- 732 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Komplo ve Şantaj Siyaseti!
Türk Milleti hiçbir zaman tevessül etmediği komplo siyasetine itibar da etmeyecektir.
Son günlerde ana muhalefet partisi genel başkanına ait olduğu ileri sürülerek internet aracılığıyla servis edilen görüntüler, Türkiye’de siyasetin gelmiş olduğu noktayı apaçık gözler önüne sermiştir.
İktidarı elinde bulunduran siyasal oluşum, siyaset yapma adına her türlü alçaklığı mubah saymakta ve
Türkiye Cumhuriyeti’nin bekası (!) açısından tehlike arz etmektedir.
Ana muhalefet partisi liderine düzenlenen bu komplo kuşkusuz ilk değildir.
Etkileri bakımından benzer komplolar Türk Milletine yıllardır yapılagelmektedir.
Ulusalcı çizgide bulunan muhalif gazeteciler, yazarlar, bilim adamları ve generaller faşizan uygulamalarla susturulmaya çalışılmakta, akla hayale sığmayacak iftiralar ile mağdur edilmektedirler.
İçinde bulunduğumuz böylesi toz duman ortamını sağlayanlar, şunu çok iyi bilmektedirler;
Haksızlıklarının üstünü ancak hukuksuzlukla örtebilirler!
Hukuk sistemimizde yaşanmakta olan garabetlerin sebebi de aslında budur.
Hükümet; Yolun sonu göründükçe panik havasına girmekte, saldırılarının dozunu artırarak verebileceği azami zararı çıkış yolu olarak görmektedir.
Oysa kendi bataklığında debelendikçe batmakta, battıkça sertleşmektedir.
Aceleyle yapmaya çalıştıkları anayasa değişikliği de bu panik havasının bir ürünüdür ve şayet başarabilirlerse sivil bir anayasa olamayacaktır. Zira faşist zihniyetlerden demokratik, özgürlükçü bir anayasa çıkması beklenemez.
Türk Milleti artık olan biteni daha net görmekte, kaybettiği yılların telafisi için silkinip ayağa kalkmaya hazır olduğunun emarelerini göstermektedir.