- 1264 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK ÖZLEDİM SENİ(S.A.V) (MEKTUBUM)2 !!!
Yine ben SULTANIM(s.a.v) ne olur kızma bana ama gelmedin rüyalarıma.Biliyorum SEN(s.a.v) kızmazsın ki kimselere, SEN(s.a.v) sonsuz merhemet sahibinin HABİBİ sevgilisisin.SEN(s.a.v) merhamet etmezsen hiçkimse merhamet etmez ki EFENDİM(s.av)
Belki bir Sa’d bin Ebî Vakkas değilim o ki; SANA(s.a.v) gelen ok’a kafasını uzatmış canını hiç düşünmeden ve ok gözüne saplanmıştır,SEN(s.a.v)’de ona anam babam sana feda olsun ya Sa’d buyurmuşsundur.Belki de hayatın boyunca bu kelimeyi sayılı kişilere kullanmışsındır.EFENDİM(s.a.v) belki onlardan biri değilim ama ben SENİ(s.a.v)
anam’dan babam’dan eşim’den tüm sevdiklerim’den daha çok seviyorum.Canım SENİN(s.a.v) yoluna kurban olsun EFENDİM(s.a.v) yeter ki gel rüyalarıma.
EFENDİM(s.a.v) çok özledim seni ,bir Bilal-i Habeşi’n kadar çok özledim.O ki;SEN(s.a.v) gittikten sonra bir daha ezan okuyamadı ne zaman MUHAMMED RASULALLAH dese dizlerinin üzerine çöküp kendinden geçene dek ağlardı.Biliyorum ben Bilal’in kadar değerli olamam EFENDİM(s.a.v) ama onun kadar çok özledim SENİ(s.a.v).
EFENDİM(s.a.v) biliyorum çok günahkarım ama ne olur ne olur beni de kardeşlerin arasında say.Hiç olmazsa rüyalarıma gel ne olur EFENDİM(s.a.v) ne olur,bu gece gel teşrif et,şereflendir O(s.a.v) gül yüzünle bir kere gül yüzüme ne olur EFENDİM(s.a.v) bırakma beni...
ŞEFAAT ET BİZLERE EFENDİM (s.a.v)
YORUMLAR
Nigar Bedirhan 03 Mayıs 2010 Pazartesi 00:17:07
Siz ne saygısız insansınız ya hiç Kuran yada ilmihal okudunuz mu? Ne kadar bilginiz var İslam hakkında..Ya haçlı seferlerinde ka kişi öldürüldü..Burnumuzun dibinde kaç filistinli katledildi ediliyor.Saymakla bitmez Onları gözünüz görmüyor mu ?Müslüman deilmisin İsinize bakın En güzel isimleri alıp müslümanlara saldıran misyonerler sizi. Şeytan bile sizden iyidir onada pabucu ters giydirirsiniz siz gibi düşünenler..Binlerce müslümanlar katledildi ediliyor onları neden yazmıyorsun?..Savaş her devirde olmuştur olurdu..Allah islah etsin sizi!! Alemlere rahmet olarak yaratılan Allah ın habibine dil uzatmayın saygısız ...Peygamberi değilde sizin gibi birinimi görmek için Allaha yalvaracaktı bu kardeşimiz ..gidin işinize ateist ...
(bu yorum dengesiz bir kişiye cevaben yazılmıştır Nigar hocam tarafından)
burada hoacam çok iyi açıkladı zaten ondan alalh razı olsun
Allah Teala c.c Allah ve Habibi s.a.v yazan kalemden okuyanlardan razı olsun ..Habibide razı olsun inşaallah ..İnşaallah görürsünüz..Efendimizi görmek isteyen salavatını artırsın umarım misafir olur rüyalarınızda ..Allaha emanet olunuz selam ve dua ile..