Günbegün Notlarım 79/SEVMEK, BİR DAHA VAZGEÇMEMEKTİR...
.................................................
Sevmek, bir daha vazgeçmemektir...
Ne olursa olsun, yarin değişik davranışlarına rıza göstermek, anlayışla adımlarına adımlarla karşılık vermek, sükunetle seslenişine ses olmak, sakin bir kafayla yüreğine yüreğini ortaya koymaktır...
Sevmek, deli dolu anlardır...
Kah geceler boyu uyumamak, kah saatlerce yar simasına dalmak, kah sonsuz arzularla yari arzulamak, kah uzaktan da olsa yar diye diye türkü söylemek, kah da sadece onun için aşka gelmektir...
Sevmek, daha çok paylaşmaktır...
Neyin var, neyin yok tereddüt etmeden yanındakine vermek, gönlünden kopanları dışarılara serpmek, cebindekini ellerin bilmeden başkasıyla beraber değerlendirmek, kalbindeki kırmızı rengi baharın yeşiline karıştırmaktır...
Ve sevmek, devam eden bir adres...
Nefesi bulunmaz huzur. Huzuru sade, duru bir mutluluk. Mutluluğu doyumsuz bir narin. Narinliği konuştu mu cezbedici. Cezbediciliği dile geldi mi içten. İçtenliği ortaya çıktı mı masum. Masumluğu göründü mü uslu. Usluluğu vitrine çıktı mı berrak. Berraklığı aktı mı temiz. Temizliği ise iman kapısı...
.............................................
MehmetSelimÇİÇEK
25 Mayıs 2010,,,15.04
Mardin