- 851 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
TÜM ŞEMSİYELERİMİ AÇTIM
Dün bir telefon geldi kargodan:
-Hicran hanım bir paketiniz var, diye...
-Evet evet, dedim ben de onu bekliyorum...
-Tamam dediler en kısa zamanda adresinize ulaştıracağız...
Bekle bekle... Evden bir yere ayrılmadım gelirler de bulamazlar diye... Akşam oldu ses yok... Telefon ettim:
-Hani paketimi getirecektiniz...
-Arkadaşlar dağıtımdalar Hicran hanım getirirler er geç...
Bekle bekle... Yok gelmediler...
Az önce kapının zili çaldı... Sayfamda yorumlara cevap yazıyordum... Açtım ... Kargo görevlisi:
-Ercan Akçakaya burda mı oturuyor demez mi?
-Hicran akçakaya olmasın o dedim:)
-Özür dilerim ben yanlış okumuşum dedi görevli... şuraya bir imza alabilir miyim...
İmzaladım...
Ve hayatımın en önemli, en güzel, en kıymetli, pakaetini kucağıma bastırarak, içeriye salona girdim.Paketi nasıl açtım, kitabın ilk sayfasını nasıl okudum inanın hatırlamıyorum şimdi. İlk kez bir kitapta şiirim yayınlanıyor...Bunun nasıl bir duygu, nasıl bir heyecan olduğunu anlatmama sanırım gerek yok.Biliyorum ki birçok arkadaşımız kitap eline geçince benimle benzer duyguları yaşadılar.
Ben kitaplarımı okşarken(abartmıyorum gerçekten okşuyordum birkaç matbaa kırpıntısı yapışmış onları siliyordum elimle) oğlum okuldan geldi( Tarık)
O benden heyecanlı benden sevinçli.
-Aaa anne geldimi kitabın? Bakayım...
Aldı, inceledi, okudu...
-Anne nolur bu benim olsun ... Saklıycam ömür boyu dedi...
-Tamam canım dedim...
-Hadi at imzanı demez mi:)
Allahım içinde benim de bir şiirimin olduğu siz değerli dostlarımın eserleriyle süslü bu hazineyi oğluma armağan etmek ne büyük bir zevkti anlatamam...Büyük bir keyifle küçük oğlum için imzaladım ilk kitabı...Aldı hemen odasına,götürdü...Eminim bir kaç gün okula getirip götürecektir...
Şemsiye Teyze’cim... Sen ne mübarek bir anneymişsin öyle... Gözyaşlarımı saklamaya gerek duymadan okudum hikayenizi...Sizin o mübarek ellerinizden saygı ile öpüyorum... Hürmetlerimi sunuyorum... Habib Dağ gibi bir şahsiyeti yetiştirip, okuttuğunuz, bu uğurda parmağınızdan yüzüğünüzü çıkarıp, satmaktan çekinmediğiniz için önünüzde saygı ile eğiliyorum .Sizin bu fedakarlığınız hepimize bugünleri görme fırsatı doğurdu çünkü... Sevgili Habib Dağ arkadaşımıza ve yönetimdeki diğer kişilere sonsuz teşekkürler ediyorum...Bizleri edebiyatdefteri çatısı altında toplayıp böylesine güzellikleri yaşamamıza vesile oldukları için...
Bu ay önemli bir ay. Biz anneler için.Mayısın ikinci pazarı anneler günü...Ben bugünden başladım kutlamaya...
Ve kitapta oğluma yazdığım şiirin yayınlanmış olması ayrı bir güzellik... Bunun için de ayrıca teşekkür ederim...
Çok mutluyum çokkkk:)
Herkese kucak dolusu selamlar.
Şemsiye Anne bu vesile ile senin de gününü kutluyor ellerinden öpüyorum çok yaşa ...
YORUMLAR
oldum olası mahlasına alışamadım kızsanda tekrar tekrar yazacağım.....bu ne kelime zenginliği bu ne güzel bir anlatım....tarıkta çok şanslı çok gönlü zengin anası var saygılar tam puan
Hicran Aydın Akçakaya
hicran akçakaya olmasın o demen beni baya gülümsetti.:))
içten ve samimi..
ve bir kitapta şiirinin yayınlanması beni senin kadar duygulandırdı...
çok sevindim buna..
ve tüm şemsiyelerin mutlulukla huzurla ve sevgiyle açsın ve hiç kapanmasın ümidiyle...
keyifle okudum bir çok kez yazını..
yürek pencerene bir serçe konsun yarınlardan..
sevgilerimle...
Hicran Aydın Akçakaya
tşk ederim sağolasın ...sevgilerimle...
çok çok tebrikler ediyorum.eminim çok özel bir duygudur.doya doya yaşayın.devamı da gelir inşallah.kimblir belkide başlı başına bir fusfukara...her şey gönlünüzce olsun...