- 2327 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
VEDALAR ZORDUR
Sevgili Dostlarım
Burada sizlerle çok güzel dostluklar paylaştık. Hepinize çok teşekkür ederim. Hatta sitede tecrübeli kalemlerden hayatımda yazmadığım öykü yazma konusunda da çok şey de öğrendim. Tabi başlangıç adına söylüyorum yoksa insan sonsuza kadar öğrenir. Bu anlamda bana kattıkları her şey için teşekkür etmek istiyorum.
Yazılarımı hiç bir zaman yorumsuz bırakmayan ve beni mutlu eden bütün arkadaşlarıma minnet duygularımı iletmek istiyorum.
Neden ayrıldığım konusunda son iki yazımda açıklama yaptığım için burada uzun uzun tekrar yazmak istemedim. Edebiyat Defterini, sizleri ve yazı yazmayı çok sevdim.
Sadece son bir aydır sağlığımı bozacak kadar ekran başında kendimi kaptırarak iki öykü bitirdim. Yönetimin edebiyat adına tamam amatörce olabilir ama bir eline sağlık yerine geçerdi. En azından son bölümlerimde günün yazısı seçebilirlerdi.
O kadar çok severek yazdığım şiirlerim var ki.. Birinci olan arkadaşlarımla ve uğur böceği alanlarla yarışamam zaten.. Çok farklı ve güzel yazıyorlar. Onlar ayrı bir kulvardalar. Ama benim gibi amatörce yazanlar için ayrı bir seçim yapılabilir. O kadar mı kötü yazdıklarım.. O konuda da kırgınım.
Yoksa siz zaten bana beğendiğinizi yorumlarınızla belirttiniz. Ama yönetimden de bekledim bunu göremedim. Kırıldım.
Ben sorularımın cevaplarını bulamıyorum. Sorduğum zaman da cevap alamıyorum.
Herkese sağlık, başarı ve mutluluklar diliyorum.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
Ben bu yazıdan sonra tekrar yazmaya başladım çünkü yazmak benim için bağımlılık olmuş bunu arkadaşlarım da söylemişti. Hakikaten öyleymiş.
Benim son bir aydır ki aşırı kafa tüketmem veya gece yarılarına kadar öykülerim için senaryo düşünmem onları kaleme almam site yönetiminin kesinlikle sorunu değil, neticede onlar bana illede her gün yaz demediler, ya da miat vermediler şu süreye kadar bitir diye..
Bu benim tezcanlılığım yeni emekli olup iş ortamı ile burayı ayıramamam yani benim gereksiz yorgunluğum.. Bu konuda site yönetimini suçlamıyorum artık.. Tamamen kendi yorgunluğumun sonucu takdir edilme duygusuydu bu.. Ama bu konudaki takdir elbette ki onların.. Saygı duyuyorum.
Arkadaşlarımın güzel yorumları benim için çok çok önemli. Hepsini çok seviyorum. Siteye ilk başladığım günden beri bana yakınlık gösterdiler görmeden hepsini aşırı sevdim. Hem yazılarını hem de kendilerini..
Ayrıca günün yazısı olma duygusunu da üç kez tattım. Benim için şöyle önemliydi emekli olmama rağmen bir şeye yarıyorum duygusuydu..
Üstelik benim çalıştığım yerdeki görevim yazışmalarla ilgiliydi. Edebi eser yazmıyordum ama resmi yazışma kurallarını çok iyi bildiğim için yıllarca yanımda personel yetiştirdim. Yani yazışma konusunda çok tecrübeliyim.
Ama şiir, makale, öykü kesinlikle altı çizerek söylüyorum ben harikayım demek benim haddim değil, sadece üç aylık mazisi var yazdıklarımın. Burada çok çok iyi kalemi olan arkadaşlarım var hatta kitap yazarı olanlar. Onların önünde önümü dahi iliklerim. Ama arkadaşlarımın da yazdıklarımı beğenmesi beni hep onure etti. Beğenilmeyi kim sevmez ki..
Ama Türkçe'yi güzel ve doğru kullanma konusunda kendime güvenim tamdır. Yıllarca bu işi yaptım ve dilbilgisi konusunda halen kitap karıştırıp okurum kendimi geliştirmek için.
Diğer konuyu da tekrar vurgulamak gereği duydum. Günün yazısı seçilen bütün arkadaşlarımın yazıları güzeldi ve hatta gün içerisinde önce ben yorum attım. Ha ben, ha bir başkası almış bunun bir önemi yok.. Daha öncede söylediğim gibi arkadaşlarımın başarısı benim başarımdır.
Herkes hakettiği şekilde günün yazısı seçilmişlerdir.
Burada olmaktan Sayın Yöneticimiz ve arkadaşlarım tarafından anlaşılmış olmaktan dolayı çok mutluyum.
Zaten kendimi üretkenlik adına fazla yorduğum için (bu tamamen benim işyerindeki aşırı işkolik olmamdan) kaynaklanıyordu. Ama artık sık sık değil daha kendimi yormadan yazacağım. Üç aydır ihmal ettiğim romanlarıma dönmek istiyorum. Ama arkadaşlarımın yazdıkları yazıları mutlaka okumak için özen göstereceğim.
İnşallah daha güzel çalışmalarla sitede olacağım. Çünkü sizleri çok seviyorum. Beni de tanıdığınız için mutluyum.
Sevgi ve saygılarımla..
AYSEL AKSÜMER tarafından 6/25/2010 9:39:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
AYSEL AKSÜMER tarafından 6/25/2010 9:41:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
nasıl ya anlamadım....
gidiyor musun?
:(
canımmmmmmmmmmm
burda göz ardı edilen o kadar çok o kadar çok şiir ve yazı var ki..
gözden kaçıyo bence... çünkü baya bi kalabalık üye sayısı var sanırım...
bütün şiirlerin okunup seçilmesi ve belirlenmesi zor gibi geliyor bana...
iki defa uğur böceği aldım... evet mutlandırıcı ama inanın sizin yorum ve beğenileriniz daha çok mutlu ediyor beni...
dikkat ettiyseniz böcek için yönetime tşk etmedim... çünkü daha önce de çok beğenilen şiirlerime neden böcek vermediniz diye sitem de etmemiştim...
senin yazı ve şiirlerin her birimizden bir böcek alıyor merak etme bitanem...
lütfen gitme...
küskünn begonvili öksüz bırakma...
o öykü bugün burda yayınlanıyorsa senin sayende verdiğin cesaretten dolayıdır...
nolur gitme...
sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Ama Edebiyat Defteri bir bağımlılık yapıyor insanda.. Seni tanıdığıma da çok mutluyum. Öykünü bırakırmıyım hiç harika yazıyorsun şiirlerinde öyle.. Eskisi kadar sık yazmayacağım biraz roman okumaya zaman ayırmayı düşünüyorum. Ama buradayım canım benim.
İlgin için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle..
Yine gideceğim diye tutturdun. Anlamıyorum ki, size ısrar edilmesi hoşunuza mı gidiyor. Birincide de haklı değildiniz bunda da değilsiniz. Burda ne usta yazarlar var da, daha bir kurdela görmedi biliyor musunuz? Bizler onların yanında konuşamayız bile...Demekki o olgunluğa erişemedik hala. Bir arkadaş vardı burada. Kesiğntisiz 3+4 ay günün yazısı seçildi. Allah için, hak etti de. Ama sonra bu onda bir takıntı oldu. İnsanlar hergün aynı kişiyi görmek istemediler olsa gerek, pek günün yazısı seçilemez oldu. O da bunu kafaya çok taktı. Evet haklıydı. Bilgili tecrübeli yetenekli, profesyonel bir yazardı o..Öyküsü neredeyse 400 cü bölümüne yaklaşmıştı. Ama kırıldı, küstü ve şu an yok...Bu tip takıntılarla insan ancak kendine zarar verir. Ben o kadar kurdela aldım, ne oluyor anlamadım ki...Sadece biraz daha fazla okunuyorsun. Bunun için mi üzüntün yani...Demek yarın bir kitabın olsa, satmasa intihar edeceksin...
Bu kez olmadı Aysel Hanım...her fırsatta mızıkçı bir çocuk gibi, ben oynamıyorum, demek olmaz...Zaten bir yere gitmeyeceğiniz,gidemeyeceğiniz çok netti...
Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Herkes yazdığı yazının okunması ister. Sırf zevkine bir kitap bastırayım da kitapçı dükkanının önünde dursun demez. Sizin de bu söyledikleriniz tamamen afaki şeyler...
Benim de yazım üç defa üst üste birinci oldu. Ben 43 yaşında bir kadınım ve kocaman çocuklarım var.. Benim anlatmak istediğim üç ay önce elime kalem alıp yazmamış bir insan olarak üç kere arda arda birinci oldum. Şimdi sürekli yazıyorum okuyorum ve kendime biraz daha güvenim var. Neden şimdi neden alamıyorum diye bir soruydu..
Burada bir aile isek sitemlerimiz de olacak, serzenişlerimiz de.. Ben illede beni sevin demiyorum kimseye..
Gözümde büyük bir yeriniz vardı Aynur Hanım ama şu anda beni çok üzdünüz, olgun bir insanın yazısı değildi bu satırlar..
Ben olgunluk etmediğimi düşünüyorsanız siz de bir o kadar olgun değilsiniz. Yazmadan önce biraz düşünmeliydiniz.
Ben kişileri kırmamıştım yönetimiydi sitemim o da doğru ve dürüstçedi ne sizi ne de birinci olan arkadaşlarımı hedef almadım. Çünkü birinci olan herkes layıkıyla aldı. Yüzlerce binlerce kez onları tebrik ederim.
Benim amacım farklıydı ama duygusal bir insan olmadığınızı düşünüyorum öyle olsa benim çok hassas olduğumu anlamış olmanız gerekirdi. Ben yeni emekli olmuş bir insan olarak sudan çıkmış bir balık gibi hissediyorumdum kendimi ama artık çok iyi hissediyorum. Merak etmeyin daha sağlam düşüneceğim.
Ama inanın beni hiçkimse sizin kadar üzmedi. Ne diyeyim. Siz beni anlamamışsanız zorla anlatacak değilim.
meselci arkadaşımızın dediği gibi gidemezsiniz aysel abla. bağımlılık yapıyor edebiyatdefteri ve sen istesen de kopamazsın. kendimden biliyorum burası benim vaham gibi. ve eminim ki sizin içinde öyledir. kısa süreli ayrılıklar olabilir ama uzun vadeli ayrı kalabileceğine inanmıyorum..
seçki kuruluna güveniyorum ben. öykü veya şiirlerin güne düşmüyorsa göremediğimiz pürüzleri var demektir.. hem güne düşen yazıların da oldu.. bu küskünlük yakışmadı güzel ablam
kalem orada seni bekliyor aysel abla bekletme sakın..
saygı ve sevgi ile..
Aysel AKSÜMER
AYSEL ARKADAŞ,Sanırsam sizinle tanışmamızın ömrü henüz birkaç günlük bir süreyi kapsamaktadır.Yazılarınızı yeni yeni okumaya başlamıştım.Çünkü buraya üyeliğimde henüz yeni sayılır.
Yazınızı okuyunca üzüldüm elbet."demek yaşam dedikleri bu olsa gerek"diye düşündüm.Birşeyler yitip gidiyor,birşeyler tekrardan başlıyor.Sürekli bir devinim ve yenilenme yaşanıyor.Yanlış anlamayın ayrılmanızı kesinlikle istiyor değilim.Ancak kalmanız hususunda da kesinlikle size bir telkinde bulunmak istemiyorum.Nedeni şu:Ben herkesin her koşulda kendileri hakkındaki kararları yine kendileri tarafından alınmasından yanayım.Hiç kimse bir diğerinden daha fazla akıllı değildir.Hiç kimse başkalarının yerine düşünmemeli,karar almamalıdır.Herkes öncelikle kendisi olmalıdır diye düşünüyorum.
Bu söylediklerim esas anlamda benim hayata bakış açımdır.Bugüne dek belki bu konuda onlarca yazı yazdığımı tartışma süreçleri yaşadığımı rahatlıkla ifade edebilirim size.
Canlı türleri içerisinde durumu yorumlayan tasarlayan tasarladıklarını uygulayan tek canlı türüdür insan.Tasarlamak,kararlar almak,kararlarını uygulamak saygı duyulması gereken bir girişimdir.Bu nedenle size ve düşüncenize saygılarımdan ötürü "aman yapmayın,ya da kesinlikle yazmayı bırakın"türünden yapmacık ,inandırıcı olmayan tümcelerle herhangi bir yönlendirmede bulunmayacağım.
Hayatta olması gereken en kötü şey başkalarının adına düşünmek ve onları "HİÇ"saymakır oysaki siz ve düşünceniz benim için oldukça değerlisiniz. Umarım bundan sonra da değerli yazılarınızla içli dışlı olur,kendimi yenileme şansına sahip olabilirim.SAYGILARIMLA
ali efter tarafından 6/19/2010 1:46:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
ali efter tarafından 6/19/2010 2:05:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Biraz da sağlık sorunlarım çıktı. İlk başlarda kesin veda diye düşünmüştüm ama zaman biraz daha sağlıklı düşünmemi sağlayacaktır.
Çünkü inanılmaz güzel dostluklar var bu sitede ve ben bu anlamda kendimi çok şanslı hissediyorum. İyi ki varsınız.
Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
aysel hanım bir yere gittiğiniz yok.
bir kere edebiyatdefteri'ne alışan kopamıyor ondan. Kopan varsa yalan söylüyordur... üye olmasa da dışarıdan takip ediyor. Ettiği de kendine oluyor. Demem o ki, ruhunuz bizimle olacak daim, kalem olarak ayrılsanız da...
gönlümüzde taht kurdunuz, edebiyatınızla büyülediniz bizi...
Eren' e katılıyorum ve GİTMEEEEE diyorum...
Saygımla can dostum...
Aysel AKSÜMER
Şiirlerini ve yazılarını okumaktan hep keyif aldım.
Söylediklerin çok doğru bağımlılık yapıyor Edebiyat Defteri. İnsan görmeden de kişileri yazılardan sevebiliyormuş. Buradaki bütün arkadaşları çok seviyorum.
Sizin başarılarınız benim başarım olur. Güzel haberleriniz benim de iyi haberim olur.
Birazcık dinleneyim. Nerede kalmıştık deyip yazmaya başlayabilirim.
Çok iyisin.. Herşey gönlünce olsun.
Değerli dostum kardeşim herşey gönlünce olsun..
Arkadaşların yorumlarını okudum.Benim de geniş geniş yazmama gerek yok.
Bak şimdi sana kızıyorum.Neereden çıkardın günün yazısına seçilmeyi.Bizler,içimizdeki yazma enerjisini dışa vurmak için buradayız.Kalemin de düzgün yazmaya başlamıştı.Eeee! daha ne olacak.bir de ççocuklar gibi kurdele vermediler diye küsüyorsun arkadaşım.Olmaz ki!.Hem bir tarafa gidemezsin.Bunu böyle bil.Sana bakarak benim dünya kadar yazım var.yine de kurdele diye ağlamıyorum...
Hadi bu sözlerini duymamış olayım.bir daha vedaymış bilmem neymiş olmaz.
Sen biraz dinlen.Her gün de yazı atmana gerek yok.
Selam ve saygılarımla...
Aysel AKSÜMER
Sizin söylediklerinizin doğruluk payı çok büyük. Ben gereksizce hergün bir yazı ve şiir yazacağım diye kendimi paraladım. Zevk aldım ama kendime gereksiz stres yükledim. Bir aydır hele çok yüklendim. Sizler emek sarfettiğimin farkındaydınız hep yorumlarda güzel şeyler söylediniz. Ama ben bir de yönetim beğensin istedim. Bir de rahatsızlğım çıkınca duygusallığım tavan yaptı.
Vallahi size hep ağabey diyorlar boşuna dememişler. Biz de hiç erkek kardeş yok. Ne yalan söyleyeyim söyledikleriniz bir ağabey fırçasıydı. Hoşuma gitti. Ben de sizleri ve siteyi seviyorum aslında.
Biraz dinleneyim, şu ayağımı da bir yoluna sokayım. Zaman her şeyin ilacı.
Eğer yazarsam dediğiniz gibi sık sık yazmayacağım. Kurdele de istemeyeceğim. Söz..
Saygı ve selamlarımla.. Eşinize selamlar Ayşu'yu da öpüyorum.
Yazının başlığını okuyunca makale yazmışsınız falan sandım.Ama olmadı şimdi.Daha önce de gitmek istemiştiniz.Onda haklıydınız belki.Ama bunda haklı değilsiniz.Bakın,yazılarınızda ilk zamanlarınızı biliyorum.O kadar yol katettiniz ki ? tarif edemem.
Günün Yazısı seçilen yazılarınız da oldu.O yazıları da seçen kurul yine aynı kuruldu.21 bölüm öykü yazdınız.Çok yorum aldı.Demek ki başarılıydı.Ama Günün Yazısı seçilmemişse,bu başarısızlıktan değil de,demek ki belli bir kriter aranmış.Ona bakarsanız topu topu 2 yorum almış yazıların da Günün Yazısı seçildiğini gördüm ben.
Ben burada cidden katılamayacağım.Bu sebebten gidilmez.Eğer giderseniz,bizlere saygısızlık yapmış olursunuz.O kadar insan okuyor yazılarınızı,düşüncelerini yazıyor size.Siz ise başka bir noktaya sitem ederek gitmek istiyorsunuz.Bu olmaz.
Artık bu gitmeler olmamalı.Her kızdığımız da sitem ettiğimiz de gitmemeliyiz.Ama kabul ediyorum duygusal insanlarız.Bazen bir yazı yazıyoruz,diyoruz ki on numara oldu.Bir mükafaet bekliyoruz.Alamayınca da farklı şeyler geçiyor kafamızdan.
O yüzden daha sağduyulu olmak lazım.Yüzlerce aktif üye var burada.Her gün dünya kadar yazı şiir.Oku,seç çok zor bir iş.Biz en iyisi yazalım.Takdiri zaten okuyucudan görüyoruz.Seçki Kurulu napsın,onların işi en zor.Kalkıpta şu kadın ya da şu adam bilmem kaç seri yazmış,herkeste beğenmiş,Günün Yazısı seçelim diyecek halleri yok.
Bence onların oturttuğu bir sistemi var.O sisteme göre seçim yapıyorlar.
Uzun lafın kısası gitmeyin.Gerek yok buna.Yazın yazılarınızı.Bizler de okuyalım kültürümüzü geliştirelim.SEvgi ve saygılarımla.ERen
Aysel AKSÜMER
Ayrı yerin var biliyorsun ilk yorum yazansın.. Beni tanımışsındır hiç hırslı ve kıskanç insan değilim. Sizin sevginizin yanında yönetimin de son bir aydır ki ça-bamı görmesini istedim. Olmadı işte...
Sizlerin başarısı benim başarım gibi mutlu etti beni. Biraz fazla kaptırmışım kendimi. Dinlenmem lazım.
Seni tanımaktan mutluyum. Ailene çok selam. Saygı ve selamlarımla. Hakkını helal et.. Çok yazımı okudun.
Usta kalemsin yazılarını zevkle okudum. Başarılar dilerim.
Bir_Kucuk_Ask
Aysel AKSÜMER
Dinlenip eski sağlığıma dönmeye çalışacağım. İlgin için teşekkürler. Saygı ve selamlar...
Aysel hanim kisa bir zaman icerisinde sizi tanidim ve hic görmeden deger verdim, sevdim. Insan kendini belli ediyor gerek öykülerinden gerek yazilarindan. Yorumlari okudum. Tabi sebepleriniz var mutlaka ayrilmak icin. Ama veda etmek zor be Aysel hanim. Benim gibi size ve yazilariniza önem veren o kadar insan var ki. Inanin suan kalbime buruk bir aci düstü. Kendinize vakit ayirin, zamana birakin. Saglinizi bozacak dereceye gelmemesi gerekiyor tabii ki. Ama ayrilmayin Aysel hanim.
Ben sizi severek okudum okurken haz aldim, bir seyler ögrendim. Eminim bir cok arkadaslar da okurken benim gibi ayni seyi hissetmislerdir. Eger ki dönüsü yoksa bu kararinizin size ve ailenize mutluluk, saglik ve sihhat diliyorum.
Allaha emanet ile degerli kalem, duyarli yürek
Aysel AKSÜMER
Çok naziksin herşey gönlünce olsun. Ben de ailenle beraber sağlık ve mutluluklar dilerim.
Sevgilerimle...
aysel dost,
günün seçkilerinde ve güne düşen şiir ve yazılarda yönetimin bir katkısı kesinlikle yok, bundan eminim. Sitemizin seçki kurulu var, o arkadaşalrımız değerlendiriyor ve düz yazılarda okurların puanları ile oluyor ve düz yazılarda siyasi olmayan, oldukça eğitici olan yazılar güne düşüyor ve arkadaşlarımız puanlarını vererek öyle değerlendiriyor. Kimine daha çok puan gelmişsen yazı güne düşüyor.
Bir de ; günün şiir veya yazısı olmak önemli ama güne düşmeyen şiirlerimiz ve yazılarımız için o kadar kırılgan olmamak lazım. Ben yazılarımı veya şiirlerimi yazarken inanın güne düşsün anlamında hiç düşüncem olmadı, bundan sonra da olmayacak. Güzel bir paylaşım sunuyor sitemiz bize. Şükretmek lazım.
Senden ricam, yazılarınıza ve şiirlerinize tam gaz devam :)))
selam ve saygılar yolladım değerli Aysel kardeşime...
direnis tarafından 6/18/2010 5:23:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Her gün yazı şiir biraz fazla kaptırmışım kendimi.. Aslında zevk için yazmak lazım ben hem sevdiğim için yazdım hem de mecburmuşum gibi,
Yoksa buradaki bütün arkadaşlarımı çok seviyorum ve onların başarısı benim başarımdır.
Çok da güzel bir site. Herkes seviyeli, yazılar bilgilendirici yani güzel bir site..
Benim bozulduğum 21 bölümlük öyküm ve 7 bölümlük diğer öykümden sonra çok yorum aldım ve okunma sayım yüksekti. Motivasyon açısından o dönem bekleyişim oldu..
Üzerimdeki bu psikolojiyi atmam lazım yani biraz dışarıya çıkmak sosyal hayat vs.. Belki o zaman daha sağlıklı düşünebilirim.
Sizleri tanıdığım için çok mutluyum. Siz ve diğer arkadaşlar gerçekten görmeden çok sevdiğim kişiler..
Zevk alarak ve severek yazdım her yazımı ve sizlerin yazılarını da severek ve ilgi ile okudum.
Biraz ara vermem iyi olacak galiba.. Herşey gönlünüzce olsun. Hakkınızı helal edin.
Saygı ve selamlarımla...
Aysel Hanım..İnanın sizin sayfanız benim için çok özel, çok değerli..Yönetim seçmiş, seçmemiş bunlar için kendinizi üzmeniz anlamsız geliyor bana..kendiniz için yazmanız, üretmeniz daha manalı..ama, sağlığınızı bozmamak kaydıyla..samimiyetle söylüyorum ki, siz bu site için önemlisiniz..bazen kendimi o kadar kaptırıp çok güzel şeyler ürettiğimi düşünüp ne kadar yorum gelmiş diye bakıyorum, bir iki kişi olduğunu görüyorum..olsun, ben yazarak kendimi mutlu hissedip bir şeyler paylaştıkça seviniyorum ya önemli olan bu..siz de lütfen böyle düşünün..biraz dinlenip tekrar aramızda görmek ümidiyle..
Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
24 yıl çalışma hayatımızda da bir üst kademeden motive edilme alışkanlığımız vardı. Aslında sizin güzel yorumlarınız herşeyin üstünde. Günün yazısı vb. şeyler belki de benim için çocuklarımın nazarında kendimi kanıtlamam gibi yani annem işhayatında da başarılıydı. Şimdi de güzel şeyler yapıyor diye düşünmeleri için..
Yoksa burada her birinci olan arkadaşa kendim almış kadar sevindim. Hırslı bir insan değilim. Sadece kendimi çocuklarıma karşı kanıtlamak içindi.
Aslında çocuklar zaten beni çok seviyorlar.. Geçer bu duygular belki...
Hepinizi çok seviyorum. Sevgilerimle..
feray soydan
Siz yazmadan üretmeden durazsınız..bir tatil yapın dinlenin ve bekliyoruz..
Sevgilerimle
DEGERLI DOST SIZDE GITMEYIN LUTFEN ,BIZLER AMATORUZ VE YAZDIKLARIMIZ SIIRLERIMIZ BIZE VE YAZDIKLARIMIZA VE YORUMLARA VERILERN DEGERE SONSUZ TESEKKUR EDERIM BENDE KENDI ADIMA,BU KONUDA BENIM DE SIKAYETIM VE GERCEKTEN COK COK GUZEL YAZILAR VE SIIRLER GOZDEN KACIYOR ,YONETIM SANIRIM KAC KISI BILMIYORUM AMA TAKIP EDILMIYOR YAZILAR VE YORUMLAR OTOMATIGE BAGLANSA PUANLARA GOREMI DEGERLENDIRME NASIL YAPILIR BILMIYORUM AMA GERCEKTEN SIZIN YAZILARINIZ VE SIIRLERINIZI SEVEREK VE BEGENIYLE OKUYORUZ LUTFEN BIZI MAHRUM ETMEYIN YAZILARINIZ VE SIIRLERINIZDEN,KIMSE BURDA BIRBIRINDEN FARKLI DEGIL,AMATORCE YAZIYORUZ VE HERKESIN KENDINE GORE TARZI VE STILI VAR.
KIMSE KENDINE USTUNLUK DE TASLAMASIN VE AMATOR RUHLA YAZARAK GONULDEN GELENLERDIR YAZILANLAR,RUHUMUZ AMATORCE DOKULUYOR MISRALARA,BUNA KIRILARAK GITMEYIN LUTFEN,SANIRIM YONTEIM PAYLASMALI BOLMELI GURUSLASTIRMALI VE TAKIBINI PAYLASMALI KISILERI KI O KISILERIN YAZDIKLARINDAN DA TAKIBINDEN DE DIKKATLERDEN KACMASIN,COK GUZEL SIIRLER VE YAZILAR KACIYOR ,SANIRIM BU KONUDA HERKES AYNI DURUMDA,ELESTIRI YAPANLAR DA BAZEN ACIMASIZCA YAPMASA INSANLARI KUSTURMESE ,AMATOR RUHLA YAZILANLARDIR BURDA OLANLAR USTALARA SOZUMUZ YOK ELBET
BIZIM RUHUMUZ AMATOR.USTALAR ZATEN ALMIS BASINI GITMIS AMATORLERE TESVIK OLMALI,IKI BIR SEKILDE TESVIK OLSUN OZENDIRSIN DAHA GUZELE YAZILSIN,KUSTURULMESIN INSANLAR.SEVGIYLE SAGLIKLA MUTLU ESEN KALINIZ.LUTFEN SIZDE GITMEYIN.UZAKLARDAN SEVGILER GULLER GONDERDIM .DOST YUREK.
( yasaklıyım sana ) tarafından 6/18/2010 3:25:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Sizinle burada olmaktan mutluydum. Size başarılar ve sağlık diliyorum. Tanıdığıma çok sevinçliyim.
Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Sevgili arkadaşım biliyorum dün kandildi, duygusal olarak hassas bir gündü... Zaten hassas olan yüreğin, kandilin getirdiği hassaslıkla kırılıverdi... Kırılma arkadaşım... Bilgisayar başında sağlığım bozuluyor diyorsun. Sağlığını tehlikeye sokacak kadar çok kalma canım... Yine yaz, yazmayı seven insan zaten yazmaktan vazgeçemez...Kendini yormadan yaz...
Burada öyle dostlar edindim ki; Pc yi kapattığım zaman bitmiyor... Normal yaşantımda da görüşüyoruz.Bir Güldeste, bir Nermin,Ayşe ablam örnekleri... Onların dostlukları yeter...Sen de bunların içindesin...Böyle hoş bir ortamı bırakıp gitmene gönlüm razı değil...
Bu site Ansızın'ın olduğu kadar bizim de oldu...Farkında değil misin? Bırak "günün yazısı" nı "günün şiiri" ni gel bu gözel ortamda kal. Burası benim ailem gibi oldu.Düşünsene insan gerçek ailesinde de kardeşine, ablasına, amcasına, halasına vs kırılabiliyor. Öyle düşün tabi ki kırıldığın yönler olabilir ama ailenin diğer fertlerini düşün :)))
Ben kalmanı istiyorum canım arkadaşım.Bir kez daha düşün...Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Hatta kendim almış kadar sevindim. Ben fazla burayı devlet işi gibi gördüm kendime onun duygusallığı oldu. Sizin yorumlarınız tabiki beni çok mutlu etti. Dostluk herşeyin üstünde gelir.
İşyerinde çok takdir almaya alışkın biri olduğunu için yönetimden gelenler benim için dedim ya hala işyeri takıntım var. Ondan önemliydi.
Kendimi gereksiz fazla hırpalamışım. Üç ayda her gün şiir, makale, öykü sanki mecburmuşum vazifemmiş gibi yazdım durdum. Esnek olmak lazım dediğniz gibi yapmak lazım ama işte ben yanlış yapmışım.
Doktor yürüyüş yap ve kilo ver dedi. Biraz spora ağırlık vereceğim. Ve hiç dışarı çıkmıyorum.
Her şey için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle..
Hayırrrr.... Katılmıyorum görüşünüze.. Öyle şey olmaz. Ne demek ayrılmak... Bak kardeşim yönetimin işlerinin hangi ağırlıkta
olduğunu hangimiz biliyoruz ki... Kolay değil 50.000 in üzerinde üye... Günde bilmem kaç tane yazı şiir...Kolay değil hepsini okumak değerlendirmek... Onlara da hak vermemiz lazım. Bizler bile takip ettiğimiz bazı arkadaşlarımızın yazılarını okumayı kaçırdığımız oluyor. Yalan mı? Bu davranışınız bile sizin ne kadar hassas, ne kadar yazmayı sevdiğinizin bir göstergesi... Ben bu siteye ilk girdiğimde yayınladığım ilk öykü NURİ ydi. O öyküm değişik kulvarlarda çok beğenilmişti. Peki burda ne oldu ? Sadece iki yorum aldı birisi de canım dostum Tacettinden....Zamanla tanıyanlarım, edebiyat dostlarım oluştu. Hiç hayal kırıklıına uğramadım ben...Ben yazdıklarımı kendim için yazıyor burdada paylaşıyordum. Günün yazısı olmak gibi bir hedefim hiç bir zaman olmadı. yazılarımın değerini hiç bir zaman yapılan yorum sayısıyla değerlendirmedim ben... Sizde öyle düşünün lütfen... Hani televizyonda Avrupa yakası dizisinde bir karekter vardı. O diyor du ki..." Ben lafımı ortaya söylerim alan alır". Sizde öyle yapın öyle düşünün. Benim felsefem şu... İnsanlar yazdıklarını kendileri için yazarlar...Yazdıkları zaman ruhlarında bir huzur duyarlar... Gerisi faserya... Sizde öyle düşünün...Bir kardeşiniz olarak acizane bir tavsiyem olacak size... Her gün yazı girmektense... Arada bir ama üzerinde daha çok çalışarak yazı girin... Yazınızın mutluluğunu yüreğinizde hissedin... Gerisine aldırış etmeyin... Selam ve saygılarımla...
ARAMIZA YENİDEN HOŞ GELDİN....
Aysel AKSÜMER
Herkesin başarısı benim başarım gibi mutlu etti beni.. Ama ben biraz fazla kaptırdım kendimi.. Neticede burası devlet dairesi değil..
Kendimi çok fazla yormuşum. Dediğiniz gibi yapabilirmişim. Devlet Dairesinde çok çalışınca amirler üst üste ödüllendirirler ya galiba benim de iki öykü sonrası böyle bir beklentim ondan oldu.
Dediğiniz gibi arkadaşlarım herşeyin üstünde gelir.. Kendimi anlatamamış olabilirim ama beni tanımışsınızdır diye düşünüyorum. Ben bir karıncayı bile incitmeyecek yapıda bir insanım. Hırslı de kesinlikle değilim. Sadece yorgunluğumun karşılığını bekledim galiba.
Biraz dinleneyim bakalım. Herşey gönlünüzce olsun. Sizin yazılarınızı okumak büyük zevkti. Usta kalem allahısmarladık.
Saygılarımla.
Sevgili Aysel Hanım, Anladığım kadarıyla öykülerinizden biri olsun günün yazısı secilmediği için yönetime alınganlık göstermişiniz. makale, öykü vs. puanlamaları okuyucular yapıyor. Sadece şiir bölümünün seçki kurulu var. Ayrıntılı bilgi Günün Şiiri kısmında var. Sevgiler
ÜZÜMKARASI tarafından 6/18/2010 12:41:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Aysel hanım kardeşim, son günlerde bazı yorumları okumaya vaktim olmuyor.Ayrılma sebebinizi bilmiyorum.Sevdiğim, yazılarını beğenerek okuduğum bir arkadaşımızdınız, bu karara hem şaşırdım, hem de üzüldüm.
İsterseniz bir süre yazmayın, ama hemen ayrılmasanız diyorum.Sevgilerimle, lütfen bir daha düşünün.
Aysel AKSÜMER
Benim iki öyküden sonra yönetimden bir beklentim oldu.
Günün yazısı seçilmek gibi. Hergün kafamda senaryo çizdim. Yoruldum.
Günün yazısı seçilen arkadaşları kendim seçilmiş kadar sevindim. Benim derdim kendimle.. Yani emeklilik sonra bir boşluk oluştu bende tam doldurabilmiş değilim.
Bir de çok aşırı çalışkan bir memurdum ben.. Amirlerimden ayda bir takdir alırdım.
Sizin sevginiz birinci seçilmekden çok önde.. Yüzünüzü görmeden yazılarınızı severek sizi de sevdim.
Maksadım önde olmak birinci olmak değildi. İki öyküden hiç olmazsa birinde günün yazısını seçmeleriydi.
Aslında çocuklarım beni her şekilde seviyor. Biraz onlar için istedim bunu..
Hakkınızı helal edin. Bir de bu üç ay süre boyunca çok yazı yazdım. Ev işi yapsam bile hemen bitirip bilgisayar başına oturuyordum. Ayaklarım çok şişmeye başladı. Doktor yürüyüş yapın dedil. Kalp yetmezliğinden şüphelendi. Ona moralim çok bozuldu. Ultrason için randevu verdiler.
Bir süre bilgisayar başına geçmemek istiyorum. Ama sizin yazılarınızı özleyeceğim.
Hakkınızı helal edin. Benimkisi biraz da emekliliğin verdiği sıkıntı daha atlatamamışım bunu hissediyorum.
Sevgilerimle.. Herşey gönlünüzce olsun.