- 594 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Obama, Medya ve inançlarımız
Bir rüzgar estirildi, ortalık sallandı, Obama efsanesi yeri göğü inletti..Öyle büyük laflar edildi, öyle sloganlar atıldı ki; sanırsınız dünyanın en mühim olayı..
ABD denen sömürü ve ihanet devletinin başına, Musevi lobisini aşarak, hiçbir engelle karşılaşmadan , ortalığı sallaya sallaya geldi Obama, Bizde yedik..
Vallahi yedik haberiniz olsun, öyle laflar, yalakalıklar duyduk ki ; hepimiz inandık Obama’nın Müslüman olduğuna..Sanki seçim ülkemizde yapıldı, sanki seçilen bizim başbakanımız..Adam defalarca söyledi üstelik Müslüman olmadığını, öyle komplo teorileri üretildi ki vallahi Obama’nın arkasında namaza durasımız geldi..
Dünyada komünizmin yerine düşman olarak İslam var biliyorsunuz..Biz bunu yeni zannediyoruz ama eski hesaplar ve derin planlar bunlar, yani haçlı seferleri hiç bitmedi sizin anlayacağınız..Bush zaten ağzından kaçırdı ya bunu..
İşte bu yüzden Obama’yı herkes ümitle bekledi, adam sandı, sevmek istedi..Ve bir parçada olsa sevdi onu Türkiye ve bölge insanları..
Oysa Obama ile Bush arasında isim dışında bir fark yoktu, olamazdı..Başta da belirtildiği gibi bu şu an için mümkün değildi, en azından Bush’tan hemen sonra İslam a ılımlı bakan bir başkanın ABD’nin başına geçmesi mümkün değildi.
Bu kirli ve aşağılık bir oyundu, ve şapka düştü kel göründü..Şimdi Obama gerçek yüzüyle önümüzde, İran ile dostluk mesajları veren Obama, İran’a yaptırım için çırpınıp duruyor, Hani nerede dialog arayışı içindeki Obama..?
Ortadoğu’da barış isteyen bir Obama vardı, şimdi İsrail’in kucağına oturmuş bir Obama var, daha bir ay evvel Mavi Marmara saldırısı hakkında İsrail’e sert çıkan bir Obama vardı, şimdi İsrail’e tam destek veren bir Obama var..(Biz bu yazıları yazarken Obama’dan tam destek alan İsrail, insani yardım gemilerini iade etmeyeceğini açıkladı..!)
Sanırım anladınız artık işin içinde neler olduğunu, şimdi anladınız kafirlerin tek vücut olduğunu..
Öyle bazı medya organlarında anlatıldığı gibi olmuyor bu işler, öyle gaz vermekle ancak bir arpa boyu yol alabiliyorsunuz, yarın öbür gün Ermeniler baskın gelince yapılmamış bir soykırım yalanına da alet olunca, anlarsınız Obama kimdir kimin uşağıdır..
Ha ben medyadan zaten ümidimi kestim, hiçbir medya kurumuna tam manasıyla güvenmiyorum artık, bakın dün bir gazetenin manşetine takıldı kafam, pkk nın üst düzey yöneticileri için özel bir ekip kurulduğunu yazmış güzel gazetemiz..
Yani diyor ki ; aman haberiniz olsun Türkiye işin peşini bırakmayacak, peşinize ekip taktı , dikkat edin..Ülkesini sevdiğini iddia eden bir gazete böyle haber yaparsa, eşkiyayı bilgilendirecek mahiyette habercilik yaparsa diğer gazetelerde gece gündüz Obama yalakalığı yapar, imam esnerse , cemaat uyurmuş..
Ama değimiz gibi; bu işler böyle olmuyor, bir yere kadar gidiyor..Ve zulümlere artık gök ehli bile tahammül edemez olunca, küfür sistemleri çöküveriyor..İçinde ne kadar iyi insan olsa bile..
Vesselam safınızı seçin, yerinizi belli edin artık, ya olmanız gerektiği gibi olun, ya olmanız gerekenleri öğrenip yaşamaya gayret edin, zira inandığınız gibi yaşamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız….
Tunar ÇALIŞKAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.