SLOGAN BEYİNLİ İNSAN ! LAR
Hani Atatürk “hayatta en hakiki mürşid ilimdir..” demişti !
Hani Peygamber “ilim çin de bile olsa gidip alın…” demişti ve hatta “ilim müminin yitik malıdır…” demişti !
Hani Yüce Rab “OKU “ diye başlamıştı ilk söze ve defalarca “Düşünmüyor musunuz ? Akletmiyor musunuz ? “ demiş ve uyarmıştı bizleri !
Önüne gelen sloganlarla kendi fikrinin doğruluğunu yutturmaya çalışıyor o fikir hakkında belli bir birikimi, alt yapısı, derinliği falan yok. Dünyayı o fikrinin etrafında dönüyor zannediyor.O fikirden başka her şeyiyle doğru başka fikirler yok sayıyor öyle inanıyor. (bağnazlık/yobazlık/fanatiklik/örümcek kafalılığın tarifini yaparken; kendi fikrine körü körüne yapışıp diğer tüm fikirleri yok saymak , görmezden gelmek, yanlı/ş kabul etmek…olarak anlatırız öğrencilere ki bu aynı zamanda Allahın…Peygamberinin ve Atatürkün tarifidir…)
YORUMLAR
Bu jakoben kafa ve onun yerli yersiz işbirlikçileri, Cennet Mekan Necip Fazıl Kısakürek ne güzel demiştin, ta yıllar önce "Dünküne eş küfür yobazı, kahpe devşirmenin ...... gelir" diye. Herkes her şeyi anlıyorda işlerine gelmedimi anlamamazlıktan geliyor, bu ülke ileri gitmesin, kendi bencil egolarını tatmin etsinler, sülalerini zenginleştirsinler, uçaklarla yolculuk yapsınlar, tatillerde denize girsinler, çocuklarını kolejlerde okutsunlar, biftekle obez olsunlar, lakin Müslüman Anadolu halkı ne olursa olsun, onların nazarında. Yarın öbür gün Allah korusun bir savaş olsa, bu dönme kırıkları ,gemiyi en ön ce terkeden fareler gibi, terkeder bu ülkeyi. Herkesin bir hesabı var lakin Hz.ALLAH (C.C.)'ın da bir hesabı var. Unutulmasın kurtla kuzunun, at la itin ayak izleri karıştığı vakit, ayak altında en önce ezilecek olanlar işbirlikçilerdir. Herşeyi bir tarafa bırakıp, didişmeyi bırakıp, bu memleket için Anadolunun bu güzel insanları ve onların geleceği için çalışmalıyız, güçlü olmak için, birilerinin sömürgesi, uydusu yada işbirlikçisi olmamak için çalışmalıyız bir araya gelmeliyiz. Hangi fikirde, partide şu da bu da olursak olalım etrafımızı çakallar sarmış, bizi Anadoludan atmak için fırsat kolluyorlar, birlik olalım, dirlik olalım ve kimseye ne bugünümüzü nede geleceğimizi yem ettirmeleyim. İşte Doğu Türkistan örneği asırlar önce iç çekişmelerden dolayı esir oldu, asırlardır dedelerinin hatalarını çekiyor torunları da, size ibretlik bir söz çinliler arasında söylenen ,Uygur erkekleri sonsuza kadar kölemiz, Uygur kadınları sonsuza kadar fahişemiz olacak. Bundan ibret alalım Allah muhafaza, dünya vahşi bir ormana dönmüş kimse kimsenin gözünün yaşına bakmıyor, işte kızılderililerin, aborjinlerin sonu, işte Endülüs'ün sonu aklımızı başımıza devşirelim başka bir Türkiye yok. Selamlar
divanedadaş tarafından 6/18/2010 3:19:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sorularınız slogan değil mi ?
İddianame gibi,ya da dedikodu - name...
Sol,tek parti iktidarı dışında ne kadar süre iktidar olmuş?
Sağ ne kadar süre iktidar olmuş?
CHP'yi desteklediniz de,İnönü'mü problem oldu?
Ya da;
Atatürk'ün tüm radikal anti-emperyalist uygulama/inkilap/duruşunu takdir ettiniz de,Baykal'ın gerçek Atatürk'çü olmamasına mı öfkeniz?
Günümüz CHP'sinin Atatürk CHP'si olmamasına,Kuvva ruhunu terkedip sağ politikalardan medet ummasına mı kızgınlığınız?
12 Mart'ın da,12 Eylül'ünde,provakasyon ve katliamlarında"korumak/kollamak" maskesiyle solu tırpanlamasına mı itirazınız?
Öyleyse aynı fikirdeyiz sizinle.
Ha,değilsek dost olamayız,çünkü:
" küçük beyinlerinin küçük hezeyanlarını fikir diye ortaya serenler "
savurmasına,"lütfen" eklediğinizde sempatik olmuyorsunuz.
Selam,saygı.
Râzı.
"Bor madenini bir milyar bile olmayan dolarcıklara kim satıyordu da son anda engel olundu!!!
-Günümüzde ETİ Bank'ın özelleştirilmesiyle o da gitti zaten...
"Kimler ABD başkanının önünde el pençe divan duruyordu ve o başbakanı kimler bu ülkede ülke yönetmesi için koalisyonda seve seve duruyordu !!!"
-El pençe divan duruyor dediğiniz Sn. Bülent Ecevit'in amerikan ambargosuna karşı Kıbrıs Harekatını başlattığını ve kontgerillaya destek sağlamadığı için 1 mayıs katliamının gerçekleştirildiğini, ardından kendisine suikaset düzenlendiğini de biliyorsunuz umarım.
"Kimler apoyu asmadı !!!"
-Kimi geldi apoyu asmadı, kimi de geldi açılım safsatasıyla 30 kanlı teröristi davul,zurnayla karşılayıp seyyar mahkemede serbest bıraktırdı!!!
"Kimler üniversitelerde rektör seçimlerinde yandaşını o koltuklara oturtmak için seçim sonuçlarını görmezden geldi !!!"
-Değişen bir şey yok bu konuda aynısı bugünde oluyor.
"Kimler birbirine kitap fırlatacağım diye bu ülkenin içine etti !!!"
-Ülkenin içine edenler 82'de seçimleri kazanıp ülkede kapitalizmi ve liberalizmi yaymaya çalışanlar olmasın ya da 8 yılda devletin mallarını özelleştire özelleştire bitiremeyenler??
"Kimler cumhurbaşkanıyken hapishanelerde en çok terörist affeden adam !!!"
-Bugün hapse girmeden affediliyorlar çok şey değişmiş hakkaten...
"Kimler doğu türkistandaki Türkleri katledenlere onur madalyaları takdim etti !!!"
-Kimisi de Irak'ta katledilen çocukları, Türkmenleri görmezden geldi.Bir de utanmadan çıkıp biz Büyük Ortadoğu Projesi'nin Eşbaşkanlarıyız dedi!!!-
"Kimler yıllarca yok Yunanistan yok Suriye yok bilmem ne gibi küçük ülkeleri büyük sorunlarmış gibi kale aldı !!!"
-Suriye'nin Pkk'yı beslediğini unuttunuz heralde...Aponun Yunanistan'a kaçtığını da unuttunuz tabi!
kimler düşük planlarla halkına layık olmadığı küçük ülke imajı çizdi !!!
-En azından seçim zamanı geldiğinde millete makarna, kömür..Elektiriği bile olmayan bölgelere beyaz eşya dağıtmadılar!!Küçüklük bu işte.
"İsraille silah anlaşmalarını kimler yaptı !!!"
-Peki kim iptal etmekten çekindi ve hala çekinmekte onca şeye rağmen.
"Kimler kendi askerlerini başka ülkelerin menfaatleri uğruna cephelere sürdü dünyanın bilmem nerelerinde !!!"
-Cevap veriyorum Adnan Menderes!
"Bu pkk terörünü 30 yıldır kimler bitiremedi !!! de şimdi baştakilere pkk aklı vermeye çalışıyorlar !!!"
-Son 30 yılda en çok sağ hükümet başta kaldı.Diğerleri sağ-sol koalisyonu!Aklı veren sol çok ilginç demi bitiremeyen sağ akıl veren sol!
Kimler uyuşturucudan yargılanan kardeşi için yargının tepesine telefon açıp ricalarda bulundu !!!
-Belediye başkanlığı döneminde bir satançıya çarpan oğlunun arabasının tekerlek izlerini belediyenin temizlik görevlileriyle yoldan temizlettiren bu sayede oğlunun hapse girmesini engelleyenleri de unutmamak gerek heralde.
"Kimler Almanyalarda teröristlerle buluştu !!!"
-Bunu ispatlamayan şerefini kaybetmiştir.Bunu iddaa edeni de tv'de izledim.Delil sunamadı biri söyledi demekle yetindi.Hey bre heeeey, dindar bi de bunlar...
""Kimler meydanlarda erkek ürkek cümleleriyle dini kullanıyordu kimler için meydanlarda ilahiyatçı profesör hadisler uyduruyordu"
-Meydanlarda din elden gidiyor diye nutuk atanlar kimlerdi peki?Hani gittimi din elden...Dinler arası diyalog işi tutarsa sayelerinde gidecek tabi.
"kimler çarşaf açılımları yapıyor yada başörtülülerle fotoğraflar çektirip piyasaya dağıtıyordu Kimler aczimendi elemanlarıyla milleti oyuna getiriyordu kimdi aslında o aczimendi dedikleri !!!
-he şu Müslüm Gündüz'ün tarikatı, dizlerinde fotoğraf çektirenler vardı.Bir de kadının biriyle Hüseyin Üzmez'in evinde basılan şeyhin tarikatı.
"Kimler kurmuştu aslında hizbullahı ve neden kurmuştu sonra ne oluvermişti !!!"
-Onu savunanlar kurmuştur heralde he ne dersiniz?
"Kimler apoyla fotoğraflar çektiriyor aponun kamplarında konuşmalar yapıyor sonrada ulusalcı oluveriyordu !!!"
-Bi de terörist başını sayın şehidimi de kelle yapanlar var.Ekliyim unutmuşsunuz.
"Kimler abd ve israille işi pişirip darbeler yapıyordu da sonra abd dekiler bizim çocuklar işi bitirdi diyordu !!!"
-60'ta İnönü 80'de Özal...
Haklı olduğunuz yerler var elbet.Cevap vermediğim bazı konularda sizinle aynı fikirdeyim.
Tarafsızım demişsiniz ama tarafınızı açıkça belli etmişsiniz.80 yılda yapılan yolsuzluğu 8 yılda yapanları unutmuşsunuz ya da görmezden gelmişsiniz.96 yılında meydanlarda AB'ye bizi almayacaklar niye uğraşıyorsunuz deyip hükümetin başına geldiğinde AB'ye girmek için çabalayan sözünün eri olmayanları unutmuşsunuz.Irak'a müsaade edip Filistin'e ağlayanları unutmuşsunuz.Yaka silkmekten ileri gidemeyen, sözde soykırımı kabul ettiği için Abd ziyaretini iptal eden 2 gün sonra koşa koşa Obama'nın ayaklarına gidenleri unutmuşsunuz.Oğluna gemi alıp gemicik diyenleri unutmuşsunuz.Bir dikili ağacı yok denilen adamın öldükten sonra oğullarının nasıl battığını yazmayı unutmuşsunuz.Unatıkan ailesinin her ihaleyi nasıl kazandığını nasıl zengin olduğunu yazmayı unutmuşsunuz.Cumhurbaşkanı'nın oğlunun 16 yaşında nasıl şirket sahibi olduğunu yazmayı unutmuşsunuz.Gençlik kolları ve ilçe başkanıyla muhalefet liderini yumurtalatanları yazmayı unutmuşsunuz.Kabul edelim şu Ermeni soykırımını diyen hatta ve hatta Kürdistan'ı tanıyalım diyen Özal'ı yazmayı unutmuşsunuz.Kore'de 1700 askeri amerika için şehit ettirenleri unutmuşsunuz.Ülkelerinin tam bağımsızlığını isteyen gençlerin ölümü için mecliste ellerini havaya kaldıranları unutmuşsunuz.Biz hocamızıyı bırakmayız deyip 28 şubat kararlarından sonra koşa koşa parti kuranları unutmuşsunuz.İnönü'yü hitlere benzeten daha sonrada 2. dünya savaşı sırasında yahudilere Türk hükümeti sahip çıktı diyen, bi öyle bi böyle konuşan adamları unutmuşsunuz.
Sn. Razı madem tarafsız bir yazı yazacaksınız bunları ve daha daha nicelerini de yazında gerçekten görelim ne kadar tarafsız baktığınızı...
Râzı.
derdim sağ sol değil
ideolojiler at gözlüğüdür ve millete ideoloji hapı verip malı götürenlerin en müthiş icadıdır...sizin ideolojinizde diğeride beni ilgilendirmiyor
ben şunu söylüyorum
(hani anlamadığınız şu yani )
sabah akşam hükümete küfrediliyor ben oy vermedim ama hükümete küfredenler geçmişe de baksın diye yazıldı o yazılar..
sizden önceki yorumcunun cevabına yazdığım kelime yeterli değil mi...
Râzı.
savunayım derken katletme olmuş...
olmayanadam
bu hükümete küfür eden millet geçmişte de diğerlerine küfür etmemiş miydi zaten?madem böyle hala neyi anlatmaya çalışıyosunuz o zaman?
bu nedenler chp hükümetine edilen küfrün nedenleri, e şimdiki hükümete küfür edilmesinin sebebini göremedim.
tarafsızım diyip yalnızca chp'ye yüklenen ilk kişisiniz.tebrik ediyorum.oy vermemişsiniz bugüne kadar artık kararınız kesindir heralde oy vermek için
teşekkürler...
olmayanadam
Kimler olacak bu söyledikleriniz Atatürkten sonra bu ülkeyi yönetmeye talip olan böyle giderse bundan sonra da aynen devam edecek olanlardır bunun dünü bu günü yok
sizinde slogandan öte geçmeyen yazınızı okudum
ama tarafsız davrandığınızı söyleyemem
saygımla.
Ümit esk tarafından 6/14/2010 6:45:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Râzı.
gerçekleri slogan olarak görmekte başarı isteyen bir yetenek olmalı değil mi...
keşke anlasaydınız yada yazıya cesaret edip cevap yazsaydınız ama
neyse boş verin ...
kendinize ve ideolojinizer iyi bakın olur mu ???
kim oldukları belli sayın razı belli ama iş bunları temizlemeye gelince kimsenin gıkı çıkmıyor..
sonuç ne..
bir an önce birşeyler yapılamaz değil mi..
belki siz ve sizin yapınızdaki aydınlık öğretmenler ve sizin deyiminizle öğreniciler atmıştır sağlam temelller de gelenler huzura erdirir ağlayanları, oflananları..
yazınız için bir öğretmen, bir anne, bu ülkenin bir vatandaşı olarak teşekkür ediyorum..
selam..
Değerli yazarımız ; konuyu çok güzel ve akıcı bir dille kaleme almışsınız dedikleriniz tamamen doğru. Hele hele yazının sonundaki 2 paragraf konuya ayrıca bir renk vermiş.
DEVAM EDEYİM Mİ ???
(slogandan başka bir şey bilmeyen , bilgi birikimi bile olmadan her konuda kalem oynatma cesaretini gösteren, mikser gibi insanları birbirine düşürenlere soruyorum…)
Dinden imandan mezhepler tarihinden İslam tarihinden yakın tarihten ekonomiden geniş bakış açısından vs haberi bile olmadan küçük beyinlerinin küçük hezeyanlarını fikir diye ortaya serenler kırın artık şu kaleminizin ucunu bu ülkeye zarar veriyorsunuz …
lütfen…
Selam ve saygılarımla.
söyleyim hemen...
chp ve ergenecon.
yerli ama, yersiz olan,yurtsuz terör örgütü yani. hepsi bu işte.
güzel bir paylaşım ama söyleyim yani hiç kimselerin işine gelmez bu yazdıklarınız...
gören kaçar.....kaçsınlar bakalım yolun sonu görünüyor nasıl olsa inş...
saygı ve duamla...
HoLLy
Gerçi haklısınız.
"Sadece sizin siyasi tabanlarınız doğru;
çünkü İktidarsınız"
Doğru değil mi?
Saygılarımla.
Paraların üstüne kendi resmini bastıran devlet dairelerine kendi resmini astıran Atatürkün resimleri yerine kim !!!
SÖZ KONUSU DÖNEMDE YAPILAN UYGULAMA KANUNA UYGUN OLAAK YAPILMIŞTIR.oNAYLAMAK BAŞKA DOĞRU BULMAK BAŞKA HUKUKUN YASALARA UYGUN HALİNE GÖRE DAVRANMAK BAŞKA
SİZ DE ELEŞTİRDĞİNİZ YANLIŞA DÜŞMÜYOR MUSUNUZ?
VERDİĞİNİZ ÖRNEKLERİN BÜYÜK BÖLÜMÜNE KATILMAKLA BİLİKTE ÖRNEKLERİN DERİNLİĞİ NEDEN YOK SADECE SIRALAMAK YETER Mİ? YA da bu bir düşünen adama tavı mıdır?
MESELA BURSLU OKUYAN ÇOCUKLARI GEMİ SAHİBİ OLANLARA DAİR ÖRNEKLER NEDEN YOK?
MESELA DEVLETİN BANKASINDAN BÜYÜK KREDİLERİ ALANLARA NEDEM YER VERMEDİNİZ?
YAZINIZ BANA TRAJİ KOMİK BİR DURUMU ANLATIYOR
Râzı.
DERİNLİK NEDEN YOK ÇÜNKÜ İNSANLAR UZUN YAZI OKUMUYOR :-)) HERBİRİNİ ÖZEL OLARAK ANLATABİLİRİM DELİLLERİYLE VAKTİNİZ VARSA...
BEN DÜŞÜNEN ADAM DEĞİLİM HAYATIM BOYUNCA ÖĞREN/İ/CİYİM
ÖYLE BOŞ İŞLERLE GEÇİRECEK VAKTİM YOK
DEVLETİN BANKASINDAN KREDİ ALMAK YASAL DEĞİL Mİ ??? BENMİ BİLMİYORUM YOKSA ALIP GERİ ÖDEMEMEK Mİ SUÇTU :-))
MİLLETİN DEPREM PARALARINI CUKKAYA ATANLARI UNUTMUŞUM BAK ŞİMDİ O GELDİ AKLIMA...