- 1560 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
TANRI MİSAFİRİ
Tanrı misafiriyim ben, çat kapı ansızın geldim. Umduğumla değil ki, bulduğumla yetindim. Hiç de gocunmadım. Bilakis zoru sevdim.
Ağırlanırken; güldüm de, kahırlandım da hatta ağladım da sessiz sessiz.... Gülen bir yüze geldim halbuki izzeti ikramdan banane.. Sevgi, dostluk, güzellik ve paylaşım yeter de artar bana, içtiğim kahve bahane....
Eli boş geldiğimi sanma, gördüğüne sakın aldanma aslında tıka pasa dolu benim yüreğim, kucak kucak sevgimi getirdim.
Ben misafirim ya, hani derler; "Kısası makbuldür ziyaretin" gideceğim ama dünyaevi sahibim bırakmıyor neyleyim...
Dünyaya misafir olarak geldik ama kalıcı bir şeyler bırakmak lazım.. Mesela; arkamızdan söylenecek bir çift güzel söz gibi....
Sevgilerimle....
YORUMLAR
güzel bir de şiir ekleseniz güne damga vururdu bu tatlı hitabet.
Nezaketli.
Akıcı.
Özlü.
Tek kusuru tez bitişi. Tadı damakta kaldı.
Selamlar.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Engin Tatlıtürk
Hani belki faydalanırız. Neden olmasın.
Yazılara konup konup kaçmayın.
cidden tanıtın kendinizi manuel kardeşim. Siz neymişsiniz diyelim.
Olaz mı?
kısada olsa söylemek istediğini fazlasıyla söylemiş..... işte yazmak bu değilmi.....saygılar
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Kısa ama anlamlı yazınız hoştu..Herkes burada misafir olduğunu unutmasa keşke..
Sevgilerimi gönderiyorum
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Geldik gidiyoruz.Kiminin misafirliği çok uzun sürer kalkmak bilmez,kimininse kısadır zengin kalkışı gibi olur.Umarım sizinde dediğiniz gibi bu misafirlik bittikten sonra güzel anılırız.Kısa ama okumaya değerdi.Saygıyla ...
Aysel AKSÜMER
Kalıcı dostluklar şahane...Gerisi bahene...
Kısa ve özlü bir anlatımdı.Teferruata ne gerek var,değil mi...
Tebrikler.
Saygılarımla...
Aysel AKSÜMER
Ben Tanrı misafiriyim,yersiz bir garip v /sair v /sair...Burda hepimiz misafiriz.Herkes elbette güzel anılmak ister.Gün gelecek kıyamadığımız canımızı alması için dualarda yakaracağız Rabbimize.Rabbim hayırlı ise versin nefeslerimizi ismini zikretmemiz için,hoş kelamlarla gönül kırmamak adına.Lakin fitne/ fecir çıkacaksa yürekteki dilden nasip etmesin.Aysel hanımcığım sevgiler sunuyorum bahar bahçelerinize.
Aysel AKSÜMER
Kucak dolusu sevgilerimi sunuyorum, güzel ve sıcak yorumun için çok teşekkür ederim. Saygı ve sevgilerimle..
Olması gerektiği kadar.Ne az nede çok.Söz kendisini aşan bir şeydir zaten.Yada anlamsızca dolaşan bir uğultu.Yüreğinize sağlık.Çok manidar.
Aysel AKSÜMER
Değerli yorumunuz ve güzel düşünceleriniz için tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. Saygı ve selamlarımla...