- 768 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
YENİDEN HAYAT BULDUĞUMUZ YER
Bugün rutin bazı kontrollerim için hastanedeydim. Şükürler olsun büyük bir sorun yok sadece ilacımın dozunu biraz yükselttiler. Doktorumun "endişe etmenize gerek yok" sözü beni bayağı rahatlattı ve az önce eve geldim.
Hep deriz ya "Allah ne onlara düşürsün, ne de onlarsız etsin" diye...Bugün bir kez daha "iyi ki doktorlarımız var" diye düşündüm.
Hastaneler; derdimize derman, yaramıza merhem aradığımız yegane adrestir. Doktorlar beyaz önlüklü şifa dağıtıcılar, hemşireler ise iyilik melekleridir.
Kim ister hasta olmayı ama bazen kaçışı yoktur. Kabullenemeyiz ilk teşhiste... Hiç kimse hastalığı kendine kondurmak istemez ama sonra yavaş yavaş alışılır yaşamda nelere alışılmıyor ki....
Hastaneler nelere vesile olmaz ki;
Dünyaya merhaba diyecek yavrumuzu karnımızda götürdüğümüz ve sonra kucağımıza aldığımız, ilk anneliği tattığımız, bebeğimizin de ilk gözünü açtığı yer olur bazen...
Kimi zaman; canımızdan bile çok sevdiğimiz bir yakınımızın canını ellerine teslim ettiğimiz yerdir. Çoğunuz yaşamışsınızdır bir yakınınızın ameliyattan girişini ve o çıkıncaya kadar ki bekleyişin ne kadar uzun olduğunu. Operasyonun başarılı geçtiğini doktorlardan duyduğunuzda da sevinciniz ikiye katlanır ve doktora sarılasınız gelir.
Ya da hastanızın ameliyat sonrası bakıma ihtiyacı vardır; refakatçi olarak kalırsınız bir koltuk üzerinde... O süreçte kaç hastaya da yardımcı olursunuz insanlık adına.
Eğer yanında kalmanıza gerek yoksa da "emin ellerde nasıl olsa" deyip huzurla evinize dönersiniz.
Bazen de her türlü müdahaleye rağmen, umutla bekleyişin sonu hazin olur ve sevdiğiniz ruhunu oracıkta teslim eder benim annem gibi daha nicelerinin de hayat serüveni hastanede noktalanır.
Uzun bir süre hastanelere gitmek istemezsiniz çünkü hep onu hatırlatır. Yani ölümün soğukluğunu...
Ama belli bir süre sonra acısını içinize gömersiniz ve yine gidersiniz hastanelere çünkü yaşam bu ve mecburuz devam ettirmeye. Bir taraftan doğanlar bir taraftan ölenler dengeleyecek yine hayat kendini.
"Hayat bize değil, biz hayata uyacağız" derinden derinden...
Hepinize sağlık dolu günler temenni ediyorum.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
Aysel kardeşim, çok geçmiş olsun, kendinize dikkat edin. Heyecan ve stres iyi gelmez.İnşallah ilaçla kontrol altında tutulur.
Acil şifalar diliyorum, sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
başlar sancı derinden
burkar içini birden
akrep yelkovan durur
zamana nefretinden..........insan hayatında en kolay dostluğu hastahanelerde bulur....... doktor ve sağlık personelini allah başımızdan eksik etmesin.....çok hoş bir yazı saygılar
Aysel AKSÜMER
burkar içini birden
akrep yelkovan durur
zamana nefretinden.
çok güzel ve anlamlıydı teşekkür ederim. Haklısınız Allah onları başımızdan eksik etmesin. Saygı ve selamlarımla...
Hastaneler; derdimize derman, yaramıza merhem aradığımız yegane adrestir. Doktorlar beyaz önlüklü şifa dağıtıcılar, hemşireler ise iyilik melekleridir.
ÖNCE GEÇMİŞ OLSUN. ALLAH İYİLİĞİNİZ DAİM EYLESİN DİYORUM.
HASTANELER VE DOKTORLAR HAKKINDAKİ DEDİKLERİNİZ AYNEN ÖYLE. İSTİSNALARI OLSA BİLE.
YAZINIZ GÜZELDİ.
TEBRİKLER.
TEŞEKKÜRLER.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Öncelikle Allah sağlık ve sihhat versin Aysel hanım.Hastaneleri hiç sevmedim oldum olası.Ama oraların da kıymetini iyi biliyorum.Hele ki doktorlarımızın.Sağlık sorunum olupta hastaneye gidersem çıkışta mutlaka içimden '' bundan sonra çok dikkat edeceğim,Allah düşürmesin'' der,bir süre sonra da dikkat etmezdim kendime.
Sağlık dağıtan kurum ve kuruluşlar ve sağlığımızı emanet ettiğimiz doktorlarımızı bir kere de bu yazı vesilesi ile minnet ile analım.Teşekkürler Aysel hanım.Sağlıklı günler...
Aysel AKSÜMER
Allah eksikliklerini vermesin. Tekrar teşekkürler size de bol sağlık ve mutluluklar diliyorum.
Kim ister hasta olmayı ama bazen kaçışı yoktur. Kabullenemeyiz ilk teşhiste... Hiç kimse hastalığı kendine kondurmak istemez ama sonra yavaş yavaş alışılır yaşamda nelere alışılmıyor ki....
ÇOK HAKLISINIZ AYSEL HANIM, İNSAN HAYATTA OLDUĞU SÜRECE BİR ÇOK HASTALIKLA BAŞA ÇIKMAYI ÖĞRENMEK ZORUNDA. HASTANELER ALLAH KİMSEYİ MUHTAÇ DA ETMESİN, EKSİK DE ETMESİN. GEÇMİŞ OLSUN.
SEVGİLERİMLE...
Aysel AKSÜMER
Değerli yorumun için teşekkür ederim. Sağlık ve mutluluklar dilerim.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Öncelikle geçmiş olsun demek istiyorum arkadaşım. Çok güzel bir yazıydı. Hastanelere Allah düşürmesin, eksik de etmesin. Güzel bir yazıydı. Tebrik ediyorum. Sevgilerimle :)))))
Aysel AKSÜMER
Ama hastane ortamı insanı yoruyor. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Herşey gönlünce olsun. Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Güzel sözlerin için tekrar teşekkür ederim. Sevgilerimle...
Dünyada en nefret ettiğim koku,hastane kokusudur. Canımın iki kez yandığını söylemiyim,hatırladığımda,keskin raylar geçiyor yüreğimden! Ne acılardı çektiklerim ama,insandan kolay intibak eden ne varki? Acılara nasılda intibak etmiştim.Şeytan bu ya,taze fasülyeyi hiç sevmem.Çocukluğumdan kalma bir tortu,nedenini de bilmiyorum.Eh zeytin yağlısına iki çatal vururum.Gücüne gitmiş olmalı ki,ameliyat sonrası eşimden taze fasülye istedim.Eşim;birgün taze fasülye isteğeceğini hiç düşünemedim.İçinden de korkmuş!Nereden çıktı bu taze fasülye?! Ama,bulup getirdi ve yedim.
Ne seninle,ne sensiz! Belki de en çok hastalere yakışan şeydir.Kutladım efendim.Selam,saygı...
Aysel AKSÜMER
Güzel yorumunuz için de ayrıca teşekkürler...
Sağlığınızın iyi olmasına sevindim.Dilerim bu son olur .Aşırı heyecanlara mahal verecek ortamlardan kaçının özellikle maç olduğunda evden bayağı uzaklaşın.;))Size kıyamam sevgiyle ve hep sağlıkla..
Aysel AKSÜMER
Size bir sır vereyim mi yeni gelindim odamızın dört duvarı fenerbahçe posterleriyle doluydu severek evlenince kaldır posterleri de diyememiştim. Ya böyle işte...
Şimdi ben buradan yazıyorum eşim öbür bilgisayardan okur yani....sır "cevabımı gönder" tuşundan sonra yok ...
Teşekkür ederim güzel yorumunuz için ben de TSH yüksekliği var ilaçla kontrol ediliyor. İnşallah ileri ki yıllarda sorun çıkarmaz şimdilik pek etkilemiyor. Saygı ve selamlarımla...
Ülviye Yaldızlıı
Çok çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin...Saygılarımla .
Aysel AKSÜMER
Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Her şey gönlünüzce olsun. Saygılarımla...