- 1581 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
UMUTLAR HEP YAŞAR
Bazen insanoğlu yüzüne taşır hislerini... Hüzün; gözlerin ferini alır, güçsüz bakışlar sergiletir. Bulutların en dolusu kadar yoğundur gözpınarları ha yağdı ha yağacak ... Yüzündeki renk tüm canlılığını yitirir, solan yapraklar gibi olur.
Kızgınsa; rengi kızarır, kaşlar sertçe çatılır. Çizgiler daha da bir belirginleşir.
Mutluysa; gözler güneş olur parlar, yanaklar pembe pembe, dudaklar yanaklara doğru kavisli bellidir sevinci, yansıyıverir çehresine en alımlısından....
Bazen de; kendi mutsuzluğunun başkasını üzmemesini ister. En zorudur bu işte... Kendi kendinedir dert paylaşımı... Hangimiz zorunlu gülüşler atmadık ki gerektiği zaman...
O zamanlarda ne olur bilir misiniz? Derin uykuya dalar tebessümler, yarı uyanık sahte, öylesine gülüşler yerleşir dudaklara, ayakta uyutulmaya çalışılan hüzünler yerleşir yüze ve anca düşlere kalır doyasına kahkahalar...
İyi görünmeye çalışılır ama aslında serseri mayın gibi olur insan. Nağmelerin en nihaventindedir, ruhunun ise en izbe köşesinde... Çıkış yolu arar ama baştan kapatmıştır yolunu... Aydınlığını kör karanlıklara boğar ama yine de umudu olur. Çünkü canı bedenini henüz terketmemiştir.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
yüreğine sağlık harikaydı hangimiz yaşamadık ki bunları en kötüsü zor mutsuzluğu saklayıp yüze emanet
yapmacık bir gülümseme maskesi takmaktır. yüzün hep pambe olsun sevinçlerinle...
sevgiyle...
Aysel AKSÜMER
Umutsuz yaşamak mı,asla...
Umudunu yitirmiş insan,baştan her şeyini kaybetmiştir...
Anlamlı bir yazıydı...Tebrikler ...
Saygılarımla efendim...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Bir umudum hep var hayatta.Kaybetmediğim ve kaybetmemeye özen gösterdiğim.Ancak,hayat çok garip.kâh mutlu oluyorum,Kâh hüzünlü.Sizinde dediğiniz gibi bazen güleriz,bazen ağlar,bazende çaktırmayız içimizdeki fırtınaları sahteden bir sırıtış.
Umudu hiç bitmemeli bir insanın.Biterse eğer,alınan nefes teferruat gerisi derin bir boşluktur...Teşekkürler Aysel hanım.Bu akşam yazarlarımız harikalar.Sevgiyle ve Saygıyla...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Yine umudu hatırladım yazınızla. Umudumu hiç yitişrmem de. Hatırlatmaya yardımcı olacak faydalı bir yazıydı. Teşekkürler sevgili arkadaşım. Sevgilerimle :)
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Umutsuz yaşanmıyor, yaşanmazda. Yüce Allah biz insanlara ümitsiz olmayın, ümüt edin, isteyin, ben de vereyim demiyor mu?
Bizler de geleceğe dair umutlarımızı hep canlı tutalım. Güzel bir yazı kutlarım...Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
zaten umutlar olmazsa yaşam çekilmez hale gelir....ve hayaller olamazsa bu dünya nasıl çekilir....hayat mutluluklarla ve mutsuzluklarla dolu olsa bile çok güzel......sevgiler.....kutluyorum...
Aysel AKSÜMER
Teşekkürler güzel yorumunuz için sevgilerimi sunuyoırum..
İnsan bazen bedbin, yarınlardan umutsuz,dünyanın gamı kasaveti üzerinde hisseder.Sizin bu yazınızdaki gibi,hemen beyin jimlastiği, sağlıklıyım, eşim çocuklarım sağlıklı, sevdiklerim de öyle, küçük sorunlar beni üzemez, güle güle kederler, gam tasa.
Sağ olduğumuz sürece, ümit edebiliriz.
Kocaman sevgi ve umut demetleri yolluyorum, üzerinize yıldızlar yağdıran.Sağlıklı, huzurlu, mutlu ve çok çok ümitlere, hayırlı yarınlara.
Aysel AKSÜMER
bir düşünür der ki;"gerçekleşmeyeceğini bilseniz dahi, hayal kurumaktan asla vazgeçmeyin"...
yani; umudunuzu kesmeyin asla yarınlardan...
kesmemeliyiz....Allah varlığını umut olsun diye bizlere can eylemiş....çokca umutla Aysel hanım....sevgimlesiniz....