- 2246 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vampirler (Tılsım Serisi)
KAPAK YAZISI
Karanlık ve sonsuz bir boşlukta gözlerimi açtım! Karanlıktan korkan biri olsaydım kesinlikle çığlık atarak etrafta koşuşturup, kendime zarar verebilirdim. En önemli olan şey sadece sakin kalıp neler olduğunu anlamaya çalışmaktır. Derin bir nefes aldım ve ellerimi öne uzatıp etrafı yoklamaya başladım, böylece ellerim ile dokunabileceğim bir şeyler bulabilirdim.
Elimi nereye koymaya çalışsam boşluktan başka bir şey bulamıyordum ve yavaştan da sinirlenmeye başlamıştım. Buraya nasıl geldiğimi bile bilemiyor iken nasıl çıkacağımı bulmak gerçekten de çok zordu.
“Bana yardım edecek kimse var mı? Neredeyim ben ve buraya nasıl geldim?” etrafta dolaşıp yüksek sesle konuşmaya başladım. Belli mi olur belki biri beni duyarda yardım etmeye gelir ya da sorularıma cevap verir.
Tam pes etmek üzereydim ki, etrafım bir anda karanlıktan aydınlığa geçmeye başladı. Ben her şeyin düzelmeye başladığını düşünürken etrafımdaki evlerin yanmaya başladığını gördüm.
Etrafın aydınlanması sayesinde kendimi incelemeye başladım. Beyaz renkte ve göğüs kısmı incilerle süslenmiş, eteği dizlerime kadar gelen güzel bir elbise giymiştim ama bende hiç böyle bir elbise olmamıştı ki. Omuz askısı yerine boyundan geçen ve sırt tarafında çapraz olan askıları vardı. Ayaklarıma baktığımda hiçbir şey giymediğimi fark ettim, doğal olarak da ayaklarım sanki çamura girmişim gibi kir içindeydi. “Ben neredeyim böyle?” diye sormadan edemedim kendime.
Zeynep Carter, kocası ve kızını geçirdikleri trafik kazasında kaybettikten sonra içine kapanır ve insanlardan uzaklaşan biri haline gelir. En yakın arkadaşları olan Sinem ve Özlem sayesinde hayata geri dönmeyi başaran Zeynep, Özlem ile birlikte kurduğu gotik mağazasında çalışmaya başlar ama mağazada tanıştığı gizemli bir adam sayesinde hayatının değişeceğinden habersizdir. Bu adamın bir de büyük bir sırrı vardır. Bakalım Zeynep bu sır ile başa çıkabilecek mi? Gelin bunu birlikte öğrenelim.
Vampirler, kurt adamlar, melekler, şeytanlarla dolu bir Türkiye’ye adım atmak üzeresiniz, dikkatli olmanızı öneririm, çünkü farklı bir Türkiye ile karşılaşacaksınız.
Vampirler (Tılsım Serisi) Yazısına Yorum Yap
"Vampirler (Tılsım Serisi)" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.