- 944 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
AŞIĞIM GÖKYÜZÜNE
Yorgun ve canımın hiç bir şey yapmak istemediği zamanlarda, açar penceremi uzun uzun gökyüzüne bakarım. Her bakışımda, aynı yaşama sevincini alırım ve yüce mevlanın güzel eserini hayranlıkla izlerim.
Bizler herşeyden sıkılabiliyoruz, bazen sabahları biraz daha uyamak istiyoruz. Hatta sıcak yaz günlerinin özlemi ile yanıp tutuşuyoruz. Hiç bir şey yapmadan deniz, kum ve güneşin keyfini çıkardığımız tatiller yaratabiliyoruz kendimize ve 365 günde bir otuz gün tatil yapabiliyoruz.
Peki doğa öyle mi? Ne bitmez tükenmez bir enerjisi var. Mesela güneş; her sabah sarının en güzel tonu parlak ışıl ışıl elbisesiyle gökyüzünden bir manken edasıyla yeryüzüne süzülüyor. Sıcacık ve içten bir şekilde gülümsüyor. Akşam da aynı zerafetiyle huzurlarınızdan çekiliyorum dercesine uykuya çekiliyor. Ama hiç sıkılmadan aynı tempoda, izin, hastalık vs. nedenlerle ayrılmadan görevini titizlikle yapıyor.
Tiyatro sanatçılarının perde kapanışındaki saygıyla seyircisini selamlayışı gibi bu seferde gökyüzünün gündüz kuşağı kapanışı başlar. Gösterişli yıldızlar ve başrol oyuncusu "Ay" sahnesini alır ve muhteşem bir gösteri sunar yeryüzüne..
Hangi havai fişek veya animasyon şovu şimşeğin gökyüzünden yeryüzüne yansıttığı şekilleri verebilir ki, en aydınlatma gücü yüksek flaştır bu ışık....
Bulutları ise haber beklediğim postacılara benzetirim. Açık oldukları zaman iyi haber, kapalı oldukları zaman hep kötü haber alacakmışım gibi gelir.
Yağmur ve kar da sanki gökyüzünün hayırlı iki evladı gibidir. Her iki de bereket, bolluk ve güzelliğin sembolüdür.
Tabiata aşığım ben elimde değil ve bana çok iyi geliyor ilaç gibi...
Sevgilerimle...
YORUMLAR
Güzel bir yazıyla, var oluş sebebimizi, insanlığımızı çok güzel hatırlatmışsınız Sevgiliş Aysel Hanım. Yaşamdaki sıkkıntılarda, bunları göz önüne alabilir ve daha güçlü hissedebiliriz kendimizi. Tebriklerimle sevgili dostum. Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel kardeşim, her zamanki gibi güzel bir anlatım, çok duygusal , hoş bir yazı, çok üzgün olduğum için
korkarım yazınıza gereken, özenli yorumu yazamıyorum.Bugün öğrendik, eşimin çocukluk arkadaşının eşi ve bizim amcazadelerden birinin oğlunun bulunduğu aracı, geçen hafta içinde, Hereke tüneli girişinde bir kamyon sıkıştırıp, altına alıyor, arkadaşımızın eşi vefat etmiş, kuzenimizin oğlu yaralı hastanede.Yazınızı görünce, okumadan geçemedim, moralim sıfır.
Rabbim vefat edene rahmet etsin, yaralımıza dualarınızı bekliyorum, sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
(Akşam çok yorgundum erken yattığım için yorumunuzu yeni görüyorum. Yoksa akşam paylaşmak isterdim sizinle)
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Tabiat anaya bende aşığım açıkcası.Her bir çocuğunun bende yeri aydır.İlkbaharı,yazı kışı ve sonbaharı.Ben dörtmevsim aşığım tabiata.Teşekkürler Aysel hanım,tabiata uygun bir yazıydı :) Saygılarımla...
Aysel AKSÜMER
Güzel yorumun için çok teşekkürler saygı ve selamlarımla...
Sanki periler ülkesindeymişim gibi geldi.Harika kelamlarla söylenmiş bir masal içinde buldum kendimi.Saygılarımla.
Aysel AKSÜMER
Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Ben de sizin yazılarınıza aşığım sanırım :))) siz hep yazın, ben okuyayım...
Toplantıda gözlerimin aradığı kişilerden biri de sizdiniz...
İnşallah bir dahaki toplantıda tanışabilmek dileği ile...
Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Çok naziksin yazdıkların için çok teşekkür ederim. Senin güzel görüşün. Sevgilerimi sunuyorum.