yok. Ama bazı şeyler var ki asla tesadüf olmaz ve bir röportaj yalanlanamaz. Çünkü yalan röportajlar büyük suç demek ve gazetecilerimiz bu yolu tercih etmiyorlar, farkındasınızdır. Amacımız kimseyi incitmek değil yada bize uydurmak. Üslubumuz bile aykırıysa bu yanıtla olur bizi silerek değil. Tabii görürsünüz ki bu site platformunda yaptığımız çalışmalar bu şekilde rağbet görürse başka sitelerde kendimizi buluruz. Aykırı görüşleri kabul edemeyen siteler de bir yerden sonra tek düzelikle yetinmek zorunda kalırlar. Bunu da istemeyiz.
Bu konu hakkında ve aynı tarzda site editörlerimize bir posta attım. Yanıt gelmese de hoş. Sizleri bu platformda birlikte çalışmaya davet ediyorum. Hatalarımız varsa birlikte giderelim...
.