- 1920 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
PARLAK BİR YILDIZ İSTİYORUM
Büyük istekleri olanlara hemen sıramı vermek istiyorum. Bir an önce alsınlar yatlarını, katlarını, kimsede olmayan jiplerini ve bana yol açılsın.... Çünkü ben Allah’tan küçük şeyler istiyorum. Maneviyat benim için daha önemli....
Derin, gizemli, keşfedilmemiş koylardan bir parsel sevgi, uçsuz bucaksız gözyüzünden, parlayan bir yıldız, semalardaki ak bulutlardan inci tanesi büyüklüğünde yağmur tanesi, dünyayı aydınlatan güneşten ince bir çizgi ışın, gürül gürül çağlayan pınarlardan bir içimlik su istiyorum! yok mu ?
O zaman yanağıma küçücük bir öpücük istiyorum bu da çok mu? Sevgili dostlar, sevenlerin sevdiklerinden istedikleri aslında bu değil midir? Bana göre; küçük bir öpücük paha biçilmez bir hediyeden kat kat daha güzeldir.
Zaten maddiyatla kazanılmış dostluklardan, hile hurda, haram parayla alınmış eşyadan kime ne yarar gelmiş ki, bizlere gelsin...
Hep derim; ayakları yerden kesecek bir arabası olacak insanın ama ille de çok lüks olmasına gerek yok ki. Dünyanın parasını verdikleri kimsede olmayan arabalar sanki 3 oda bir salon mu? Balkonlu mu? Güneye mi bakıyor camları... Neticede önde bir şoför koltuğu, yanda ve arkada olmak üzere içine aldığı adam sayısı beş, lastiği de dört adet değil mi?
Televizyonun en üst modelini alınca Sibel Can gelip şarkılarını evimizin baş köşesinde mi söylüyor?
Ya da cep telefonu; diyelim ki kimsede yok, teknolojinin son harikası.... Uzaktaki kişinin sadece ve sadece sesinin yanında görüntüsünü verebilir hadi getirsin ahizenin ucundaki kişiyi....
Diyeceğim küçük şeylerle mutlu olmayı öğrenmeliyiz. Yoksa mutluluğu yakalamak zorlaşıyor. Herşeyi olan insanlara bakın hepsi mutsuz bu seferde uyuşturucu gibi tatlar almaya çalışıyorlar.
Birbirimizi sevelim, sayalım gönül zenginliği en büyük zenginlik...
Sevgilerimle....
YORUMLAR
Aysel AKSÜMER
Diyeceğim küçük şeylerle mutlu olmayı öğrenmeliyiz. Yoksa mutluluğu yakalamak zorlaşıyor. Herşeyi olan insanlara bakın hepsi mutsuz bu seferde uyuşturucu gibi tatlar almaya çalışıyorlar.
Birbirimizi sevelim, sayalım gönül zenginliği en büyük zenginlik...
bu güzel kalem.....yorumu içinde yazmış.....bize sadece okuyup çok haklısın arkadaşım demek düşüyor.....saygılar
Aysel AKSÜMER
Onur verdiniz sayfama. Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Çok güzel yazmışsınız.Ama insanoğlu işte.Elindeki ile yetinmeyi bilmiyor.Hep iyisi,hep en iyisi.Mantalite bu.En nefret ettiğim insan profilide budur.Öbür dünyaya götürseler keşke o mal ve eşyaları.
Teşekkürler Aysel hanım.Mütevazi insanların okumaktan zevk alacağı bir yazı bence.Lüks peşinde koşanlara ters gelir bu cümleler.Selam ve saygılarımla...
Aysel AKSÜMER
Ne geldi şimdi aklıma bu gösteriş meraklısı insanlar mezara kadar götürüldükleri tabutları da ceviz kaplama, kenarlarında pencere falan da yaptırabilirler. Neyse tövbe tövbe aklıma nereden geldiyse....
Teşekkürler her zamanki güzel yorumların için saygı ve selamlarımla...
Bir_Kucuk_Ask
Aysel AKSÜMER
Aysel hanım, huzuru sizin gibi, sevdiğiyle karşılıklı içilen bir çay veya kahvede bulan, pahalı tatiller yerine, kalabalık olmayan, kirletilmemiş dere kenarında, veya gölde eşim balık tutarken, kitap okuyarak ona eşlik etmekten zevk alan, küçük mutluluklarla yetinmeyi bilen bir yapım olduğu için, yazınız beni çok etkiledi. Yüreğine sağlık, hep sağlıklı ve mutlu olun dilediğinizce...
Aysel AKSÜMER
Teşekkür ederim lher şey gönlünüze göre olsun, mutluluğunuz daim olsun. Sevgilerimle...
herkes ayağını yorganına göre uzatmalı...
tüm bunlara sahip olmak bir özenti olmamalı kesinlikle, varsa paran alırsın ama yoksa da falanın var benim neden yok diye zihniyet kesinlikle olmamalı...
ama şu varki günümüzde bir çok insan için yatlar, katlar kısaca herşeyin en güzellerine sahip olmak mutluluğun diğer adı oldu ne yazık ki!...
selam ve saygılarımla...
Aysel AKSÜMER
Değerli fikir katkılarınız için teşekkürler sevgi ve saygılarımla...
Bizim için no problem.Zaten böyle yaşıyoruz ya.Çok güzeldi..Kutladm efendim.Selam,saygı...
Aysel AKSÜMER
Sayfamı ziyaretiniz için tekrar teşekkür ederim. Saygılarımı sunuyorum.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
SANIRIM TOPLUMDA BIR OZENTI HASTALIGI VAR.YANI HERKES BIRBIRINE BAKAR VE OZENIR ONUN VAR BENIM NIYE YOK .BIR
KISAKNCLIK ,BIR OZENTI ,VE HIRS ,ELIMIZDKEI SEYLE MUTLU OLAMAMANIN VERDIGI BIR SEY BU .KENDI KENDIMIZI MUTLUZ ETME
SANATI YANI BIR NEVI.BASKASINDA OLUP DA ,SIZDE OLMAYAN SEYLERIN OLMASININ VERDIGI HIRS ,KISKANCLIK,VE ARZU,BASKA
NE EKLENEBILRI AKLIMA GELMEDI KELIME OLARAK,AMA ONLAR ISTE INSAN OGLUNUN DOYUMSUZLUGU.ZENGINLERE BAKIN BIR
ZENGINLER HERSEYLERI VAR HIRS,PARA SAGLIK HERSEKILDE HERSEY ELLERININ ALTINDA ,AMA DAHA COK CALISIR DAHA FAZLASINI
ISTERLER,SANKI O MAL MULK DUNYADA YASAMASINA DUNAYADA DOYMASINA YETMEYECEK GIBI DAHA COK YATIRIM,DAHA FAZLA
ARABA EV MAL MULK VE HIRS BIR YARISA GIRERLER VE HIC YOKMUS GIBI DEVAM EDERLER.SONU YOKTUR ANLAYACAGINIZ
DOYUMSUZLUKLARININ SINIRIDA.FAKIR BIR INSANIN YERINE KOYMAZLAR KENDILERINI,YADA ILK FAKIR BIR HAYATTAN O DURUMA
GELDIKLERINI DUSUNMEZLER O HALDE GELMELERI DUNYAYA ZENGIN HAYATA ACMIS GIBI HER VARMIS GIBI YASAR VE DEVAM EDERLER BIR GUN SAGLIK ILE ILGILI BIR SORUN YASADIKLARINDA YADA KANSER VS GIBI COZZUMU OLMAYAN SEYLER YASADIKLARINDA DA AKILLARI BASLARINA GELIR CAN TATLIDIR.YA DA HIC OLMAYACAKMIS GIBI SARILIR YASARLAR,NE SEVGI
NE ASK, NE YARDIM NEDE FARKINDALIKLAR VARDIR.PARA HIRSI DEVAM EDER KAZANMA BIRDA DAHA FAZLASI DOYUMSUZLUGUN SINIRI YOK INSANOGLU ICIN.DOYMAZ HEP BEN DER BIZ DEMEZ.HERKESDEN DAHA FAZLA OLSUN DER.COK GORDUM BOYLE ZENGINLERI.VE CIMRILIKLERI DE AYRI BIRSEY TABI HIC BIRSEKILDE YARDIM YAPMA ALISKANLIKLARI DA YOKTUR.YAPANLARDA
AZDIR DIYEBILIRIM.OYLELERINI DE TANIDIM HIC YAPMAYANIDA.GOZLEMLERIME DE BU KONUDA TOPLUMDA BUNU GOSTERIYIOR.
SEVGISIZLIK,INSANLIK,SAYGI,KENDINI KARSINDAKININ YERINE KOYMA,FAKIR GIBI DUNUP VE YASAMAK .BIRGUN ZENGIN OLAN
DAHA SONRA AYNI DURUMA DUSEBILIR BUNU DUSUNUP O SKEILDE YASAMALI VE CEVRESINE DE O SEKILDE BAKMALI.INSANLIK
DOSTLUK,ARKADASLIK,SEVGI,SEVGIYE SEVGIYLE KARSILIK.VS VS VS.OFFFF YAZACAK COK SEY VAR AMA .TOPLUMA HER SEKILDE
IKINCI BIR PENCEREDEN BAKMALI VE FARKINDALIGIMIZI GORMELIYIZ AYRINTILARI GORMELI YARIN OLECEKMIS GIBI YASAMALIYIZ
BUGUN BENIM BASIMA GELEN SEY YARIN SIZIN BASINIZA GELECEKTIR.DIYE DUSUNUP O SEKILDE DAVRANMAK VE YASAMAK.CEVREYE DE O SKEILDE BAKMAK.SIMDILIK BU KADAR.YINE UCTUM.
( yasaklıyım sana ) tarafından 4/16/2010 4:06:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Sayfama ziyaretiniz ve güzel sözler bıraktığınız için ayrıca tekrar teşekkür ederim. Sevgi ve saygılarımla...
Siteye yeni girdim ama ilk dikkatimi çeken sizin yaılarınız oldu.O kadar sevecensiniz ki;karşınızdaki insana güven ve mutluluk veriyorsunuz...
Kutlarım Aysel Hanım...puanım yine aynı:tam
sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Her bir kelimesine katılıyorum, yazınızın. Tatminsiz bir toplum olma yolunda hızla ilerliyoruz. Mutluluk, cepte diye düşünülüyor artık. Hırs, batağa sürüklüyor insanları. İnsanlıktan, insan olmanın değerlerinden, mutluluklarından uzaklaştırıyor.
Yanağa konacak bir öpücüğün değeri neyle ölçülebilir ki?
Sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
Değerli katkılarınız için tekrar teşekkürler, sevgilerimle...
harika bir yazı okudum güzel yüreginizin hissettikleri cok guzel rabbim ihtiyacımız olanların yeteri kadarını versin...kaleminiz daim olsun sevgiyle kalın...