- 1058 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
BİR ÇOCUĞUN BABASI EVLENİYORSA
Canım Annem,
Sen; babama gelin olarak gelişini anlatırken ben de içi gülen gözlerinde o anı resmederdim. Yıllara meydana okuyan güzel yüzün kimbilir o zamanlar nasıldı? Babam gibi yakışıklı biri sana aşık olduğuna göre olağanüstü olmalıydın…
Sizin evlendiğiniz o özel güne ait tek bir fotoğraf yok elimde… Çünkü yokmuş o zamanlar öyle teknoloji ya da vardı da sizin gücünüz yoktu…Ama babamın yeniden yuva kuracağım dediği kadınla bir sürü fotoğrafları olacakmış. Stüdyo bile ayarlamışlar anısı olsun diye.. Onlara ben bakamam ki aslında ne yalan söyleyeyim yırtmak bile isterim. Ama zorla baktırırlarsa eğer bu içten gelen güdümü gözyaşlarımla başarırım belki…
Yarın eşyaları, öbür gün ise kendisi gelecekmiş evimize.. Bu ev tamamen senin hatıralarında doluyken, o nasıl sığacak ki bu eve…Dolu bir bardak üstüne su alır mı söyle anneciğim!
Dün bütün evi adım adım dolaştım. Mutfaktan “Hadi kuzum, yemek hazır” diyen, banyodan “Kızım havlunu aldın mı? Bir şey lazım mı? diyen şefkatli sesin geliyor kulağıma. “Aman anneciğim ben artık büyüdüm” diyordum sana hani.. Ama ben büyümemişim senin hala kuzun olarak kalmışım biliyor musun?
Babamla yattığın odanın kapısını açamadım bile.. Şimdi o yatağa başka bir kadın mı yatacak.. Hayır düşünemiyorum bile..
Anneciğim iki gün sonra kemiklerin sızlayacak belki.. Gerçi bütün tanıdıklar babama “Hanımın senin yalnız kalmanı istemezdi, o da huzurlu olur artık” diyorlar ama bence hepsi yalan anne.. Hangi bir kadın kocasını başka bir kadınla hayal edebilir ki? Ben ölü de olsam istemem anne…
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
duygu yüklüydü bişey yazamıcam kusura bakma canım çok beğendim...
sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Hayatın içinden somut bir şekilde kaleme alınmış;duygusal bir yazıydı.Çocuk gözüyle güzel bir şekilde gözlemlenmiş kısa olmasına rağmen,insanın ilklerine dek inan ifadeler,insanın ayaklarını yerden kesmeye yetip de artıyordu bile.
Yalnızzzzzzzzz!!!!!!.Yaşamın acımasızlığı,çocuğun duygularını bastırmaktan tarafa...Çocuk her ne kadar göz yaşı dökse de;dünya kendi kurallarına göre dönmeye devam ediyor.Bu kuralların içerisinde duygusallık ikinci planda kalıyor.
Sonuçta kadın da evlenecek;erkek de.Olan çocukalara olacak.Ölene dek geride anımsayacağı sadece :Yıkık anılar kalacak!!!
Bu yazı güne düşmeli bence.
Yazılarını kaldığım yerden devam edeceğim.Bir süre daha sitedeyim.Selamlar...
Aysel AKSÜMER
Sağlığınız herşeyin üstünde tabiki Allah şifalar versin. Ne olur böyle yazın bizi mahrum etmeyin güzel anlamlı yazılarınızdan..
Ben de çocuklara çok üzülüyorum. Çok ama çok büyük gerekçeler yoksa çocukların boyunları bükük kalmamalı bence.. Ölüm Allahın emri ayrılık olmasıydı diye boşuna dememişler. Ama o da belki bir kader..
Ama çocukların yaşadıkları duygusal travmalar çok üzücü.. Küçük yüreklerinde büyükken o acı büyüdükçe daha da devleşiyor.
Çok sevindim bir süre daha sitedeyim demişsiniz. Siz yokken 7 bölümlük bir öykü yazdım Bir daha mı asla diye mizahi bir yazı oldu.
Saygı ve selamlarımla..
Bir kadın için zor bir olay.
Ama erkeğin evlenmesine ben onay veriyorum.
Çünkü erkek acizdir ve bir nevi yoldaşa ihtiyacı vardır
iLLAKİ ZOR AMA KOLAY OLAN NE VARKİ.SAYGIMLA ARKADAŞIM,KUTLARIM YAZINI
Aysel AKSÜMER
Ama çocukların bakıma ihtiyacı varsa ve adam çalışıyorsa.. Nasıl başedecek mecbur evleniyor haklısın..
Tekrar teşekkürler sevgilerimle..
Haticcay
Hayatın gerçeğini güzel ve anlaşılır bir dille kaleme almışsınız tebrikler Sevgili Aysel....
Aysel AKSÜMER
Annenin yerini ner alabilir ki ? bu çok zor bir duygu.'' Yerine kimseyi koyamama'' Çok güzel ve bir o kadar beni duygulandıran,hüzünlendiren bir yazı idi.Sevgiyle kalın.ERen
Aysel AKSÜMER
Bir çocuk için en zor şeydir sevdiğinin yerinde başka birini görmek. Anne veya baba farketmez.
İkisinden biri vefat etmişse bir derece belki katlanması daha kolaydır da; ya boşanıp tekrar evlenen ailenin çocukları. Ne annenin yanına, na da babanın yanına sığarlar, her iki tarafada yabancı biri girmişse.
Çocuk gözüyle iyi tahlil edilmiş ve mükemmel kaleme alınmış bir yazı.
Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel hanım kimse annesiz babasız kalmasın..
çok içli ve duygulu yazı..
kutluyorum.. sevgilerimle..
Aysel AKSÜMER
Duygulandım..."Anne" geçtimi bir cümlenin içinde, kilitlenip kalıyorum...Tebrik ediyorum seni. Keşke biraz daha uzatsaydın.
Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Sevgili Aysel, duygu seline kapıldım yazını okurken. Hiç kimse Annenin yerini tutaur mı. Allah hiç kimseyi Annesiz ve babasız bırakmasın. Tebrikler arkadaşım :)))) sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Hangi evlat isterki annesine ait olan hatıraları bir başka anne adayıyla paylaşmayı? Maalesef bu tip dramlar da hayatın acı gerçeği.
Duyguluydu anlatımınız tebrik ederim.
Mustafa Sakarya tarafından 6/14/2010 4:14:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
yaşam hüznü en derinlerde cömertçe verebilen bir duygu....
bir çocuğun yüreğince akmış yazıdaki duygu....
tebirkler...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel kardeşim bir çocuğun kalbiyle düşünerek, annesinin yerine hiç kimseyi yakıştıramamayı çok güzel anlatmışsınız,tebrikler,Allah(C.C.)her çocuğa analı babalı büyümeyi nasib etsin, sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
Aysel hanım size bu yazıyı yazdıran hangi nedendir bilmiyorum... Ama değişik bir konuyu bir evladın ağzından çok güzel anlatmışsınız..Kutlarım.... Selam ve saygılarımla....Ohhhh beee... Nihayet size ilk yorumu yazmayı başardım. Çok mutluyum