- 907 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Paylaşım...
Senin için havaya yaydığım bu görkemli sevgiyi içine çekecek kadar güçlü olsun nefes alışların. Hüzün bulutlarını ciğerlerinden söküp atabilecek kadar güçlü olsun, nefes verişlerin. Bu durum dilerim son soluğunu ciğerlerinden verene dek devam etsin.
Hüzünlerini atma içine, paylaş sıkılmadan benimle. Dök göz yaşlarını, kızdırma daha fazla içinde ki gri bulutları. Hayat gidenlere, seni üzenlere acı biriktiremeyecek kadar kısa...
Seni yosun kokulu balıkçı köyü sahillerinin, daimi müşterisi martıların, kanat çırpışlarında ki özgürlüğü kadar çok seviyorum. Ömrün bağımsızlık senfonisi mutluluktan huzura geçer. Dökme sakın yüzünü, küçük bir kız çocuğu misali. Huzurun ritmi kalbinde atsın, hep gülümse ve bulaştır sevdiklerine...
Paylaşılan her iyi ya da kötü anının altında bir yürek yatar. O yüreği sihirli kelimelerinle sen kaldırdın uyuduğu yerden. Belki de bu yüzden bizi birbirimizden çok hiç kimse anlamıyor. Korkularını sokma mutluluklarınla arana.
Hayat nice tesadüflerin barınağı, sığınağı diye düşünüyor olsak da, hiçbir şey tesadüf değil. Nice kaderler bilirim ben, inanılır gibi değil...
Onun için kendini bilmezlere kapat bütün gönül kapılarını. Ve paylaş benimle hayatın acı, tatlı yanlarını...
MİNA... (Elif Sezgin )
Şiir yürekli güzel kadın.Bak bu güne, doğum gününe nasipmiş, bana yazdığın yazıyı eklemek.Hüzün denizinde boğulurken, can simitim oldu bu yazın.Elif cim herşey için sonsuz teşekkürler.Yanımda olduğunu, yalnız olmadığımı, beni anlayanların olduğunu bilmek çok güzel.İyi ki varsın, iyi ki tanıdım seni özel insan...
Çok fazla paylaşımımız oldu diyemem,ama beni anlayan nadide kişilerdendin sen.Bana yolladığın mesajı yanlışlıkla sildiğim gün çok üzülmüştüm.Ama senin mesajları saklıyor oluşun sayesinde yazabiliyorum şuan.İstedim ki, burda güzelliklerin de olduğunu gösterelim herkeze.
02/09/2007 ---------Doğum günün kutlu olsun----------