- 737 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
ALO! AYIYA BAK AYIYA!
Mantar ve madımak zamanında iki aile yüksek rakımlı ormanlık bir yaylaya “Dinlendim Tepesine” çıkarlar. Kadınlar madımak toplarlarken, erkekler de mantar toplarlar. Cep telefonu dağın her yerinde çekmiyor. Bazı noktalarda ise tam olarak çekiyor. Bu ailenin iki erkeği İbrahim Efendi ve Delikanlı Cihat, kadınlardan biraz uzaklaşıp dağın zirvesine yukarı doğru mantar aramak için ayrılırlar. Büyük bir heyecanla dağın zirvesine tırmanırlar.
Dağın tepesine geldiklerinde orada cep telefonları tam olarak çekmeye başlar. Bu arada cep telefonu müşteri hizmetlerinden biri İbrahim Efendiyi arar. Telefonu tam açıp konuşmaya başlayınca, ağaçların arasında duran kahverengi bir ayı fırlayıp çıkar. İbrahim Efendi ayıyı görünce heyecanlanır bir taraftan da müşteri hizmetleriyle konuşmaya devam eder.
“Ayıya bakın arkadaşlar! Ayıya bakın.” diye bağırmaya başlar.
Müşteri hizmetlerindeki kişi:
“Efendim! Siz ne dediğinizin farkında mısınız?”
İbrahim Efendi hâlâ konuşmaya devam eder:
“Kocaoğlana bakın! Koca oğlana bakın efendim.”
Müşteri hizmetlerindeki görevli:
“Efendim! Beni hem ayı hem de koca oğlan yaptınız. Siz hiç utanmıyor musunuz?” İbrahim Efendi ayıyı canlı görmenin telaşında hala:
“Ayıya bak, ayıya…” diye söylenmeye devam eder, gider…
16.06.2010
Akdağmadeni
YORUMLAR
onlar insana bir şey yapmazki......asıl iki ayaklı ayılardan korkmak gerek.....sabah sabah gülümsettiğniz....teşekkürler...çok hoştu...
İDRİS ÇETİN
Selam ve Saygılar...
İDRİS ÇETİN
Selam ve Saygılar...