- 2852 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
PARASIZ BİLE ALMIYORLAR
Ben emekli olduktan sonra emektar koltuk takımlarımı da emekli etmeye karar vermiştim. Aile meclisi ile birlikte Sitelerde ortak zevkimize göre bir takım bulmanın mutluluğu içerisinde evimize geldik.
Yeni koltuklarım dün öğleden sonra geldi gelmesine ama eski koltuklar çok ağır yılların yükü var üzerinde desem yalan olur. Çünkü oldu bitti ağırlardı. Koltuklar zamanında nasıl girmişler kapılardan içeriye şimdi aynı yerden geri çıkmak bilmiyorlar.
Firma kamyondan indirdi, bizim bağlantı sağladığımız mağaza sahibi kurdu ama yanında cılız bir adamcağız var yalvarıyorum kardeşim bak bunlardan para istemiyoruz, hatta parası neyse vereceğiz ama ne olur bunları aşağı indir... Nuh diyor peygamber demiyor adam.
Ev üst katta eşimin beli rahatsız, oğlum apandisit ameliyat geçirdi kıyamıyorum ben deseniz bir bayan olarak sağa sola zor çeviriyorum. Derken ben koltuğun ücretini verdim ama eski koltuklarım evde kaldı.
Nasıl canımız sıkıldı anlatamam. Hurdacı geçiyordu koştuk cama... Adam "abla ben sadece demir alıyorum koltuk almıyorum" dedi gitti. Hürriyet gazetesinin eski koltuk alınır kısımlarının üstüne işaretledik. Hepsini bizzat kendim aradım. Şaşkınlıktan bir hal oldum. Adam soruyor "hanımefendi koltuklarınız kaç yıllık ", "sekiz yıllık" diyorum. Yıpranma var mı? diyor "elbette var biraz "diyorum. Adam "Hanımefendi biz yıpranmış eşya almıyoruz, öğrencilere veriyoruz sağlam olsun istiyoruz" demez mi?.. Ya kardeşim ben sağlam olsa neden yenisini alayım? diyorum. "Üzgünüz" deyip konu kapanıyor. İnanır mısınız dün beş kez böyle bir görüşme yaşadım. Usandım bir de eşim aradı. Yok yok adamlar yeni eşya alıyorlar. Allah allah demekten kendimi alamadım.
Bakkalımıza söyledim acaba ihtiyacı olan birisi var mı? diye akşam 19.30 civarında bir adam geldi. Koltuklar güzel ama ben bunlarla uğraşamam ağır vazgeçtim dedi.
Sevgili dostlar ilk kez böyle bir şey yaşıyorum. 21 yıllık evliyim daha önce de yeniledim koltuklarımı ama eskileri alıp gidiyorlardı. Hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım. Koltukların zevkini henüz alamadık çünkü evin düzeni alt üst oldu. Yığdık bir köşeye...
Sonra da diyorum kendi kendime "Senin evinden kovduğunu bak başkası da almıyor. Sen öyle eski koltuklarına ihanet eder yeni koltuk mu alırsın, anılarını çöpe mi atmaya çalışırsın bak parasız bile kimse almıyor" .
Şaka bir yana bana dua etmenizi istiyorum. Bugün inşallah kurtulurum bu eski koltuklarımdan....Yoksa delireceğim.
Sevgiler....
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
aysel kardeş size bir öneri... Ben ısparta' dayım. Burası bir üniversite kenti.. Bir çok öğrençi var burda. Gönderin o koltukları buraya ben öğrencilere verir değerlendirim... takımınızada 50 tl. para alırım öğrençilerden... Şaka tabiii...
Gecen gün düşündümde 17 defa ev taşımışım tayinler dolaysıyla... bilmiyorum kaç sefer eşya değiştirdim?.. Hayatın bir gerçeğini antatmışsınız... saygılarımla
Allah (C.C.) hayırlı alıcı versin demekten başka elden bir şey gelmiyor.Biz de geçen sene salondaki koltuk takımlarımızdan bir takımı yeniledik. Bizim avantajımız şuydu, koltukların kontürleri ahşap, koltuklar hafif, tekli olanları ben bile taşıyabiliyordum.Apartman görevlisi aldı, uzun kanepeyi asansöre kadar taşımaya oğlum yardım etti, bir arabaya koyup
götürdü.
Öğrencilerin görebileceği yerlere ilan asın, öğrenci evleri için alabilirler, kolay gelsin, sevgiler.
Aysel AKSÜMER
Arkadaşım, seneler evvel rahmetli eşim sağken, evin eşyalarını değiştirmiştik.Oturma odasında ki kanepelerimizi yüzletip apartman görevlimize verelim dedik.Yüzlettik te ama apartman görevlimiz "sizin kullanmadığınız eşyayı biz mi kullanacağız " dedi.O günden beri kimseye vermiyorum.2. eller ile anlaşıyorum...
Allah kolaylık versin...Yeni eşyalarınızı iyi günlerde kullanın...Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Aysel hanım,almazlar boşuna uğraşmayın diyeceğim.Çoğu üşeniyor ya da işine gelmiyor eski diye.Bizim evde de özel üretim yatak odası takımı vardı.Çok sayıda eskici buldum,üstelikte para almayacağımı söyledim ama kimse almadı.En sonunda komşumuz mobilyalar mdf olduğu için bi çekiçle tornavida ile gelip söktü götürdü.
Siz eskicilerle irtibata geçin yine de.Sizinki koltuk sonuçta.Mutlaka biri alır.Her malın alıcısı vardır.Aslında en güzel, bir iki kahvehaneye girip haber bırakmak.Mutlaka alan çıkar.Bekar evlerinde oturanlar bilhassa ...
Bir_Kucuk_Ask tarafından 4/20/2010 9:04:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
İNSAN,ZAMAN ZAMAN ÖYLE SIKINTILAR YAŞIYOR ARKADAŞIM...
MİZAH AĞIRLIKLI OLDUĞU KADAR DA DÜŞÜNDÜRÜCÜYDÜ...
SELAM VE SAYGILARIMLA EFENDİM...
Aysel AKSÜMER
aYSEL KARDEŞİM,ANLAŞILAN BU KOLTUKLARINIZIN ANILARI AĞIR BASIYOR Kİ,SİZLERİ BİR TÜRLÜ BIRAKMAK İSTEMİYORLAR...
SEVGİLERİMLE...
Aysel AKSÜMER
Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sevgi ve saygılarımla...
Sonra da diyorum kendi kendime "Senin evinden kovduğunu bak başkası da almıyor. Sen öyle eski koltuklarına ihanet eder yeni koltuk mu alırsın, anılarını çöpe mi atmaya çalışırsın bak parasız bile kimse almıyor" .
Aysel hanım,okuduktan sonra gülmedim desem yalan olur...Sizin işiniz arap saçına dönmüş.Bunun üzerineESKİ KOLTUKLAR diye bir şiir yazsan iyi olacak sanırım...
Selam ve saygılar efendim..
Aysel AKSÜMER
Atmalara kıyamamam benim güzel koltuğum,
Seni ben elllerin olsun diye mi sevdim
Sen benim eski değil eskimeyen koltuğumsun falan diye bir de vazgeçiyormuşum atmaktan ama yer yok kurtulmam lazım.
Teşekkürler güzel yorumun için. Saygılarımla...