- 1674 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
TOMURCUK AŞK
Sevgime "tomurcuk aşk" kattım. Saygıyı da içine bir güzel harmanladım. Demledim bir ömür içmek için. Çökmüş artık dibine, kıvamında aşkımız.
İnce belli bardak oldu bizim yuvamız. Şekerleri ise iki tane çocuğumuz. Tepsi ile sunduğumuz saadetimiz, kaşığı ile karıştırdığımız ise aşkımız.
Çay yorgunluğumuza aşkımız ise hayattaki her şeye iyi geldi.
Çay tiryakilik, aşkımız ise her türlü bağımlılık yaptı.
Çay muhabbetimizi, aşkımız ise birbirimize olan müptelalığımızı arttırdı.
Çay kışın içimizi ısıtan en sıcak içecek oldu, aşkımız ise her mevsim kalbimizi ısıttı.
Çay damağımıza lezzet oldu, aşk ise dimağlara yazıldı.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
Güzel temenniler okudum sayfanızda sizin adınıza...Farklı olmayacak benim de sizin için istediklerim...Birbir kalplerinizden ulaşın YARADANA... Bağlılığınızı Allah sevgisiyle mühürlesin ...İki cihanda da kurtuluşa erenlerden eylesin inşaAllah...
Aysel AKSÜMER
elinizden mutluluğunuzu artıran çay bardakları düşmesin.... çok hoş bir benzetim.....saygılar
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Çay kanın kırmızılığını sundu bize
Aşk feryadın yangın ocağını...Buda benden olsun..:)
Sevgimle kutlarım çayın demleniş biçimini ve aşkın acıda olsa içilesi bir yudum olduğunu bir kez daha hatırlattınız.
Aysel AKSÜMER
Aşk feryadın yangın ocağını...
SÜPERSİNİZ... teşekkürler size de çok çok mutluluklar dilerim. Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Aşk hiç bitmesin,sevginiz dosta örnek,düşmana ibret olsun.Nice güzel zamanlar sizlerin olsun.Bir çay tadında güzel yazınızı da tebrik ediyorum Aysel hanım.Saygıyla efenim...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Çayınız her zaman deminde olsun. Ne açık olup keyfiniz kaçsın, ne demli olup tadınız kaçsın. Dedim ya hep ayarında olsun.
Güzel bir yazıydı. Tebrik ederim.
Aysel AKSÜMER
Ne kadar güzel.İşte evlilik bu. Saadet bu.Bir ömür boyu sıcacık çay için. Yaz,Kış. Sevgili arkadaşım.Sevgin daim olsun
Aysel AKSÜMER
Aysel kardeşim, insan sevdiğiyle kuru ekmek yese bal, börek gelir.Sevgi yoksa hergün, önüne türlü nimetler gelse, tatsızdır.Rabbim mutluluğunuzu daim eylesin, kıvamında demlenmiş çaylar size eşlik etsin, çokça sevgi ve saygılarımla.
Aysel AKSÜMER
Çaysız asla yapamam...Özellikle de üzerine hafif güneş düşsün isterim...
Çok keyifliyfi çay gibi..Kutladım efendim.Selam,saygı...
Aysel AKSÜMER
Aşkınız hiç bitmesin sevgili Aysel. Mükemmel bir benzetme çay ve mutlu aşk....
kutlarım...sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Amann Allahım ... Ne güzel benzetmeler öylee...Çay kıvamında, şeker tadında.. Allah mutluluğunuzu artırsın bacım...Selam ve saygıyla...