MÜFİDE DECDELİ ANISINA (52. Gün)
Sevgili dostlar
Bu gün “Edebiyat Defteri” dostlarından, Şair Müfide Decdeli’nin ebediyete intikalinin 52. günü. Bir gönül insanı ve bir dost olarak, nadir bulunabilen özellikteki kişiliği, insani özellikleri ve şiir sevgisi ile asla unutamayacağım bir dostum olan sevgili Müfide Decdeli’yi rahmetle anıyorum.
Son yıllarında, yakalandığı amansız hastalıkla azimle ve umutla savaşıp, mücadeleyi asla bırakmamış, dostlarından ve şiir den uzaklaşmadan örnek bir insan olmuştu. Bir çoğunuzun tanıdığı sevgili dost Müfide Decdeli için bu gün
Oğlu Can tarafından bir mevlit okutulmaktadır. Bizler de dualarımızla sevgili Müfide için tanrıdan niyazda bulunalım.
Sevgili Müfide
Can dostum, sevgili arkadaşım. İnanıyorum ki, bizi duyuyorsun. Aramızda olmasan da, olamasan da yüreklerimizde yaşamaya devam edeceksin. Seni asla unutmayacağız. Nur içinde yat, mekânın Cennet olsun.
Dostlar… Sevgili Müfide Decdeli’nin Deftere son astığı şiir’i sizlerle bir kez daha paylaşmak istedim.
………………………………………………………………………………………
Son Şans
Bir gel bir daha gitme aşkım
Artık ben sensizliğe dayanamam
Yollarımızın gayrı karışaşacağını sanmam
Dur bekle sakın son şansımızı mezar etme.
M.DECDELİ
24/10/2009
Saat:11/20/Cts
İzmir
…………………………………………………………………………………………………..
Can dostum, sevgili arkadaşım. Son bir şans dilemiştin hayattan ve umudunu koymuştun dizelere. Ama olmadı, dayanamadı yorgun yüreğin. Tam elli iki gün oldu bırakıp gideli. Sanma ki, unutuldun. Seni unutmadık, unutmayacağız. Işıklar içinde yat. Bu gün ve daima dualarımız seninle. Sevgimizle.
YORUMLAR
DEĞERLİ ŞAİR ABLAMI RAHMETLE VE SAYGIYLA ANAR,AİLESİNE VE SEVENLERİNE TEKRAR TEKRAR BAŞSAĞLIĞI DİLERİM..
NE MUTLU Kİ SİZE BİZE ONU TEKRAR ANMA FIRSATI VERDİNİZ...
O HASSAS YÜREĞİNİZİ RABBİM HEP KORUSUN İNŞALLÂH..
KUTLARIM...
ÜZÜNTÜMÜZ SONSUZZZ AMA YAPACAK BİR ŞEY DE YOK...
DEĞERLİ ŞAİRİMİZ ANILARIMIZDA DEVAMLI YAŞAYACAKTIR,EMİN OLUNUZ EFENDİM...
EN DERİN SEVGİ SELAM VE SAYGILARIMLA...